Aktuális ajánlatok mert Jeep
-
Jeep Avenger 1.2 Turbo MHEV Longitude
€ 18 890,-ÁFA visszaigényelhető - - km
- - (Első forgalomba helyezés)
- 74 kW (101 LE)
- Új
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Elektromos/benzin
- - (l/100 km)
-
133 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-80035 Nola - Napoli - Na -
Jeep Patriot Sport 2.4
€ 3 100,-- 189 000 km
- 01/2008
- 125 kW (170 LE)
- Használt
- 3 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
-
8,7 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
206 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-68526 Ladenburg -
Jeep Compass *Automaat* pano * leder * navi * full * memory *
€ 12 500,-- 129 000 km
- 12/2017
- 125 kW (170 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
-
6,9 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, BE-3440 Zoutleeuw -
Jeep Avenger 1.2 Turbo Longitude *KM 0*
€ 18 980,-ÁFA visszaigényelhető - 10 km
- 01/2024
- 74 kW (101 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
5,5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
123 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-59013 Montemurlo - Prato -
Jeep Wrangler Unlimited Sahara 2.8 CRD-Standheizung
€ 33 480,-ÁFA visszaigényelhető - 105 000 km
- 05/2017
- 147 kW (200 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-24539 Neumünster -
Jeep Cherokee 2.8 crd Limited FL
€ 2 900,-- 170 000 km
- 04/2006
- 120 kW (163 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-18100 Imperia - Im -
Jeep Avenger 1.2 turbo Longitude fwd 100cv
€ 23 300,-ÁFA visszaigényelhető - 1 km
- 02/2024
- 74 kW (101 LE)
- Egy napra forgalomba helyezett
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-27026 Garlasco - Pavia - Pv -
Jeep Compass 2.2 CRD 4X4 IN PRONTA CONSEGNA
€ 5 850,-- 180 000 km
- 11/2012
- 120 kW (163 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
-
6,6 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
172 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-27100 Pavia -
Jeep Grand Cherokee 3.0 crd Overland auto
€ 8 000,-- 300 km
- 12/2012
- 177 kW (241 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
-
8,3 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Magánszemély, IT-81100 Caserta
A legendás autómárka a Daimler cégtől történt leválás óta a Chrysler LLC tulajdona. Mint minden egyes almárka, a Chrysler és Daimler egyesülésekor közös tulajdonba került 1998-ban.
Előzőleg a Jeep nem márka, hanem a Ford és Bantam által előállított katonai járművek közös elnevezése volt a második világháború alatt. A dzsip vagy más néven SUV (Sports Utility Vehicle - szabadidőautó) egyben az összkerékmeghajtású járművek gyűjtőfogalma, amelyek utas és teherszállításra is alkalmasak. A Jeep kevésbé ismert mint márka, hanem mint az amerikai hadsereg leszerződött haszongépjármű-gyártója, amely sok más vállalat tulajdonában volt már, mielőtt a DaimlerChrysler felvásárolta volna.
Sok legenda kering a Jeep eredetéről. A legkedveltebb, amely széles körben elterjedt feltételezés, hogy a Jeep az angol GP-ből származik, amelynek jelentése General Purpose (minden alkalomra). Mások szerint „Eugene a Jeep” egy népszerű kutyafigura a Popeye képregényből, amely át tudott gázolni a falon, fákat tudott mászni, repülni és minden egyebet tudott, amit akkoriban elvártak a járműről. A valóság az, hogy a név már 20 évvel a második égés előtt, az első világháború során a köztudatba került, és egy szlenget takart a katonai járművekkel kapcsolatban: a „Jeep” az újoncokat vagy a gyári új járműveket jelentette.
Mielőtt a Jeep márkává avanzsált volna, már alapból hosszú történetre tekintett vissza katonai járműként. A motorkerékpárok kiváltására lett hadrendbe állítva, és képes volt az Amerikai Hadsereg különböző katonai egységei között információt továbbítani. Miután az Amerikai Hadsereg tendert írt ki egy kompakt, mindenes gépjármű hadrendbe állítására, a cégek a következő prototípusokat mutatták be: Quad a Willys Overland cégtől, Blitzbuggy az American Bantam Car Co. cégtől és a GP a Fordtól. Később további fejlesztéseket hajtottak végre a járműveken, hogy azok megfeleljenek a hadsereg követelményeinek, különösen a célsúlynak. Végezetül a Willys járműve lett a nyertes és így ez a cég határozta meg ezután a Jeepre vonatkozó szabályokat, amit a másik kettő gyártó elfogadott. 1941-ben a Willys 16000 jármű gyártására kapott megbízást. A Ford még ugyanabban az évben beszállt a gyártásba a termelés felfuttatása végett. Nemcsak az amerikai támadó erők, hanem a francia, holland és még a Vörös Hadsereg is bevetette a Jeepeket a második világháború alatt.
A Jeep már a háború alatt is megtalálta a helyét a civil szférában, mint munkaeszköz. A többletkészleteket a hadsereg eladta, a korrodált járműveket felújította és farmoknak és kisvállalkozásoknak adta használatra: a könnyű kezelhetőséget és az olcsó javítást a civilek is nagyra értékelték.
A Willys, a Jeep márka első tulajdonosa 1941-ben piacra dobott egy civil Jeepet is a civil lakosság számára. A német gyártó VW és a francia Hotchkiss feladata 1945 után az amerikai megszálló erők Jeepjeinek szerződéses karbantartása volt. Más európai gyártók lemásolták a koncepciót. Nagy-Britanniában például a Land Rover eredeti prototípusa alapvetően Jeep elemekből lett összerakva. Sőt, még Itália legnagyobb autógyártója, a Fiat Campagnola-sorozata is a Jeep sorozaton alapult, továbbá a nemes Alfa Romeo is bemutatott egy terepjárót 1952-ben, a Mille Miglia modellt, ami szintén a Jeep technológiáján alapult.
1953-ban a Jeep márka a Kaiser autógyártóhoz vándorolt át(Kaiser Jeep), amit később 1970-ben az American Motors (AMC) követett, míg végül a a világszerte elismert Chrysler 1987-ben az AMC által tervezett Jeep Wrangler modellel együtt át nem vette a legendás márkát.
Ma, 65 évvel a második világháború befejezése után a Jeep márka továbbra is teljesítményt, agilitást, könnyedséget és karakterisztikus stílust jelent, amit a vásárlók gyakran asszociálnak szabadsággal és kalandvággyal. Még a sűrű városi közlekedés során sem, ahol minden apró parkolási terület kincset ér és a középkori európai utcákon néha lehetetlen helyet találni, lehet a Jeep rajongókat eltéríteni attól, hogy továbbra is gyerekkori álomautókat vezessék. Különben is, a legtöbb csomagtérben nagy és sokat fogyasztó jármű nem igazán állja meg a helyét a klíma és CO2 2-kibocsátás korában.