- Kezdőlap
- Auto
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Benz Clasa G
Aktuális ajánlatok mert Mercedes-Benz Clasa G
-
Mercedes-Benz G 55 AMG Kompressor V8 G63 Umbau classic uni grau
€ 54 900,-- 95 000 km
- 07/2009
- 368 kW (500 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
-
16,3 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Magánszemély, DE-32052 Herford -
Mercedes-Benz G 400 CDI St.Wagon | AMG uitgevoerd
€ 29 750,-- 340 815 km
- 03/2004
- 184 kW (250 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
-
12,8 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
340 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-1822 BS ALKMAAR -
Mercedes-Benz G 63 AMG G800 BRABUS WIDESTAR
€ 439 000,-ÁFA visszaigényelhető - 50 km
- - (Első forgalomba helyezés)
- 588 kW (799 LE)
- Új
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-10078 Venaria Reale - Torino - To -
Mercedes-Benz G 63 AMG DESIGNO DISTRONIC AHK UNFALLFREI
€ 75 980,-- 77 500 km
- 11/2014
- 400 kW (544 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
-
13,8 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
327 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-13359 Berlin -
Mercedes-Benz G 400 CDI SW Largo Aut.
€ 38 800,-- 291 856 km
- 01/2004
- 184 kW (250 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
-
9,6 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, ES-29004 MALAGA -
Mercedes-Benz G 63 AMG LUMMA CLR G770 R *WIDEBODY*MASSAGE*360*
€ 169 900,-- 61 829 km
- 08/2018
- 430 kW (585 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
-
13,1 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
299 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-48599 Gronau-Westfalen -
Mercedes-Benz G 63 AMG G63 AMG Brabus 800 Widestar Sternhimmel MegaVoll
€ 389 999,-ÁFA visszaigényelhető - 3 686 km
- 04/2022
- 588 kW (799 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-29225 Celle -
Mercedes-Benz G 63 AMG 4Matic 9G-Tronic
€ 180 000,-ÁFA visszaigényelhető - 43 869 km
- 08/2020
- 430 kW (585 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
-
0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, ES-08026 BARCELONA -
Mercedes-Benz G 63 AMG BRABUS G800 WIDESTAR * *1.Hand*
€ 309 890,-ÁFA visszaigényelhető - 6 106 km
- 09/2022
- 588 kW (799 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-25482 Appen
Közös múlt és jelen: a Mercedes és a Daimler története
Mindenekelőtt néhány szóban emlékezzünk meg azokról, akik nélkül nem jöhetett volna létre a márka, ugyanis egyikük sem hétköznapi ember. Emil Jellinek egy lipcsei rabbi fia volt, aki fiatal korában Észak-Afrikában dolgozott, később aztán egy francia biztosítótársaság ügyvezetőjévé vált. Vagyona nagy részére dohánykereskedelemből tett szert, az automobillal pedig először Nizzában találkozott. Gottlieb Daimler 1886-ban stabilmotort szerelt egy hintóba, ami - mint az egyik első automobil - pozitív visszhangra talált, és Emil Jellinek figyelmét is felkeltette. Jellinek később a Daimler autók kizárólagos értékesítőjévé vált és kikötötte, hogy azok lánya, Mercedes nevét viseljék. Daimler legnagyobb vetélytársa ebben az időszakban Carl Benz volt, akit ma a modern autó feltalálójaként tisztelünk. Rövid idővel bár, de még Daimler előtt készítette el saját, kereskedelmileg is sikeressé vált automobilját, melynek utódjait később számos cég próbálta másolni. A két rivális vállalat, a Benz és a Daimler hosszú éveken át vetélkedett egymással, de az első világégés és a nem sokkal utána bekövetkezett gazdasági válság a harc helyébe az együttműködést helyezte. A két cég 1926. június 28-án összeolvadt, és megszületett a Mercedes-Benz, a ma is ismert háromágú csillagos emblémával. Az újonnan alakult vállalat a 30-as években nagy sikerrel működött, mivel Németország akkori felső tízezre imádta a luxusautókat, a Mercedes pedig pont ilyeneket gyártott. A híres háromágú csillag embléma története szintén érdekes. A háromágú csillagot némi vacilálás – a másik lehetőség a négyágú csillag volt – után kiválasztották, ez viszont csak 1923-ban egészült ki a csillagot keretező körrel, aztán a két cég egyesülésekor már a ma is a jelvény részét képező babérkoszorút is belefoglalták. A Mercedes az évek során rengeteg, az autóipar egészét is érintő technológiai vívmányt fejlesztett ki, ezek felsorolásához valószínűleg több oldal sem lenne elég. Érdekesség továbbá, hogy a Daimler AG több nagyvállalatot is felvásárolt, azonban a legjelentősebb üzleti lépésnek a közelmúltban a Chryslerrel való egyesülés számított, de ezt 2007-ben felbontották. A Mercedes G osztályának első képviselője a maitól jelentősen különböző felépítéssel már 1972-ben megjelent a német márka kínálatában.
A Mercedes G osztály fejlődése
A G osztály fejlesztése még 1972-ben kezdődött azzal a céllal, hogy olyan járművet alkossanak, amely terepen is kiváló teljesítményt nyújt, de nem veszít semmit a gyártót jellemző biztonságosságból és kényelmességből sem. Az első vezethető prototípus 1974-ben készült el és többek között olyan nehéz terepeken is tesztelték, mint a Szahara vagy a Sarkkör. A terepjárót végül 1979-től kezdték el világszerte értékesíteni, és a modell sikerességét mi sem jelzi jobban, mint hogy már a megjelenés után egy évvel a Pápa is rendelt egy speciális változatot belőle, mely attól fogva a legmagasabb egyházi méltóság hivatalos közlekedési eszközévé vált. 1981-ben modellfrissítésen esett át az autó, melynek keretein belül elérhetővé vált az automata váltó, a légkondicionálás és az első lámpák ellenállóságának növelése érdekében átdolgozták a lökhárítót is. 1985-ben újra több ponton fejlesztették a típust, innentől tartozott a járműhöz a központi zár is, valamint a modell az eladások terén is mérföldkőhöz ért, immár ötvenezer eladott példánnyal. Az újabb generáció érkezése egészen 1990-ig váratott magára, a 10 éves évfordulót például állandó összkerékhajtással és faberakásos belső térrel ünnepelte a Mercedes, illetve az extraként választható ABS is ekkor debütált. A használtpiacon is elismertséget szerző terepjáró benzinmotor-kínálatát ekkor 5,0, 5,4 és 5,5 literes V8-asok és egy V12-es, 6 literes alkották, míg a dízelüzemű oldalon egy 2,9 literes V6-os és egy 4 literes V8-as dízel várta a vásárlókat. Az említett erőforrások mindegyike képes volt a viszonylag nagy karosszériát szinte bármilyen terepen hatékonyan mozgatni, az öt- vagy hétsebességes automata váltó pedig a sofőr és motor közötti kommunikációt tette zökkenőmentessé. Az egyre népszerűbb G osztály ekkoriban 3 és 5 ajtós, illetve 2 ajtós kabrió kivitelben volt hazavihető, amivel a gyártó a szegmens célközönségének igényeit nagyrészt lefedte.
A G osztály fejlődése napjainkig: a Mercedes harcosa a konkurencia tükrében
A típust a német márka 1997-ben és 2005-ben is újabb modellfrissítésnek vetette alá, ezutóbbi alkalmával például elkészült az 500 „Grand Edition” kivitelű G osztályos Mercedes, valamint megjelent az új AMG verzió is, ami már 469 lóerős V8-assal büszkélkedhetett, és egy terepjáróhoz képest villámgyorsan, 5,2 másodperc alatt gyorsult 100 km/h sebességre. A hivatalos tuningcégek körében is népszerű kocsi felszereltségi listája 2005 után már bi-xenon fényszórókkal, akár 18 hüvelyk átmérőjű titánium felnivel és ISOFIX gyerekülés-rögzítő rendszerrel is kibővült. A terepjáró külleme azonban keveset változott az évtizedek alatt, a Mercedes megtartotta a hagyományosan éles formákkal és klasszikus idomokkal felvértezett formatervet, ezzel is hozzájárulva a modell sikeréhez. Mindazonáltal a G osztály bevezetésével és jó eladásaival a Mercedes egy viszonylag telített piacra tört be, ahol a tradicionálisnak tartott terepjárógyártók már mind képviseltették magukat modelljeikkel. Ennek megfelelően a németek megoldásának ellenfeleként indul a kategóriában például a Hummer H2, a Toyota Land Cruiser és a Land Rover Discovery, továbbá a keményvonalas terepjárók piacát régóta domináló Jeep Wrangler is kedvező megítélésnek örvend és jó alternatívát jelent. A Mercedes G osztálya viszont derekasan helytáll ebben az erős mezőnyben is, annál is inkább, hogy a 2012-ben megjelent új generációval és a folyamatos fejlesztésekkel ay autógyártó egyre vonzóbbá teszi járműveit az új- és a használtautók piacán egyaránt. Az új nemzedék már LED futófényekkel és átdolgozott visszapillantó tükrökkel rendelkezik, utóbbiakba a Mercedes mérnökei beépítették az irányjelzőket is. Fontos újítások történtek az utastérben is, ahol átdolgozásra került a műszerfal és már a sebességet is egy színes képernyő mutatja. Szintén az újdonságok sorát bővíti a holttérfigyelő rendszer, a parkolássegítő rendszer és a tolatókamera, míg az olyan extrák, mint a bőrülések és a hangulatvilágítás már szinte a gyártótól elvárt kényelmi funkcióak számítanak. Egyértelmű tehát, hogy a G osztály minőségét tekintve kategóriájának élmezőnyét erősíti, míg kiváló terepjárós képességeivel hatásosan hozza egymáshoz közelebb a természet vadságát és egy luxusautó kényelmét, valószínűsítve a modell sikerét a közeljövőben is.