Renault Kangoo áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Renault Kangoo, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Renault Kangoo
-
Renault Kangoo Happy Family 1.6 Benzin*Euro5*Klima
€ 3 500,-- 140 000 km
- 01/2012
- 78 kW (106 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-61239 Ober-Mörlen bei Frankfurt am Main -
Renault Kangoo Maxi Extra,Klima, Beideseite Schiebetür
€ 6 780,-- 90 000 km
- 12/2019
- 70 kW (95 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-30916 Altwarmbüchen -
Renault Kangoo 1.5 dCi Dynamique *** Airco / Euro5 ***
€ 4 400,-- 165 000 km
- 06/2012
- 66 kW (90 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
-
4,9 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
129 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-1700 Dilbeek -
Renault Kangoo Happy Family ENERGY TCe 115
€ 5 900,-- 169 000 km
- 06/2014
- 84 kW (114 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
-
6,2 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
140 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-68199 Mannheim -
Renault Kangoo Grand | 1.Hand | Navi | Scheckh. | 7-Sitz
€ 12 250,-- 59 300 km
- 01/2016
- 81 kW (110 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
-
4,5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
119 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-52428 Jülich -
Renault Kangoo 1.5DCI
€ 1 850,-- 206 426 km
- 03/2011
- 50 kW (68 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
5,2 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
138 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-1070 Anderlecht -
Renault Kangoo 1.5 dCi • 5 PLACES •
€ 5 990,-- 151 000 km
- 09/2015
- 66 kW (90 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
-
4,6 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, BE-5020 Namur -
Renault Kangoo Combi 1.5dCi Energy Limited 66kW
€ 5 950,-- 139 000 km
- 01/2017
- 66 kW (90 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
4,3 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, ES-28970 HUMANES DE MADRID. -
Renault Kangoo 1.2 Edition Campus * Klima * ALU * AHK
€ 1 990,-- 200 000 km
- 12/2005
- 55 kW (75 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-32105 Bad Salzuflen
A Renault történetéről
1899-ben Luis Renault két testvérével és egy közeli barátjukkal összefogva elkészítette az akkoriban alakult Renault Fréres autógyár első négykerekűjét, amely Voiturette névre hallgatott és meglehetősen pozitív visszajelzéseket kapott. A korszakban még csak indulófélben lévő márka kezdeti sikereinek állít emléket az AK 90CV modell győzelme is a világ első Grand Prix versenyén. Érdekesség, hogy a megmérettetést a Renault csapata Szisz Ferenccel, egy magyar pilótával nyerte meg 1906-ban. Az első és második világháború során a gyárat a hadászat szolgálatába állították, ami viszont visszavetette az egyre sikeresebb vállalatnak, és magának az autógyártásnak a fejlődését is. A Renault üzemeit a béke eljövetelével államosították, ebben az időben indult újra a civil- és versenyautók sorozatgyártása. Az 1960-as évek kezdetén a márka elkészítette az orrmotorral szerelt, elsőkerék-meghajtásos R4-es modellt, mely kialakítása miatt jelentősen eltért a cég addigi járműveitől és Európa-szerte, valamint a világ számos országában zajos sikert aratott. Az 1900-as évek második felében kialakult olajválságot és következményeit ezzel szemben a Renault sem tudta kikerülni, de végül átvészelte a nehéz időszakot. Az 1990-es években aztán a francia társaság egyre több sikeres és minőségi modellt gyártott, ami az ezredforduló után is alapot biztosított a sikeres működéshez. Az elmúlt tizenöt évben viszont a márkánál a biztonságosságra helyezték a hangsúlyt, az új stratégia eredményeképpen pedig több autójuk is a világon elsőként kapta meg az öt csillagos minősítést az EuroNCAP nemzetközileg is elismert tesztjein. Az 1998-tól értékesített Kangoo-val az R4-es modell sikerét kívánta folytatni a Renault.
A siker folytatása: a Kangoo első nemzedéke
Az elődjére megjelenésében és használhatóságát tekintve is igen hasonló Kangoo első változata a Clio alapjaira épült, de a kisautónál jóval nagyobb méretekkel és eltérő tulajdonságokkal rendelkezett. A dobozszerű forma eredménye volt a tekintélyes belmagasság és lábtér, valamint a hatalmas csomagtartó. Tágassága miatt az autó kisáruszállítónak ugyanolyan jól alkalmazható, mint családi autóként egy akár többhetes nyaraláshoz. Ezt a praktikusságot többek között az ülések variálhatóságának és a plafonon elhelyezett polcoknak és rakodóhálóknak köszönheti, valamint nem elhanyagolható az oldalsó tolóajtó jelentősége sem, amivel például a rakodást vagy a gyerek beszállását kívánta megkönnyíteni a Renault. A használtpiacon is számtalan hívet szerző autó elérhető volt továbbá 4x4-es kivitelben és egy további, Pampa nevű változatban is, mely erősített felfüggesztéssel és megemelt hasmagassággal rendelkezett. A kényelmes jármű első szériáját 1-1,6 literes benzinüzemű és 1,5 vagy 1,9-es dCi vagy dTi dízeles erőforrásokkal forgalmazták. Ezek viszonylag alacsony teljesítménye (68-tól 95 lóerőig) a megfelelő nyomatéknak köszönhetően városban és hosszabb utakon is tökéletesen megfelelt az autó dinamikus mozgatásához. A multifunkciós kocsi második generációja 2008-ban látott napvilágot, és az előd értékeinek megtartásával, de megújult arculattal és formákkal gyűjtött még több hívet a Kangoo-nak.
Formásabb és továbbra is praktikus: az új Kangoo és kompániája
A Renault Kangoo új nemzedéke napjainkig sikerrel jár elődje nyomában, azonban időközben a kishaszongépjárművek piaci szegmensében is növekedett a verseny, így több kihívóval is számolnia kell. A riválisok közül vonzó és hasonló áron kínált alternatívát jelent a szintén francia Peugeot Partner és a Citröen Berlingo, viszont nem elhanyagolható az olasz Fiat Doblo és a Mercedes Citan sem. Az új szériába tartozó Kangoo azonban még ebben a szoros versenyben is jól tud érvényesülni, ezt pedig hasznos új- és továbbfejlesztett régi tulajdonságainak köszönheti. Ezekre az előrelépésekre szolgál példával a már említett vidáman modern megjelenés, átdolgozott orral és íveltebb vonalvezetéssel. Felszereltség terén is számos hasznos funkcióval bővült a Renault modelljének kínálata, egyebek mellett például napellenzőbe épített tolatókamerával, tolatóradarral, illetve érintőképernyővel ellátott multimédiás rendszerrel és akár eső- és fényérzékelő automatikával. A motorválaszték beszűkülése viszont nem jelent negatívumot, mivel az 1,5 literes, 75, 90, vagy 110 lóerős turbós dCi dízelerőforrások és a 115 lóerős TCe blokkok az elődöknél alacsonyabb fogyasztást és a szigorú Euro 6-os normáknak megfelelő károsanyag-kibocsátást biztosítanak. A legújabb Kangoo változat renoméját növeli az a tény is, hogy a második generáció régebbi képviselői és az előző széria autó is komoly népszerűségnek örvendenek a piacon. Erre a Renault tudatosan épít, mivel a legfrissebb modellt már 2, 3 és 5 férőhelyes változatban és három különböző hosszúságú karosszériával értékesíti. Ezzel a márka széles rétegek igényeit fedi le az új Kangoo-val, legyen szó akár nagycsaládosokról vagy vállalkozókról, a jármű üde külcsíne, alacsony ára és praktikussága valószínűleg sokakat győz majd meg a jövőben is, biztosabbá téve ezzel a modell helyét a sikeres kishaszongépjárművek táborában.