Renault Megane áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Renault Megane, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Renault Megane
-
Renault Megane 1.5 dci energy Zen 110cv
€ 5 500,-- 159 000 km
- 08/2016
- 81 kW (110 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
3,7 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
95 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Magánszemély, IT-00121 Roma -
Renault Megane 1.5 dCi Bose
€ 6 499,-- 181 229 km
- 01/2015
- 81 kW (110 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
3,4 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
88 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-7905 SM HOOGEVEEN -
Renault Megane 1.5 business 95 cv
€ 10 900,-- 112 500 km
- 04/2019
- 75 kW (102 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- - (Váltó típusa)
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, FR-62510 Arques -
Renault Megane Estate 1.5 Blue dCi Bose | Export | Injection Fail
€ 9 700,-- 155 514 km
- 06/2019
- 85 kW (116 LE)
- Használt
- 4 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
-
4,1 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
122 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-8501 XN JOURE -
Renault Megane RS TROPHY 300PK
€ 33 995,-- 33 000 km
- 12/2019
- 221 kW (300 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
-
8 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
183 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-8900 Ieper -
Renault Megane ENERGY dCi 110 EXPERIENCE
€ 5 600,-- 178 000 km
- 06/2016
- 81 kW (110 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
3,6 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
93 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Magánszemély, DE-69469 Weinheim -
Renault Megane R26R One-owner Original condition
€ 37 750,-- 68 000 km
- 08/2009
- 169 kW (230 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, BE-5070 Nagoya -
Renault Megane Coupe 1.2 TCe 115 GT Line Navi PDC Keyl
€ 3 685,-- 115 082 km
- 03/2013
- 85 kW (116 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-77855 Achern -
Renault Megane 1.5 dCi Utilitaire
€ 2 500,-- 255 000 km
- 09/2012
- 66 kW (90 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
4 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Magánszemély, BE-5377 Noiseux
A Renault márka a kezdetektől a 21. századig
A mai Renault S.A. vállalat elődjét Louis Renault és testvérei, Marcel és Fernand alapították 1898-ban, akkor még Société Renault Frères néven. Egy esztendővel később már meg is jelent első automobiljuk, a Voiturette 1CV, melynek őspéldányát állítólag 1898 karácsonyán vezette először Louis – nem kis szenzációt keltve – a párizsi Montmartre utcáin, s pillanatok alatt 12 megrendelést be is gyűjtött a modellnek. Újabb fontos állomást jelentett a márka nevének megalapozásában az, hogy egyik első modelljük, a Renault AK 90CV már 1906-ban első lett az egyébként először megrendezésre kerülő franciaországi Grand Prix-szezonban egy magyar pilótával - a gyár akkori tesztvezetőjével - Szisz Ferenccel a volán mögött. Az első világháborúban a Renault is haditermelésre rendezkedett be, többek között lőszereket, tankokat, repülőgépeket és mentőautókat gyártottak a francia kormány felkérésére. Ebben az időben szerzett hírnevet az úgynevezett Renault taxi is, melynek segítségével mintegy 4000 embert szállítottak a frontra. A második világégéskor is a hadiipar került a gyár fókuszába, a két világháború között pedig leginkább mezőgazdasági és ipari gépeket gyártottak. Az 1945-ös államosítás után rukkoltak elő újabb személyautóval, a legendás Renault 4CV-vel, mellyel a Le Mans-i 24 órás versenyeken és a Monte Carlo rallykon is babérokat arattak. 1956-tól 1967-ig került terítékre a Dauphine, melyből összesen 2 150 738 darabot gyártottak, majd a hatvanas évek elején megjelent a szintén felejthetetlen orrmotoros kisautó, az R4 is, mely 1992-ig gördült le a gyártósorról. Ettől kezdve pedig megállíthatatlanul követték egymást az újabbnál újabb modellek, olyan járművek megjelenésével, mint a Renault 16, a Renault 12, a Renault 5, majd a 90-es években a Twingo, a Clio, a Mégane (az első Renault, amely négycsillagos töréstesztet produkált) és a Laguna. 1996-ban került sor a cég privatizációjára. Ekkor vették fel a Renault S.A. nevet. Három évvel később megállapodást kötöttek a Nissannal, létrehozva ezzel a világ 4. legnagyobb autóipari csoportját, s még ugyanebben az évben felvásárolták a román Dacia részvényeinek 51%-át, majd 2000-ben a Samsung Motors 70,1%-át is.
A Renault Mégane rövid története
A Mégane a Renault egyik legfontosabb és legnépszerűbb modellje, melyből bemutatásától kezdve 2015-ig közel 7 millió darab talált gazdára szerte a világban. Az első generációt a Renault 19 utódaként, 1995 szeptemberében mutatták be a Frankfurti Autószalonon, s Európában 2002-ig gyártották. Tervezésekor komoly hangsúlyt fektettek a biztonságra, így került az autóba például az SRP utasvédelmi rendszer, melynek segítségével személyreszabható lett az övfeszítők, erőhatárolók és a légzsák működésbe lépésének ideje. A Renault rövid ideig limitált példányszámú sportváltozatot is kínált a modellhez, s 1996-ban bemutatta egyterű változatát is Mégane Scenic néven. Három évvel később modellfrissítésre került sor (a legtöbb változat például 16 szelepes motort kapott), s ugyanekkor dobták piacra a kombit is. A második generációt 2002-2009-ig készítették, s már 2003-ban elhozta az Év autója díjat, olyan kategóriatársakat megelőzve, mint a Mazda 6 vagy a Citroën C3. Az új széria teljes átalakulást jelentett az eddigi változatokhoz képest. Divatosabb, markánsabb vonalakat alkalmazó dizájn, ötcsillagos törésteszt, számos innovatív technológia (például a kulcs nélküli indítórendszer, mely akkoriban példátlan volt ebben a kategóriában), széles spektrumú karosszériakínálat – csak néhány a második generáció erényei közül, mely 2006-ban szintén modellfrissítés alá került. A harmadik nemzedék gyártása, melyben az automata sebességváltó helyét a fokozatmentes (CVT) váltó vette át, 2008-ban indult, majd nyolc éven át gyártották, s eleinte csak ötajtós ferdehátú és kupé változatban került a vásárlókhoz. Az ötajtós kombi egy évvel később, a kupé-kabrió pedig 2010-ben került a piacra, a 2012-es és 2014-es modellfrissítés pedig néhány újabb motor- és karosszériaváltozatnak is teret engedett. A még jobb minőségérzetet és menetkomfortot garantáló negyedik generációs Mégane-t a 2015. szeptemberi Frankfurti Autószalonon mutatták, de csak 2016-ban került eladásra. Az autót a Renault és a Nissan közös, CMF-CD nevű padlólemezére építették, s az elődjénél tágasabb, kényelmesebb és okosabb változatot 3 fajta benzines és 3 fajta dízelmotorral, valamint négykerék-kormányzás opciójával dobták piacra.
A Mégane a kompaktok mezőnyében
A fentiek olvasása után nem meglepő, hogy a Mégane-nak számos motorváltozatával, évjáratával, felszereltségi szintjével kerülhetünk szembe az új és a használtautók piacán egyaránt. Paramétereit és méreteit tekintve több vetélytársa említhető a régebbi és újabb C-szegmens modellek palettájáról is. Ezek közé tartozik francia testvérei közül például a Citroën Xsara és a Peugeot 308, egyéb autógyártóktól pedig többek között a Hyundai Elantra és a Hyundai i30, a Ford Focus és a Ford C-Max, a Fiat Stilo, a Honda Civic, a Nissan Almera, az Opel Astra, a Peugeot 306 és a 307, a SEAT Leon és a SEAT Toledo, a Skoda Octavia, a Volkswagen Golf, a Volkswagen Jetta, valamint a Volkswagen Bora, a Volvo C30 és a Volvo 60, a Mitsubishi Lancer, a Subaru Impreza, a Suzuki SX4, a Chevrolet Cruze, a BMW 1, a Mazda 3, az Audi A3 és az Audi S3, a Toyota Corolla, a Toyota Auris és így tovább. A sokszínű paletta ellenére a Mégane továbbra is előkelő helyen szerepel az új és használt autók eladási mutatóinak viszonylatában, megbízhatóságával a legnépszerűbb kompaktautók szegmensét színesíti, melyet az is bizonyít, hogy egyre több Renault-emblémás, azaz a gyár által 1972 óta használt Möbiusz-szalagos jármű kerülhet látóterünkbe úton-útfélen.