Toyota Yaris áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Toyota Yaris, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Toyota Yaris
-
Toyota Yaris 1.6 GR Performance | Akrapoviç | Eventuri | Öhlins
€ 64 950,-- 4 729 km
- 01/2022
- 193 kW (262 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
-
186 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-2841 MJ MOORDRECHT -
Toyota Yaris 1.0 VVT-i Dealer-onderhden/Camera/Airco/Bluetooth/
€ 4 950,-- 199 476 km
- 04/2012
- 51 kW (69 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
-
4,8 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
110 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-2675 BX HONSELERSDIJK -
Toyota Yaris 1.3 VVTi Sport | AIRCO | 6 BAK |
€ 3 199,-- 209 388 km
- 06/2009
- 74 kW (101 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
-
5,1 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
120 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-8081 HJ ELBURG -
Toyota Yaris 5p 1.5h Style
€ 5 900,-- 155 000 km
- 09/2013
- 55 kW (75 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Félautomata
- Elektromos/benzin
-
3,5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Magánszemély, IT-31029 Vittorio veneto -
Toyota Yaris 5p 1.0 Lounge my18
€ 9 750,-- 66 000 km
- 12/2019
- 53 kW (72 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
4,7 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Magánszemély, IT-00144 Roma -
Toyota Yaris 5 Porte 1.0 VVT-i Active
€ 9 950,-- 38 273 km
- 03/2018
- 51 kW (69 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
-
4,3 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
99 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-10036 Settimo Torinese - Torino - To -
Toyota Yaris GR Yaris mit High-Performance-Paket
€ 35 500,-- 23 700 km
- 06/2022
- 192 kW (261 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
-
7,7 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Magánszemély, BE-2018 Antwerpen -
Toyota Yaris 1.5 Hybrid Sport Edition!
€ 8 900,-- 16 400 km
- 06/2019
- 74 kW (101 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- - (Váltó típusa)
- Elektromos
- - (l/100 km)
-
0 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Magánszemély, LU-7302 Mullendorf -
Toyota Yaris 5p 1.0 Active my16
€ 7 300,-- 72 900 km
- 02/2017
- 51 kW (69 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
4,3 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Magánszemély, IT-37126 Verona
A Toyota indulása és a sikertörténetet megalapozó lépcsőfokok
Talán nem tudja mindenki, hogy a világ egyik legnagyobb autógyárává fejlődő Toyota valaha nem is ezt a nevet viselte, ráadásul viszonylag későn, csak a harmincas évek közepén indult el világhódító útjára - azaz jóval az első automobilok megjelenése után s több mint harminc esztendővel az első japán autó (Sintaro Josida járműve 1902-ben) piacra kerülését követően. Még csak az első sorozatgyártásban készült japán autó sem a Toyota nevéhez fűződik, hiszen a pálmát a Nissan vitte el ebben a kategóriában 1915-ben. A Toyota Motor Corporation (TMC) elődjének megalakulása a 19. század végére datálható, amikor Sakichi Toyoda, forradalmasítva a japán textilipart, feltalálta első elektromos szövőszékét, azonban autógyártással csak a harmincas évek közepe környékén kezdtek el foglalkozni, miután az alapító fia, a zseniális Kiichiro Toyoda apja ötletétől vezérelve Európába és Amerikába utazott, s ezen látogatások során beleszeretett az akkor születőben lévő autóiparba. A mai értelemben vett cég végül 1937-ben alakult meg az apa által feltalált szövőszék eladásáért kapott szép summa jelentős részéből, így tehát megszületett a Toyoda automata szövőszékből a Toyota automobil, melyből 1947-ig mintegy 1800 darab készült. (Az igazsághoz persze az is hozzátartozik, hogy a textilmunkák iránti érdeklődés sem múlt el nyomtalanul, hiszen a Toyota a mai napig jobbnál jobb nevű gépeket gyárt ebben a kategóriában is.) Néhány kezdeti próbálkozás után, egy akkori Chevrolet teherautó felépítését követve, elkészült az AB típusjelzésű első Toyota teherautó, s a Chrysler Airflow vonalaira és formáira rájátszó AA típusjelzésű személykocsi is. A háború utáni első személyautót, az SA-t (87 km/órás végsebességgel) 1947-ben kezdték el gyártani, majd 1951-ben látott napvilágot látott az első terepjáró, a BJ is. 1955-ben elindult meg az Amerikába irányuló export (ugyan egyelőre még csekély sikerrel), majd utána megalapult az első Japánon kívüli gyár is, s a siker innentől kezdve tulajdonképpen töretlenül tart a csúcsok felé, komoly nevet szerezve a gyár modelljeinek az új és a használtautók piacán egyaránt.
A Toyota Yaris
A Toyota kis csodájának története 1999-ben kezdődött – ekkor váltotta fel ugyanis a cég Starlet nevű modelljét. Az első nemzedéket hat éven keresztül gyártották három- és ötajtós változatban, 1,0 és 1,3 literes benzines, illetve 1,4 literes D-4D common rail turbódízel motorral, s néhány országban piacra került a Yaris TS sportverzió is, továbbá a Yaris padlólemezére épített minivan változat, a Verso is jelentős helyet foglalt el a modell típusai között. Az első generáció tagjai a kor magasan legjobb kisautóit jelentették, elöl kiváló, hátul elegendő helykínálatukkal, pontos futóművükkel, rendkívülien precíz összeszerelésükkel, valamint költségkímélő szervizhálózatukkal és alkatrészeikkel. A második generáció, mely elődjénél még kényelmesebb utasteret biztosított, 2005-ben debütált az előd motorválasztékához hasonló, továbbfejlesztett változatokkal. A belső tér kreatív tárolórekeszei, a sínen tologatható hátsó üléspad a kisméretű csomagtér kompenzálására, a robotizált automatikus váltó és kulcs nélküli rendszer opciója, valamint az ötcsillagos törésteszt csak néhány azokból a változtatásokból, melyeket a cég szakemberei a fejlesztés érdekében foganatosítottak. A minden dimenziójában kitágított, s tudásával elődjeit is túlszárnyaló harmadik generáció 2010-ben került bemutatásra. A jármű teljes hosszúságát 100, a tengelytávot 50 mm-rel növelték meg, s mivel az autó 20 mm-rel alacsonyabb lett elődeinél, még sportosabb jelleget kapott. A rendelkezésre álló tér maximális kihasználását szem előtt tartva az üléstámlákon és a csomagtér ajtaján is vékonyítottak, s felszereltségét tekintve ennél a nemzedéknél lehetett először kétzónás automata klímát, hűthető kesztyűtartót, sebességtartó automatikát, hazakísérő fényt, CVT- és automatizált manuális váltót, továbbá Toyota Touch & Go rendszert rendelni. A Toyota, mely már 1997-ben bemutatta első hibridjét, az új, lendülettel teli Yaris Hybriddel ismét új értelmet adott a környezetbarát autózás szegmensének. A HSD (Hybrid Synergy Drive) technológia, melynek lényege, hogy városon belül bizonyos sebesség alatt elektromos üzemmódban, azaz üzemanyag-fogyasztás nélkül guruljon az autó, s mely egy generátor segítségével a második üléssor alá bújtatott akkumulátorokba vezeti a benzinmotor fölösleges energiáját és a lassítás-fékezés energiájának nagy hányadát, ékes példája a vállalat környezetvédelmi hatások csökkentése érdekében tett lépéseinek. A Yaris kategóriatársai viszonylatában A divatos, praktikus, pörgő, de takarékos motorokkal bíró Yaris nem csak az új autók piacán népszerű, de használt autóként is egyike az árát kiemelkedően tartó kisautóknak. Az általánosan jó kidolgozásnak, a zseniális helykihasználásnak, a szemet gyönyörködtető belső és külső dizájnak és a páratlan vezetési élménynek köszönhetően a modell bátran néz farkasszemet mai és régebbi kategóriatársaival is. A japán testvérek közé tartozik például a Toyota Yaris és a Toyota Aygo, a Mazda 2, a Honda Jazz, a Nissan Note és Nissan Micra, egyéb versenytársai között pedig többek között a Citroën Saxót, a Renault Cliót, a Fiat Bravót és a Fiat 500-ast, a Ford Fiestát, az Opel Corsát, a Fiat Puntót, a Volswagen Polót, a Skoda Fabiát, a Suzuki Swiftet és a Hyundai i20-at lehetne megemlíteni. A Toyota mérnökei elkötelezetten ragaszkodnak a vállalat által képviselt értékekhez, s fáradhatatlan erőfeszítéssel dolgoznak azon, hogy az általuk megálmodott járművek biztonságos és örömteli vezetési élményt nyújtsanak a vásárlóknak. A számos európai országban máig legkeresettebb Toyota modell, a Yaris kiváló bizonyítéka ennek a törekvésnek.