detailpage.leasing.tip.text
Kilométeróra állása
1 km
A sebességváltó típusa
Sebességváltó
Első forgalomba helyezés
05/1931
Üzemanyag
Benzin
Teljesítmény
10 kW (14 LE)
Eladó
Magánszemély
Alapvető adatok
- Karosszériatípus
- Oldtimer
- Állapot
- Használt
Járműtörténet
- Kilométeróra állása
- 1 km
- Első forgalomba helyezés
- 05/1931
- Előző tulaj
- 2
Műszaki adatok
- Teljesítmény
- 10 kW (14 LE)
- A sebességváltó típusa
- Sebességváltó
- Hengerűrtartalom
- 500 cm³
- Sebességfokozatok száma
- 3
- Hengerek száma
- 4
- Tömege üres állapotban
- 190 kg
Energiafogyasztás
- Üzemanyag
- Benzin
Felszereltség
Szín és Kárpit
- Külső szín
- Fekete
A jármű leírása
Ariel 500 square four, 4F, 1931 : Restaurierungs Projekt, Motor fesst, erst geliefert in Mailand in 1931, damals in Besitz einer Berümter Person, scheinnt Dass ist die alleine sq4 die ist verbessret bei "La Moto Astra", evtl als show bike mit hintere gefederte Rahmen und Fusschaltung , evtl als showbike
Ariel sq4, 4F, 1931: Restoration project, stucked engine, first delivered in May 1931 in Milan, owned at the time by a famous person, seems to be the only known sq4 especially developed by "La Moto Astra", with rear sprug frame and foot shift, eventually as a showbike.
Standort (located in): Thessaloniki, Griechenland.(Greece).
Ariel sq4, 4F, 1931: Restoration project, stucked engine, first delivered in May 1931 in Milan, owned at the time by a famous person, seems to be the only known sq4 especially developed by "La Moto Astra", with rear sprug frame and foot shift, eventually as a showbike.
Standort (located in): Thessaloniki, Griechenland.(Greece).
Leasing
Eladó
MagánszemélyKapcsolat
- ÁFA visszaigényelhető
- Az eladó ára