detailpage.leasing.tip.text
Kilométeróra állása
249 300 km
A sebességváltó típusa
Sebességváltó
Első forgalomba helyezés
06/1989
Üzemanyag
Benzin
Teljesítmény
100 kW (136 LE)
Eladó
Magánszemély
Alapvető adatok
- Karosszériatípus
- Kupé
- Állapot
- Használt
- Meghajtás típusa
- Hátsó
- Ülések
- 5
- Ajtók
- 2
Járműtörténet
- Kilométeróra állása
- 249 300 km
- Első forgalomba helyezés
- 06/1989
Műszaki adatok
- Teljesítmény
- 100 kW (136 LE)
- A sebességváltó típusa
- Sebességváltó
- Hengerűrtartalom
- 1 796 cm³
- Sebességfokozatok száma
- 5
- Hengerek száma
- 4
- Tömege üres állapotban
- 1 100 kg
Energiafogyasztás
- Üzemanyag
- Benzin
Felszereltség
- Kényelem
- Bőrkormány
- Klímaberendezés
- Szórakozás / Média
- Bluetooth
- MP3
- Biztonság
- Szervókormány
- Xenon fényszórók
- Extrák
- Pótkerék
- Spoiler
- Sport futómű
- Sportcsomag
- Sportülések
Szín és Kárpit
- Külső szín
- Ezüst
- Fényezés
- Más
- A belső kialakítás színe
- Szürke
- Anyag
- Anyag
A jármű leírása
Called the "Baby M3", this e30 318is is great fun and in great condition—and ready to serve as your unique and reliable driver, or keep it to restore. The most typical issues for these e30's have been resolved, such as the wheel arch rust which has a documented repair. Has many upgrades that significantly increase the driveability and the fun!
Recent upgrades:
Z3 steering rack upgrade (2.7 turns lock to lock vs original 4)
Front strut tower brace
Cold weather intake “mess” delete
4 pintle Mustang injector upgrade
BBS RM 15” wheels
Rebuilt 4.11 torsen sper differentieel by Hardeman Motorsport (at 242k)
Supersprint stainless steel exhaust
Major Service/work:
Wheel arch rust repair at 225k
New paint at 225k
Recent minor services:
Oil change at 246k
New battery at 242k
Center driveshaft bearing at 242k
Gearbox mounts replaced at 242k
EBC Red brake pads and rotors at 238k
Redline Gearbox fluid change at 238k
Other things to note:
Air conditioning is present but not currently hooked up
Recent upgrades:
Z3 steering rack upgrade (2.7 turns lock to lock vs original 4)
Front strut tower brace
Cold weather intake “mess” delete
4 pintle Mustang injector upgrade
BBS RM 15” wheels
Rebuilt 4.11 torsen sper differentieel by Hardeman Motorsport (at 242k)
Supersprint stainless steel exhaust
Major Service/work:
Wheel arch rust repair at 225k
New paint at 225k
Recent minor services:
Oil change at 246k
New battery at 242k
Center driveshaft bearing at 242k
Gearbox mounts replaced at 242k
EBC Red brake pads and rotors at 238k
Redline Gearbox fluid change at 238k
Other things to note:
Air conditioning is present but not currently hooked up
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.200,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.200,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 25.056,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,89
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 522,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,1000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0440
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Eladó
MagánszemélyKapcsolat
- ÁFA visszaigényelhető
- Az eladó ára