detailpage.leasing.tip.text
Kilométeróra állása
35 078 km
A sebességváltó típusa
Automata
Első forgalomba helyezés
12/2009
Üzemanyag
Benzin
Teljesítmény
736 kW (1 001 LE)
Eladó
Kereskedő
Alapvető adatok
- Karosszériatípus
- Kabrió
- Állapot
- Használt
- Meghajtás típusa
- Összkerék meghajtás
- Ülések
- 2
- Az ajánlat száma
- 39717
- Garancia
- Igen
Járműtörténet
- Kilométeróra állása
- 35 078 km
- Első forgalomba helyezés
- 12/2009
- Vezetett szervizkönyv
- Igen
- Nem dohányzó jármű
- Igen
Műszaki adatok
- Teljesítmény
- 736 kW (1 001 LE)
- A sebességváltó típusa
- Automata
- Hengerűrtartalom
- 7 993 cm³
Energiafogyasztás
- Üzemanyag
- Benzin
Felszereltség
- Kényelem
- Bőrkormány
- Elektromos ablakemelő
- Elektromos ülések
- Gerinctámasz
- Hegymenet asszisztens
- Kartámasz
- Navigációs rendszer
- Parkolássegítő
- Parkolássegítő érzékelők hátul
- kulcs nélküli bejutás
- Ülésfűtés
- Szórakozás / Média
- CD
- Hangrendszer
- Integrált zene adatfolyam
- Rádió
- USB
- Biztonság
- ABS
- Bixenon fényszórók
- ESP
- Kipörgésgátló
- LED nappali menetfény
- Nappali világítás
- Szervókormány
- Extrák
- Defektkészlet
- Nyári gumiabroncs
- Sebességváltó fülek
- Sport futómű
- Sportcsomag
- Sportülések
Szín és Kárpit
- Külső szín
- Piros
- Eredeti gyári szín
- Bugatti Red/Black
- Fényezés
- Metálfényezés
A jármű leírása
- Fahrzg. Nr. / Car nr. : 39717
- Preis: € 1.860.00,00 MwSt. nicht Ausweisbar
- Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport
- Ext: Red / Black
- Int: Bugatti Red Leather
Ausstattung / Options
Our Veyron Grand Sport was built in Molsheim in 2009, first finished in Blue Black Metallic, and is believed to have been retained by the factory until 2014, when it was sold to one of Bugatti’s valued clients. At the behest of its first private owner, the Veyron was refinished in the shade of Uni Black and Italian Red over a red leather interior that it wears today.
-From its earliest stages in concept car form to the final Veyron storming out of Bugatti’s Molsheim atelier in 2015, the French marque’s flagship hypercar has never failed to live up to its billing. The furore dates back as early as May 1998, when Volkswagen AG bought the rights to the historic Bugatti name, sparking a whirlwind of anticipation and speculation among the world’s motoring press. The concept that came closest to the eventual production car was shown in Tokyo in 1999, with its space-age design and promising otherworldly performance that seemed impossible for the time—to an extent, the same is still true even today. Bugatti made 252 examples of the standard “16.4” coupé, but began refining the formula part-way through its lifecycle.
-First shown to the public at the Pebble Beach Concours d’Elegance in 2008—three years after the Veyron entered production—the new open-topped Bugatti Veyron Grand Sport upped the ante on the world’s most incredible hypercar. Only 150 examples of the Grand Sport would be produced between 2009 and 2015—58 in Grand Sport form, 92 as the later Grand Sport Vitesse—making it markedly rarer than the conventional Veyron. The open hypercar would account just one third of the Veyron’s 450 total production figure.
-In order to compensate for the car’s open-top “targa” roof, Bugatti’s engineers reinforced the chassis and fitted the car with a marginally taller windscreen with a modified rear bulkhead to help accommodate the removable top. The Grand Sport also introduced a handful of new features that would also be available on Veyron coupé sister models, including a new camera integrated with the rear-view mirror, daytime running lights, an upgraded sound system, and new wheels featuring six “horseshoe” shapes reflecting the marque signature form of the grille. The Grand Sport matched the original Veyron’s 408.47 km/h top speed, though was electronically limited to 369 km/h with the roof removed.
- Informatie in het Nederlands
- Prijs inclusief Nederlands Kenteken op aanvraag.
- Irrtümer und Zwischenverkauf vorbehalten
Leasing
detailpage.leasing.title Carlink International
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 51.850,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,71
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 499,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,1053
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0702
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 37.201,-
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage BMW Bank GmbH, Lilienthalallee 26, D-80939 München
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Eladó
KereskedőCarlink International
KapcsolatEverard Thole
- ÁFA visszaigényelhető
- A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
- Az eladó ára
- A megadott adatok körülbelüli értékek, melyeket a hirdetés feladója adott meg. Az értékek alapulhatnak tapasztalaton vagy származhatnak más forrásból is.
- A megadott értékeket szabványos mérési eljárás szerint kerültek meghatározásra (a német Pkw-EnVKV hatályos kiadása szerint). Az értékek az adott járműtípusra vonatkoznak és hasonló gépjárművek összehasonlításának célját szolgálják.