detailpage.leasing.tip.text
Kilométeróra állása
127 000 km
A sebességváltó típusa
Sebességváltó
Első forgalomba helyezés
01/2005
Üzemanyag
Benzin
Teljesítmény
195 kW (265 LE)
Eladó
Magánszemély
Alapvető adatok
- Karosszériatípus
- Limuzin
- Jármű típusa
- Használt
- Meghajtás típusa
- Összkerék meghajtás
- Ülések
- 5
- Ajtók
- 4
Járműtörténet
- Kilométeróra állása
- 127 000 km
- Első forgalomba helyezés
- 01/2005
- Műszaki vizsga / zöld kártya új
- 07/2026
- Az ügyfélszolgálat legutóbbi igénybe vétele
- 09/2025
- Előző tulaj
- 1
- Nem dohányzó jármű
- Igen
- Legutóbbi vezérműszíj-csere
- 04/2024
Műszaki adatok
- Teljesítmény
- 195 kW (265 LE)
- A sebességváltó típusa
- Sebességváltó
- Hengerűrtartalom
- 1 997 cm³
- Sebességfokozatok száma
- 5
- Hengerek száma
- 4
- Tömege üres állapotban
- 1 885 kg
Energiafogyasztás
- Légszennyezési kategória
- Euro 3
- A részecskékre vonatkozó matrica
- 1 (Egyik sem)
- Üzemanyag
- Benzin
- Üzemanyag-fogyasztás
10,9 l/100 km (komb.)
- CO₂-kibocsátás
- 258 g/km (komb.)
Felszereltség
Szín és Kárpit
- Külső szín
- Fekete
- Fényezés
- Más
- A belső kialakítás színe
- Egyéb
- Anyag
- Anyag
A jármű leírása
Bij deze verkoop ik mijn Mitsubishi Lancer Evolution 8 (GSR).
Extra foto's op aanvraag.
De auto is AWD met instelbare standen (Tarmac – Gravel – Snow).
Het koetswerk heeft 126.250 km, de motor ongeveer 2.000 km sinds revisie.
Huidige setup levert ongeveer ±330 kW / 450 awhp / 500 ft-lb.
2.0 benzinemotor.
---
🔧 Motor & Performance (rebuild ±2000 km)
Forged crankshaft
Eagle connecting rods
Speedtec pistons (+1.5)
Speedtec valves (+1)
HKS spark plugs
High-flow Mitsubishi racing lifters
20G Evo 9 reverse-spool turbo
D-Injectors 1000 cc injectoren
Extreme Clutch 6-puck ceramic drag clutch (nieuw geplaatst ±2 maanden geleden)
Oil catch can op valve cover evac system
AFR gauge (ingebouwd in het kleine compartiment bij de knie)
---
🛠️ Overige upgrades & nieuwe onderdelen
Nieuwe voorruit (OEM Mitsubishi)
Nieuwe banden (allemaal)
Nieuwe koppeling (Extreme Clutch)
Nieuwe startmotor
Nieuwe sensoren
Scorpio uitlaatsysteem
Milltek test pipe
EPRacing downpipe
Alarmsysteem met 2 security pins
---
📌 Betrouwbaarheid & onderhoud
De originele motor had 195 kW (265 pk).
Alle gekende zwakke punten zijn versterkt of vervangen.
Auto start direct en loopt zuiver en stabiel.
Het meeste is OEM gehouden, behalve onderdelen die gekend probleemgevoelig zijn.
---
✉️ Meer info
Auto is in zeer goede technische staat. Bij interesse of vragen mag je altijd contact opnemen.
Extra foto's op aanvraag.
De auto is AWD met instelbare standen (Tarmac – Gravel – Snow).
Het koetswerk heeft 126.250 km, de motor ongeveer 2.000 km sinds revisie.
Huidige setup levert ongeveer ±330 kW / 450 awhp / 500 ft-lb.
2.0 benzinemotor.
---
🔧 Motor & Performance (rebuild ±2000 km)
Forged crankshaft
Eagle connecting rods
Speedtec pistons (+1.5)
Speedtec valves (+1)
HKS spark plugs
High-flow Mitsubishi racing lifters
20G Evo 9 reverse-spool turbo
D-Injectors 1000 cc injectoren
Extreme Clutch 6-puck ceramic drag clutch (nieuw geplaatst ±2 maanden geleden)
Oil catch can op valve cover evac system
AFR gauge (ingebouwd in het kleine compartiment bij de knie)
---
🛠️ Overige upgrades & nieuwe onderdelen
Nieuwe voorruit (OEM Mitsubishi)
Nieuwe banden (allemaal)
Nieuwe koppeling (Extreme Clutch)
Nieuwe startmotor
Nieuwe sensoren
Scorpio uitlaatsysteem
Milltek test pipe
EPRacing downpipe
Alarmsysteem met 2 security pins
---
📌 Betrouwbaarheid & onderhoud
De originele motor had 195 kW (265 pk).
Alle gekende zwakke punten zijn versterkt of vervangen.
Auto start direct en loopt zuiver en stabiel.
Het meeste is OEM gehouden, behalve onderdelen die gekend probleemgevoelig zijn.
---
✉️ Meer info
Auto is in zeer goede technische staat. Bij interesse of vragen mag je altijd contact opnemen.
Leasing
Eladó
Magánszemély- ÁFA visszaigényelhető
- Kezdőoldal
- Keresés
- Mitsubishi
- Lancer Evo
- Mitsubishi Lancer Evo Evolution VIII

