detailpage.leasing.tip.text
Kilométeróra állása
166 000 km
A sebességváltó típusa
Sebességváltó
Első forgalomba helyezés
10/1998
Üzemanyag
Benzin
Teljesítmény
206 kW (280 LE)
Eladó
Magánszemély
Alapvető adatok
- Karosszériatípus
- Egyéb
- Állapot
- Használt
- Meghajtás típusa
- Hátsó
- Ülések
- 5
- Ajtók
- 2
Járműtörténet
- Kilométeróra állása
- 166 000 km
- Első forgalomba helyezés
- 10/1998
- Műszaki vizsga / zöld kártya új
- 08/2024
- Előző tulaj
- 1
- Nem dohányzó jármű
- Igen
- Legutóbbi vezérműszíj-csere
- 10/2016
Műszaki adatok
- Teljesítmény
- 206 kW (280 LE)
- A sebességváltó típusa
- Sebességváltó
- Hengerűrtartalom
- 2 498 cm³
- Sebességfokozatok száma
- 5
- Hengerek száma
- 6
- Tömege üres állapotban
- 1 460 kg
Energiafogyasztás
- Üzemanyag
- Benzin
- Üzemanyag-fogyasztás2,8
18 l/100 km (városi)
13 l/100 km (országúti)
- Légszennyezési kategória
- Euro 2
Felszereltség
- Kényelem
- Elektromos ablakemelő
- Elektromos külső tükör
- Kartámasz
- Klímaautomatika
- Klímaberendezés
- Parkolássegítő
- Parkolássegítő kamera
- Színezett ablakok
- Szórakozás / Média
- Android Auto
- Bluetooth
- Rádió
- USB
- Biztonság
- Központi zár
- Oldallégzsák
- Utasoldali légzsák
- Extrák
- Alufelnik (19")
- Hangulatvilágítás
- Jobb oldali közlekedés
- Nyári gumiabroncs
- Spoiler
- Sport futómű
- Sportcsomag
- Sportülések
- Tartalék kerék
- Tuning
- Érintőképernyő
Szín és Kárpit
- Külső szín
- Fehér
- Fényezés
- Más
- A belső kialakítás színe
- Fekete
- Anyag
- Anyag
A jármű leírása
Car is Located in Poland. Its close to the border. The car is exactly in LEGNICA / LIEGNITZ. it's best if interested people contact me via SMS or e-mail, or on Facebook (Bartek Andy)
I am the first owner in Europe and I registered this car myself in the country. I bought it freshly imported into the country straight from Japan.
It is an original R34 GTT with manual transmission, it is not a compilation of any kind. The engine is in perfect condition - the transmission also works perfect.
The car always garaged and never driven in winter.
If you want to check the number ER34-004016 I invite you to: https://gtr-registry.com/en-er34-vin-table.php
The paint has a few chips, mostly on the roof, wheel arches, and on one mirror. Other than that, it is in good visual condition. The car probably had paint touch-ups while still in Japan. The front bumper is frp.
The front cups are in good condition and can still be driven without any problems, but front strut tower tops visually need improvement, I add to the car NEW strut tower covers from SR Autobodies in the UK (I lacked time to replace it myself) from underneath the floor and sills are in very good condition without any holes. As is the entire suspension.
- EBC (Electonic Boost Controller) Greddy profec B spec II with MAC electronic boost control valve is installed, set to OEM boost
- At the rear suspension is mounted hicas eliminator.
- There are also several CUSCO adjustable wishbones(arms) in the suspension.
- Exhaust system HKS Silent Hi Power (catback) through from the turbocharger itself, Frontpipe + Downpipe + Decat + Catback (HKS Silent Hi Power).
- MeisterR Zeta CRD+ coilovers suspension
- The car is on UK Autostar 19 inch rims, with widths - front 9.5" + rear 10.5" (without spacers)
- Check engine is on because Speed Sensor wire from ECU is unplugged (pin 53 or 57 I don't remember now). I unplugged it myself to bypass speed limiter at 180km/h. After replugging the wire, the check engine disappears, but the lock is still active.
- The car has a consult wifi diagnostic interface plugged into the factory diagnostic plug.
- The car has central locking but I don't have the original key with buttons for it (that's how it arrived from Japan). I have two ordinary keys. The original one can be bought in NISSAN SERVICE and programmed, then the car will be opened from the key.
- The car is equipped with copies of the NISMO GTR skirt extensions and rear end extensions made of FRP.
- Rear fog light installed.
- The car has zero leaks or air leaks of any kind. It drives smoothly and trouble-free.
I am the first owner in Europe and I registered this car myself in the country. I bought it freshly imported into the country straight from Japan.
It is an original R34 GTT with manual transmission, it is not a compilation of any kind. The engine is in perfect condition - the transmission also works perfect.
The car always garaged and never driven in winter.
If you want to check the number ER34-004016 I invite you to: https://gtr-registry.com/en-er34-vin-table.php
The paint has a few chips, mostly on the roof, wheel arches, and on one mirror. Other than that, it is in good visual condition. The car probably had paint touch-ups while still in Japan. The front bumper is frp.
The front cups are in good condition and can still be driven without any problems, but front strut tower tops visually need improvement, I add to the car NEW strut tower covers from SR Autobodies in the UK (I lacked time to replace it myself) from underneath the floor and sills are in very good condition without any holes. As is the entire suspension.
- EBC (Electonic Boost Controller) Greddy profec B spec II with MAC electronic boost control valve is installed, set to OEM boost
- At the rear suspension is mounted hicas eliminator.
- There are also several CUSCO adjustable wishbones(arms) in the suspension.
- Exhaust system HKS Silent Hi Power (catback) through from the turbocharger itself, Frontpipe + Downpipe + Decat + Catback (HKS Silent Hi Power).
- MeisterR Zeta CRD+ coilovers suspension
- The car is on UK Autostar 19 inch rims, with widths - front 9.5" + rear 10.5" (without spacers)
- Check engine is on because Speed Sensor wire from ECU is unplugged (pin 53 or 57 I don't remember now). I unplugged it myself to bypass speed limiter at 180km/h. After replugging the wire, the check engine disappears, but the lock is still active.
- The car has a consult wifi diagnostic interface plugged into the factory diagnostic plug.
- The car has central locking but I don't have the original key with buttons for it (that's how it arrived from Japan). I have two ordinary keys. The original one can be bought in NISSAN SERVICE and programmed, then the car will be opened from the key.
- The car is equipped with copies of the NISMO GTR skirt extensions and rear end extensions made of FRP.
- Rear fog light installed.
- The car has zero leaks or air leaks of any kind. It drives smoothly and trouble-free.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 364,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,1000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0440
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 0,-
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Audi Bank - Zweigniederlassung der Volkswagen Bank GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Eladó
MagánszemélyKapcsolat
- ÁFA visszaigényelhető
- A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
- Az eladó ára
- A megadott adatok körülbelüli értékek, melyeket a hirdetés feladója adott meg. Az értékek alapulhatnak tapasztalaton vagy származhatnak más forrásból is.
- A megadott értékeket szabványos mérési eljárás szerint kerültek meghatározásra (a német Pkw-EnVKV hatályos kiadása szerint). Az értékek az adott járműtípusra vonatkoznak és hasonló gépjárművek összehasonlításának célját szolgálják.