detailpage.leasing.tip.text
Kilométeróra állása
101 000 km
A sebességváltó típusa
Sebességváltó
Első forgalomba helyezés
06/1992
Üzemanyag
Benzin
Teljesítmény
169 kW (230 LE)
Eladó
Magánszemély
Alapvető adatok
- Karosszériatípus
 - Limuzin
 - Állapot
 - Használt
 - Ülések
 - 5
 - Ajtók
 - 3
 
Járműtörténet
- Kilométeróra állása
 - 101 000 km
 - Első forgalomba helyezés
 - 06/1992
 - Az ügyfélszolgálat legutóbbi igénybe vétele
 - 11/2024
 - Vezetett szervizkönyv
 - Igen
 - Nem dohányzó jármű
 - Igen
 
Műszaki adatok
- Teljesítmény
 - 169 kW (230 LE)
 - A sebességváltó típusa
 - Sebességváltó
 - Hengerűrtartalom
 - 1 998 cm³
 - Sebességfokozatok száma
 - 5
 - Hengerek száma
 - 4
 
Energiafogyasztás
- Üzemanyag
 - Benzin
 - Üzemanyag-fogyasztás
 0,0 l/100 km (komb.)
Felszereltség
Szín és Kárpit
- Külső szín
 - Fehér
 - Fényezés
 - Más
 
A jármű leírása
Bought in 2002 and owned since.  One of only 668 LHD versions. A true homologation special.
Carefully modified during ownership.
Shell is 101000km.
Engine has only been driven 3000km since its rebuild in 2017 (hence the sale).
- Tomei forged pistons (86.5mm)
- PAR forged rods
- Tomei head gasket
- HKS 264 camshafts
- Garrett GT 3071R turbo with Tiam 44mm external waste gate
- full 3’ exhaust
- HKS inter cooler
- alloy radiator
- oil cooler with thermostatic plate
- 1000cc SARD injectors
- Deatschwerks fuel pump
- Apexi Power FC running E85 map (dataloggit available)
- AVC-R boost controler
- OS Giken twin plate clutch
- PAR gearset
- Nismo engine mounts
- JR air filter
- Mallory ignition amplifier
- Denso spark plugs
- Hi Spec 4 piston brakes
- OZ 16’ wheels
- Nankang NS-2R tires
- Uniball Steering ball joints
- D2 coilovers with Eibach 2.5’ springs
- steering rack reinforced bushes
- Cusco front and rear strut braces
- relocated battery
- etc.
450 bhp.
Ran in during 1000km, yearly oil change, etc. Used on street twice a year for spirited drive. Sold because not used enough (kids, wife, house, etc. ).
Video of a test drive here: https://www.youtube.com/watch?v=syPgKUhsuZM
Carefully modified during ownership.
Shell is 101000km.
Engine has only been driven 3000km since its rebuild in 2017 (hence the sale).
- Tomei forged pistons (86.5mm)
- PAR forged rods
- Tomei head gasket
- HKS 264 camshafts
- Garrett GT 3071R turbo with Tiam 44mm external waste gate
- full 3’ exhaust
- HKS inter cooler
- alloy radiator
- oil cooler with thermostatic plate
- 1000cc SARD injectors
- Deatschwerks fuel pump
- Apexi Power FC running E85 map (dataloggit available)
- AVC-R boost controler
- OS Giken twin plate clutch
- PAR gearset
- Nismo engine mounts
- JR air filter
- Mallory ignition amplifier
- Denso spark plugs
- Hi Spec 4 piston brakes
- OZ 16’ wheels
- Nankang NS-2R tires
- Uniball Steering ball joints
- D2 coilovers with Eibach 2.5’ springs
- steering rack reinforced bushes
- Cusco front and rear strut braces
- relocated battery
- etc.
450 bhp.
Ran in during 1000km, yearly oil change, etc. Used on street twice a year for spirited drive. Sold because not used enough (kids, wife, house, etc. ).
Video of a test drive here: https://www.youtube.com/watch?v=syPgKUhsuZM
Leasing
Eladó
MagánszemélyKapcsolat
- ÁFA visszaigényelhető
 
- Kezdőoldal
 - Keresés
 - Nissan
 - Sunny
 - Nissan Sunny 2.0i GTi-R / euro LHD version
 

