detailpage.leasing.tip.text
Kilométeróra állása
50 480 km
A sebességváltó típusa
Sebességváltó
Első forgalomba helyezés
06/1948
Üzemanyag
Benzin
Teljesítmény
10 kW (14 LE)
Eladó
Magánszemély
Alapvető adatok
- Karosszériatípus
- Limuzin
- Jármű típusa
- Veterán autó
- Meghajtás típusa
- Hátsó
- Ülések
- 5
- Ajtók
- 4
Járműtörténet
- Kilométeróra állása
- 50 480 km
- Első forgalomba helyezés
- 06/1948
- Az ügyfélszolgálat legutóbbi igénybe vétele
- 02/2024
- Előző tulaj
- 10
Műszaki adatok
- Teljesítmény
- 10 kW (14 LE)
- A sebességváltó típusa
- Sebességváltó
- Hengerűrtartalom
- 2 225 cm³
- Sebességfokozatok száma
- 4
- Hengerek száma
- 8
- Tömege üres állapotban
- 1 250 kg
Energiafogyasztás
- Üzemanyag
- Benzin
- Üzemanyag-fogyasztás
8,0 l/100 km (komb.)
Szín és Kárpit
- Külső szín
- Kék
- Fényezés
- Más
- A belső kialakítás színe
- Beige
- Anyag
- Anyag
A jármű leírása
Gebouwd in Parijs Poisy Ford SAF waar er verschillende merken gebouwd zijn. Omdat ik geen grijze kaart had bij de aankoop heb ik een sertivicat de construction moeten aanvragen in de fabriek die momenteel nog actief is voor Peugeot is, Het is een uitzonderlijke zeldzame historische auto. Volledig gerestaureerd, er nu enkel wat foto's en foldertjes van vinden. De historiek van de Ford f472a.!!In 1934 was Maurice Dollfus, de CEO van Ford SA, op zoek naar een grotere fabriek en kwam hij bij Émile Mathis. Deze auto werd dan Matford SA en was gevestigd in Straatsburg. Het ging door tot 1940, toen Mathis afscheid nam van het bedrijf, de fabriek in Straatsburg werd gesloten, Ford bouwde in Poissy Parijs een eigen fabriek, Ford SAf waar men van 1946 tot 1948 als eerste model de Ford f472a gebouwd is.
Leasing
Eladó
MagánszemélyKapcsolat
- ÁFA visszaigényelhető
- Kezdőoldal
- Keresés
- Oldtimer
- Ford
- Oldtimer Ford F472a Bouwjaar 1948 Uniek Voor Ford Verzamelaar

