detailpage.leasing.tip.text
Kilométeróra állása
237 000 km
A sebességváltó típusa
Automata
Első forgalomba helyezés
04/2010
Üzemanyag
Benzin
Teljesítmény
221 kW (300 LE)
Eladó
Magánszemély
Alapvető adatok
- Karosszériatípus
- Limuzin
- Állapot
- Használt
- Meghajtás típusa
- Összkerék meghajtás
- Ülések
- 5
- Ajtók
- 4
Járműtörténet
- Kilométeróra állása
- 237 000 km
- Első forgalomba helyezés
- 04/2010
- Előző tulaj
- 3
- Nem dohányzó jármű
- Igen
Műszaki adatok
- Teljesítmény
- 221 kW (300 LE)
- A sebességváltó típusa
- Automata
- Hengerűrtartalom
- 2 792 cm³
- Sebességfokozatok száma
- 6
- Hengerek száma
- 6
- Tömege üres állapotban
- 1 705 kg
Energiafogyasztás
- Üzemanyag
- Benzin
- Üzemanyag-fogyasztás2,8
10,6 l/100 km (komb.)
12,2 l/100 km (városi)
7,3 l/100 km (országúti)
- CO₂-kibocsátás2,8
- 269 g/km (komb.)
- Légszennyezési kategória
- Euro 5
Felszereltség
- Kényelem
- Bőrbelső
- Bőrkormány
- Elektromos ablakemelő
- Elektromos külső tükör
- Elektromos ülések
- Esőérzékelő
- Fűthető szélvédő
- Gerinctámasz
- Head-up display
- Hegymenet asszisztens
- Kartámasz
- Klímaautomatika
- Klímaberendezés
- Navigációs rendszer
- Osztottan dönthető hátsóülés
- Parkolássegítő
- Parkolássegítő érzékelők elől
- Parkolássegítő érzékelők hátul
- Parkolássegítő önirányító rendszer
- Színezett ablakok
- Tempomat
- Többfunkciós kormánykerék
- Ülésfűtés
- Szórakozás / Média
- Bluetooth
- CD
- Fedélzeti számítógép
- Hangrendszer
- Kihangosító berendezés
- MP3
- Rádió
- USB
- Biztonság
- ABS
- Bixenon fényszórók
- ESP
- Fejlégzsák
- Hátsó légzsák
- Isofix
- Kanyarfényszóró
- Kipörgésgátló
- Ködlámpa
- Követési távolságra figyelmeztető rendszer
- Központi zár
- Nappali világítás
- Oldallégzsák
- Riasztóberendezés
- Szervókormány
- Távirányítós központi zár
- Utasoldali légzsák
- Vezetőoldali légzsák
- Vészfékasszisztens
- Xenon fényszórók
- Extrák
- Alufelnik (19")
- Automatikusan elsötétedő belső tükör
- Elektronikus parkolófék
- Fényszórótisztító
- Hangulatvilágítás
- Hangvezérlés
- Katalizátor
- Pótkerék
- Sebességváltó fülek
- Sport futómű
- Sportcsomag
- Sportülések
- Sízsák
- Érintőképernyő
Szín és Kárpit
- Külső szín
- Szürke
- Fényezés
- Metálfényezés
- A belső kialakítás színe
- Szürke
- Anyag
- Teljes bőr
A jármű leírása
Deze Saab 9-5NG T6 Aero is origineel. De Saab werd zowel technisch als cosmetisch goed bijgehouden.
Het V6 turbo blok produceert 300pk maar werkt bij normaal verkeer fluisterstil. Zoals we mogen verwachten van een Saab topmodel.
Binnenin de auto is het aangenaam vertoeven met de kwalitatieve geluidsinstallatie, comfortabele sportzetels, en voortreffelijke hands free kwaliteit voor telefoongesprekken.
Wanneer gewenst verandert deze wagen in een supersnelle en baanvaste (4x4) racer.
De ophanging heeft verschillende rijmodi. De 'sportmodus' zet de ophanging een stuk strakker en verandert het schakelmoment. 'Intelligent mode' is de meest veelzijdige rijmodus (mijn voorkeur). De 'comfort modus' laat je zweven over hobbelige paden.
Zoals gezegd is de wagen technisch op punt. Recent nog nieuwe schijven (de auto heeft standaard sportremmen), 4 pirelli's, enz... Het blok heeft nog steeds massas vermogen en de versnellingsbak en differentiëlen werden gespoeld. Dit soort onderhoud wordt vaak vergeten maar is cruciaal voor de lange levensduur van de performante 4x4 en schakelcombinatie.
Cosmetisch werd er recent gewerkt aan de klassieke slijtageplaatsen voor een 9-5: velgen en de regengoot op het dak. Het design van deze wagen is tijdloos. Kenners weten wat het is. Niet-kenners denken dat je met een recente luxe sedan rijdt.
De 9-5 T6 is het vlaggenschip van de 9-5 reeks en tevens het laatste Saab model. Het eind van een merk dat zeer kwalitatieve en sportieve wagens produceerde. Deze Saabs worden vrij zeker klassiekers. Vandaag zijn ze in onderdelen reeds meer waard dan in rijdende staat.
Ik kocht de wagen van een liefhebber die hem doorgaf aan mij, tevens liefhebber. Nu mag hij naar de volgende.
Het V6 turbo blok produceert 300pk maar werkt bij normaal verkeer fluisterstil. Zoals we mogen verwachten van een Saab topmodel.
Binnenin de auto is het aangenaam vertoeven met de kwalitatieve geluidsinstallatie, comfortabele sportzetels, en voortreffelijke hands free kwaliteit voor telefoongesprekken.
Wanneer gewenst verandert deze wagen in een supersnelle en baanvaste (4x4) racer.
De ophanging heeft verschillende rijmodi. De 'sportmodus' zet de ophanging een stuk strakker en verandert het schakelmoment. 'Intelligent mode' is de meest veelzijdige rijmodus (mijn voorkeur). De 'comfort modus' laat je zweven over hobbelige paden.
Zoals gezegd is de wagen technisch op punt. Recent nog nieuwe schijven (de auto heeft standaard sportremmen), 4 pirelli's, enz... Het blok heeft nog steeds massas vermogen en de versnellingsbak en differentiëlen werden gespoeld. Dit soort onderhoud wordt vaak vergeten maar is cruciaal voor de lange levensduur van de performante 4x4 en schakelcombinatie.
Cosmetisch werd er recent gewerkt aan de klassieke slijtageplaatsen voor een 9-5: velgen en de regengoot op het dak. Het design van deze wagen is tijdloos. Kenners weten wat het is. Niet-kenners denken dat je met een recente luxe sedan rijdt.
De 9-5 T6 is het vlaggenschip van de 9-5 reeks en tevens het laatste Saab model. Het eind van een merk dat zeer kwalitatieve en sportieve wagens produceerde. Deze Saabs worden vrij zeker klassiekers. Vandaag zijn ze in onderdelen reeds meer waard dan in rijdende staat.
Ik kocht de wagen van een liefhebber die hem doorgaf aan mij, tevens liefhebber. Nu mag hij naar de volgende.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 423,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 28.024,72
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Eladó
MagánszemélyKapcsolat
- ÁFA visszaigényelhető
- A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
- Az eladó ára
- A megadott adatok körülbelüli értékek, melyeket a hirdetés feladója adott meg. Az értékek alapulhatnak tapasztalaton vagy származhatnak más forrásból is.
- A megadott értékeket szabványos mérési eljárás szerint kerültek meghatározásra (a német Pkw-EnVKV hatályos kiadása szerint). Az értékek az adott járműtípusra vonatkoznak és hasonló gépjárművek összehasonlításának célját szolgálják.