Aktuális ajánlatok mert Austin
-
Austin Healey 3000 BJ8 Mark III
€ 53 500,-- 54 000 km
- 01/1967
- - kW (- LE)
- Veterán autó
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, FR-75016 Paris -
Austin Mini todo original
€ 4 000,-- 30 000 km
- 07/1974
- 44 kW (60 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- - (Váltó típusa)
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, ES-29680 Estepona -
Austin Mini 1000
€ 10 990,-- 70 000 km
- 06/1990
- 30 kW (41 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, BE-5580 Rochefort -
Austin Maestro 2.0 MG EFI
€ 3 000,-- 125 000 km
- 10/1989
- 86 kW (117 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
0,0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Magánszemély, ES-29793 Malaga -
Austin Montego 2.0 LXi
€ 4 500,-- 87 150 km
- 10/1992
- 82 kW (111 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, ES-43002 Tarragona -
Austin Allegro 1500 Super
€ 8 900,-- 51 000 km
- 09/1976
- 51 kW (69 LE)
- Veterán autó
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
-
8,0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Magánszemély, DE-82205 GILCHING -
Austin Mini 1.0 Mayfair auto
€ 5 000,-- 70 000 km
- 01/1989
- 32 kW (44 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, IT-61012 gradara -
Austin Metro Turbo
€ 3 500,-- 116 874 km
- 03/1984
- 66 kW (90 LE)
- Használt
- 8 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
-
8,0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, DE-53520 Niederadenau -
Austin Mini rare mini 1000cc boite automatique
€ 9 500,-- 65 592 km
- 07/1986
- 35 kW (48 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- - (Váltó típusa)
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, BE-6120 Nalinnes
Az Austin Motor Company 20. század eleji megalapítása óta tükrözi a brit autóipar mozgalmas történetét, amire egyetlen vállalat sem volt képes az iparágban. A vállalat az Austin márkájával kezdetben az autóipar úttörője volt, négyüléses luxus autóival a legerősebb versenyautók gyártójává nőtte ki magát. Az 1920-as években a gyártó az elsők között szállt be a kisautóprogramba, és ezzel a nemzetközi licenciók gyártásának tendenciáját növelte. A brit autóiparban végbemenő nagyszabású fúziók során az Austin és a Morris az 1950-es években együttesen létrehozták a British Motor Corporation vállalatát, és az azt követő British Leyland megérte csúcspontját. Az együttműködések lehetővé tették az Austin számára az Austin-Healey sportkocsi márka létrejöttét, mely a Roadster által vált ismertté. A kisautók építésének hagyománya az 1960-as években a Mini modellekkel foytatódott, mielőtt az Austin a Rover vállalattal közösen, az 1980-as években kibővítette modellválasztékát az egyterű modellekkel és végül 1989-ben eltűnt a piacról.
Az Austin Mini a britek legismertebb kisautója
Az 1930-as évek végén az Austin a kisautók gyártójaként szerzett hírnevet, különösen a "Baby Austin" modellel, mely Austin Seven néven vált ismertté. E hagyomány, mely a British Leyland összevont vállalatokat létrehozta, egy újonnan kifejlesztett kisautót hozott létre, mely hamarosan egy Mini-kultuszt alakított ki. Az eredetileg Morris-változatként bevezetett nevet az 1960-as évek kezdetén az Austin modellek esetében használták, melyek Austin Mini néven váltak ismertté. Ugyanakkor a gyártó az Austin Mini Countryman modelljével egy új karosszériaváltozatot, méghozzá egy kombit dobott piacra. Röviddel ezután egy nyitott modell következett, mely Austin Mini Moke néven vált ismertté. A kisautók modern változata az 1980-as években Austin Metro néven került forgalomba.
Az Austin nagyobb szedánjai és sportkocsijai
Miután a Mini kisautók elnevezését a British Leyland 1969-ben bemutatta Austin Maxi néven, kiterjesztették az Austin modellek szegmensét az Austin Allegro modellel az egyterűek osztályában is. Utódja az osztályban az 1983-ban bemutatott Austin Maestro. A középosztály modelljei, mint az Austin A110 és az Ambassador, illetve az Austin Montego modelljei is piacra kerültek. 1972-ig az Austin a Roadster Austin Healay 100 modellel vagy az Austin-Healey Sprite modellel a sportkocsik piacán is bemutatkozott.