Aktuális ajánlatok mert Austin
-
Austin BRITISH LEYLAND PRINCESS / A RESTAURER
€ 2 290,-- 48 604 km
- 09/1977
- 60 kW (82 LE)
- Veterán autó
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, FR-67500 HAGUENAU -
Austin Mini 998 CC MAYFAIR AUTOMAAT / 1STE EIGENAAR
€ 5 990,-- 41 903 km
- 11/1988
- 30 kW (41 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, BE-8020 oostkamp -
Austin Mini 1.0 maj fire
€ 4 000,-- 60 000 km
- 06/1989
- 29 kW (39 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
0,0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Magánszemély, IT-18013 Diano Marina -
Austin Princess 2,2 HLS Top Historie
€ 3 990,-- 58 450 km
- 12/1977
- 81 kW (110 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-37154 Northeim -
Austin Mini Mini Austin Special
€ 7 700,-- 161 184 km
- 06/1984
- 3 kW (4 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, FR-13010 Marseille -
Austin Mini
€ 10 000,-- 15 000 km
- 03/1994
- 66 kW (90 LE)
- Veterán autó
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-98035 Giardini-Naxos - Messina - ME -
Austin Innocenti Spider Rarität original
€ 23 662,-- 63 077 km
- 06/1962
- 37 kW (50 LE)
- Veterán autó
- 3 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-40591 Düsseldorf -
Austin Sprite Mark III " Sebring GT" Coupé
€ 16 950,-- 59 755 km
- 04/1965
- 52 kW (71 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-76437 RASTATT -
Austin Mini Mini+Mayfair+Sport
€ 10 000,-- 59 002 km
- 03/1986
- 31 kW (42 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, DE-36341 Lauterbach
Az Austin Motor Company 20. század eleji megalapítása óta tükrözi a brit autóipar mozgalmas történetét, amire egyetlen vállalat sem volt képes az iparágban. A vállalat az Austin márkájával kezdetben az autóipar úttörője volt, négyüléses luxus autóival a legerősebb versenyautók gyártójává nőtte ki magát. Az 1920-as években a gyártó az elsők között szállt be a kisautóprogramba, és ezzel a nemzetközi licenciók gyártásának tendenciáját növelte. A brit autóiparban végbemenő nagyszabású fúziók során az Austin és a Morris az 1950-es években együttesen létrehozták a British Motor Corporation vállalatát, és az azt követő British Leyland megérte csúcspontját. Az együttműködések lehetővé tették az Austin számára az Austin-Healey sportkocsi márka létrejöttét, mely a Roadster által vált ismertté. A kisautók építésének hagyománya az 1960-as években a Mini modellekkel foytatódott, mielőtt az Austin a Rover vállalattal közösen, az 1980-as években kibővítette modellválasztékát az egyterű modellekkel és végül 1989-ben eltűnt a piacról.
Az Austin Mini a britek legismertebb kisautója
Az 1930-as évek végén az Austin a kisautók gyártójaként szerzett hírnevet, különösen a "Baby Austin" modellel, mely Austin Seven néven vált ismertté. E hagyomány, mely a British Leyland összevont vállalatokat létrehozta, egy újonnan kifejlesztett kisautót hozott létre, mely hamarosan egy Mini-kultuszt alakított ki. Az eredetileg Morris-változatként bevezetett nevet az 1960-as évek kezdetén az Austin modellek esetében használták, melyek Austin Mini néven váltak ismertté. Ugyanakkor a gyártó az Austin Mini Countryman modelljével egy új karosszériaváltozatot, méghozzá egy kombit dobott piacra. Röviddel ezután egy nyitott modell következett, mely Austin Mini Moke néven vált ismertté. A kisautók modern változata az 1980-as években Austin Metro néven került forgalomba.
Az Austin nagyobb szedánjai és sportkocsijai
Miután a Mini kisautók elnevezését a British Leyland 1969-ben bemutatta Austin Maxi néven, kiterjesztették az Austin modellek szegmensét az Austin Allegro modellel az egyterűek osztályában is. Utódja az osztályban az 1983-ban bemutatott Austin Maestro. A középosztály modelljei, mint az Austin A110 és az Ambassador, illetve az Austin Montego modelljei is piacra kerültek. 1972-ig az Austin a Roadster Austin Healay 100 modellel vagy az Austin-Healey Sprite modellel a sportkocsik piacán is bemutatkozott.