Aktuális ajánlatok mert Austin
-
Austin A6/A8 6.6 L Chevy Motor, Automatic !!!
€ 8 850,-- 200 000 km
- 07/1947
- 112 kW (152 LE)
- Használt
- 4 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-56637 Plaidt- bei Koblenz -
Austin Mini Moke
€ 48 500,-- 150 km
- 01/1966
- 624 kW (848 LE)
- Veterán autó
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, FR-83260 LA CRAU -
Austin 1300
€ 4 600,-- 250 000 km
- 07/1969
- 42 kW (57 LE)
- Használt
- 3 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, ES-08187 Barcelona -
Austin Mini 1000
€ 4 200,-- 55 000 km
- 01/1972
- 40 kW (54 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, IT-50013 campi bisenzio -
Austin Mini COOPER MK2
€ 45 000,-- 5 000 km
- 05/1969
- 85 kW (116 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, FR-68500 GUEBWILLER -
Austin 16 BS1 - left-hand drive
€ 16 500,-- 47 673 km
- 07/1948
- 49 kW (67 LE)
- Veterán autó
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, BE-4577 Modave -
Austin Mini Cooper S MK II 1275
€ 40 000,-- 15 800 km
- 01/1968
- 57 kW (77 LE)
- Veterán autó
- - (Előző tulaj)
- - (Váltó típusa)
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-44124 Ferrara - Fe -
Austin Healey
€ 22 500,-- 8 500 km
- 02/1960
- 34 kW (46 LE)
- Használt
- 11 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
-
10 l/100 km
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Magánszemély, AT-4632 Pichl bei Wels -
Austin Mini Mini Cooper S MK II / Vollrestauriert!
€ 39 900,-- 82 000 km
- 05/1971
- 55 kW (75 LE)
- Veterán autó
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-86465 Welden
Az Austin Motor Company 20. század eleji megalapítása óta tükrözi a brit autóipar mozgalmas történetét, amire egyetlen vállalat sem volt képes az iparágban. A vállalat az Austin márkájával kezdetben az autóipar úttörője volt, négyüléses luxus autóival a legerősebb versenyautók gyártójává nőtte ki magát. Az 1920-as években a gyártó az elsők között szállt be a kisautóprogramba, és ezzel a nemzetközi licenciók gyártásának tendenciáját növelte. A brit autóiparban végbemenő nagyszabású fúziók során az Austin és a Morris az 1950-es években együttesen létrehozták a British Motor Corporation vállalatát, és az azt követő British Leyland megérte csúcspontját. Az együttműködések lehetővé tették az Austin számára az Austin-Healey sportkocsi márka létrejöttét, mely a Roadster által vált ismertté. A kisautók építésének hagyománya az 1960-as években a Mini modellekkel foytatódott, mielőtt az Austin a Rover vállalattal közösen, az 1980-as években kibővítette modellválasztékát az egyterű modellekkel és végül 1989-ben eltűnt a piacról.
Az Austin Mini a britek legismertebb kisautója
Az 1930-as évek végén az Austin a kisautók gyártójaként szerzett hírnevet, különösen a "Baby Austin" modellel, mely Austin Seven néven vált ismertté. E hagyomány, mely a British Leyland összevont vállalatokat létrehozta, egy újonnan kifejlesztett kisautót hozott létre, mely hamarosan egy Mini-kultuszt alakított ki. Az eredetileg Morris-változatként bevezetett nevet az 1960-as évek kezdetén az Austin modellek esetében használták, melyek Austin Mini néven váltak ismertté. Ugyanakkor a gyártó az Austin Mini Countryman modelljével egy új karosszériaváltozatot, méghozzá egy kombit dobott piacra. Röviddel ezután egy nyitott modell következett, mely Austin Mini Moke néven vált ismertté. A kisautók modern változata az 1980-as években Austin Metro néven került forgalomba.
Az Austin nagyobb szedánjai és sportkocsijai
Miután a Mini kisautók elnevezését a British Leyland 1969-ben bemutatta Austin Maxi néven, kiterjesztették az Austin modellek szegmensét az Austin Allegro modellel az egyterűek osztályában is. Utódja az osztályban az 1983-ban bemutatott Austin Maestro. A középosztály modelljei, mint az Austin A110 és az Ambassador, illetve az Austin Montego modelljei is piacra kerültek. 1972-ig az Austin a Roadster Austin Healay 100 modellel vagy az Austin-Healey Sprite modellel a sportkocsik piacán is bemutatkozott.