Aktuális ajánlatok mert Austin
-
Austin CAMBRIDGE A60 PININFARINA
€ 8 990,-ÁFA visszaigényelhető - 67 890 km
- 04/1962
- 46 kW (63 LE)
- Használt
- 3 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
-
7,5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Magánszemély, DE-66119 Saarbrücken -
Austin Mini Marcos MK III 1275 GT- S
€ 28 800,-- 189 322 km
- 10/1967
- 56 kW (76 LE)
- Használt
- 3 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, FR-59283 Raimbeaucourt -
Austin Healey MK III 3000 Convertible Sports Car
€ 10 480,-- 50 000 km
- 07/1964
- 110 kW (150 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-59519 Möhnesee -
Austin
€ 15 900,-- 65 000 km
- 01/1958
- 101 kW (137 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- - (Váltó típusa)
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, BE-4845 Jalhay -
Austin 1300
€ 4 500,-- 260 000 km
- 06/1969
- 42 kW (57 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, ES-08187 Barcelona -
Austin Mini Austin mini automatic 1000 cc
€ 7 000,-- 14 260 km
- 02/1989
- 70 kW (95 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, BE-1420 Braine-l'Alleud -
Austin Allegro 1500 Super
€ 9 990,-- 51 000 km
- 05/1976
- 59 kW (80 LE)
- Veterán autó
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
-
8 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Magánszemély, DE-82205 GILCHING -
Austin
€ 9 500,-- 100 000 km
- 07/1971
- 40 kW (54 LE)
- Használt
- 3 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, DE-74541 Vellberg -
Austin AUSTIN Austin FX4 Berlina Manual de 4 Puertas
€ 4 500,-- 26 900 km
- 02/1962
- 44 kW (60 LE)
- Veterán autó
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, ES-08243 Clariana de Cardener
Az Austin Motor Company 20. század eleji megalapítása óta tükrözi a brit autóipar mozgalmas történetét, amire egyetlen vállalat sem volt képes az iparágban. A vállalat az Austin márkájával kezdetben az autóipar úttörője volt, négyüléses luxus autóival a legerősebb versenyautók gyártójává nőtte ki magát. Az 1920-as években a gyártó az elsők között szállt be a kisautóprogramba, és ezzel a nemzetközi licenciók gyártásának tendenciáját növelte. A brit autóiparban végbemenő nagyszabású fúziók során az Austin és a Morris az 1950-es években együttesen létrehozták a British Motor Corporation vállalatát, és az azt követő British Leyland megérte csúcspontját. Az együttműködések lehetővé tették az Austin számára az Austin-Healey sportkocsi márka létrejöttét, mely a Roadster által vált ismertté. A kisautók építésének hagyománya az 1960-as években a Mini modellekkel foytatódott, mielőtt az Austin a Rover vállalattal közösen, az 1980-as években kibővítette modellválasztékát az egyterű modellekkel és végül 1989-ben eltűnt a piacról.
Az Austin Mini a britek legismertebb kisautója
Az 1930-as évek végén az Austin a kisautók gyártójaként szerzett hírnevet, különösen a "Baby Austin" modellel, mely Austin Seven néven vált ismertté. E hagyomány, mely a British Leyland összevont vállalatokat létrehozta, egy újonnan kifejlesztett kisautót hozott létre, mely hamarosan egy Mini-kultuszt alakított ki. Az eredetileg Morris-változatként bevezetett nevet az 1960-as évek kezdetén az Austin modellek esetében használták, melyek Austin Mini néven váltak ismertté. Ugyanakkor a gyártó az Austin Mini Countryman modelljével egy új karosszériaváltozatot, méghozzá egy kombit dobott piacra. Röviddel ezután egy nyitott modell következett, mely Austin Mini Moke néven vált ismertté. A kisautók modern változata az 1980-as években Austin Metro néven került forgalomba.
Az Austin nagyobb szedánjai és sportkocsijai
Miután a Mini kisautók elnevezését a British Leyland 1969-ben bemutatta Austin Maxi néven, kiterjesztették az Austin modellek szegmensét az Austin Allegro modellel az egyterűek osztályában is. Utódja az osztályban az 1983-ban bemutatott Austin Maestro. A középosztály modelljei, mint az Austin A110 és az Ambassador, illetve az Austin Montego modelljei is piacra kerültek. 1972-ig az Austin a Roadster Austin Healay 100 modellel vagy az Austin-Healey Sprite modellel a sportkocsik piacán is bemutatkozott.