Aktuális ajánlatok mert Corvette
-
Corvette Z06 C5
€ 37 990,-- 87 353 km
- 07/2002
- 298 kW (405 LE)
- Használt
- 4 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-13127 Berlin Französisch-Buchholz -
Corvette C5 Cabrio 5,7 Automatik
€ 19 880,-- 232 000 km
- 07/2000
- 253 kW (344 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-48565 Steinfurt-Borghorst -
Corvette C8 Coupe 6.2 Stingray 3LT EU Targa Lift Magne
€ 113 490,-ÁFA visszaigényelhető - 40 km
- 08/2024
- 354 kW (481 LE)
- Egy napra forgalomba helyezett
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
-
12,1 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
277 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-01723 Kesseldorf-Dresden -
Corvette C8 Stingray Coupè 6.2L V8 70th Ann. Z51 - Pronta
€ 112 760,-ÁFA visszaigényelhető - - km
- - (Első forgalomba helyezés)
- 354 kW (481 LE)
- Új
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-35020 Albignasego - Padova - Pd -
Corvette Z06 Cabrio 3LZ 5.5 V8 AT8 2024 Modell
€ 189 980,-ÁFA visszaigényelhető - 10 km
- - (Első forgalomba helyezés)
- 475 kW (646 LE)
- Új
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
-
15,4 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
377 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-13127 Berlin Französisch-Buchholz -
Corvette C8 Cabriolet Z06 3LZ CARBON/FRONT LIFT/EU-MODELL
€ 202 990,-ÁFA visszaigényelhető - - km
- - (Első forgalomba helyezés)
- 475 kW (646 LE)
- Új
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
-
16,5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
377 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-69469 Weinheim -
Corvette C4 Convertible Cabrio Pickerl NEU
€ 17 980,-- 135 617 km
- 05/1990
- 182 kW (247 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, AT-8301 Kainbach bei Graz -
Corvette C7 6.2 V8 Stingray/KAMERA/NAVI/BOSE/LEDER
€ 66 999,-- 53 000 km
- 01/2019
- 339 kW (461 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
-
12,3 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
282 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-73084 Salach -
Corvette C8 Z51 Quad Exhaust / AK Customs Exclusiv!!!
€ 129 999,-ÁFA visszaigényelhető - 6 100 km
- 06/2021
- 382 kW (519 LE)
- Bemutatójármű
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-14469 Potsdam
"
Ahogyan az amerikai General Motors (GM) autókonszernhez tartozó Chevrolet gyártó 1953-ban bemutatta az első Corvette modellt, megkezdődött egy modelltörténet, mely a technikai innovációkra, a sorozatgyártásbeli változtatásokra és a többé-kevésbé fantáziadús autóiparra alapozott. A válságidőszakok és az 1970-es és 1980-as évek omladozó értékesítése ellenére a GM rendíthetetlenül kitartott a Corvette mellett, és megőrizte az első amerikai sportautó hagyományát az éles, jellegzetes külső és a versenyre kész vezetői magatartásnak köszönhetően, és persze nem utolsósorban azért, mert a luxus sportautó árkategóriájában az elmúlt évtizedekben kultikus autóvá vált. Egy modellt övezte egy bizonyos státusz, mellyel az anyavállalat tisztában volt, így egy hagyományokban gazdag modellt alakított ki, és az európai piacokon 2005-ben önálló márkaként mutatta be a Corvette márkáját, míg ennek megfelelően kupé és kabrió modellek is érkeztek az amerikai piacra, és azok Chevrolet Corvette néven kerültek kereskedelembe.
A harmadik Corvette-generáció a sorozat imázsfejlesztése
Az első két generáció esetében, a kezdeti években csak kabrió modellként készült a Corvette, az 1953-1962 és az 1963-1967 közötti években megjelenésük az olasz modellekre és a sikeres sportautók tervezésére hasonlított az akkor brit versenytársakkal szemben. A tipikusan agresszív Corvette stílus jellemzői évekig meghatározták az amerikai sportkocsik alakját, a kétülésest nagyrészt üvegszálas anyagból először 1968-ban mutatták be, és kisebb változtatásokat követően az 1982-es harmadik generációban gyártották. A visszahúzott utastér, a rendkívül hosszú motorháztető és a különösen ívelt és kiszélesedő sárvédők pontosan fémjelzik a Corvette kupé és kabrió modelljeit, csakúgy mint az 1950-es évek közepe óta beépített V8-as motorokkal elért teljesítménycsúcsok, melyek elérték a 400 lóerőt, hengerűrtartalmuk pedig nagyjából 7 liter.
Új dizájn és kisebb motorok jellemzik a Corvette kocsijait az 1980-as években
Az 1970-es években bekövetkezett olajválság megtörte a Corvette értékesítését az Egyesült Államokban. A GM tervezői erre reagálva a sportkocsikat 1984 óta a Corvette negyedik generációjaként dobták piacra, modernizálva a dizájnt és a motortechnológiát. Az új V8-as alumínium motorral felszerelve a Corvette közeledik az ötödik generációhoz, melyet először 1987-ben mutattak be, végsebessége pedig elérte a mágikus 300 km/h-s határt.
A Corvette hatodik generációja elérte egy szupersportkocsi teljesítményét
2005-ben a hatodik generációs Corvette modelleket is bevezették a piacra. Ezek a Corvette modellek rövidebbek és szűkebbek az agresszív tervezés helyett. A gyártás megkezdése óta ez az első alkalom, hogy a motorháztető alatt összecsukható fényszórók kaptak helyet a kupé és kabrió modellekben, ám ismét a nagyobb V8-as motort építették be, hat literes hengerűrtartalommal, amelynek teljesítménye 325 kW (442 LE) és ezáltal a Corvette jóval több mint 300 km/h sebességet is képes volt elérni a szupersportkocsik osztályában.
"