Használt Daihatsu keresése az AutoScout24 oldalon

Daihatsu

A Daihatsu a kisautók nagy márkája

A kisautókra szabott, 1907-ben alapított japán Daihatsu autógyár nagyra nőtt. Több mint egy millió személygépkocsi klasszikus képviselője a márka a Daihatsu Cuore modelljétől egészen az egyterű Terios modellig, s évente több és több ázsiai országban jött létre gyár ahol legurultak az autók a szalagokról. 1998 óta többségi tulajdonosa a világ legnagyobb gyártója, a Toyota, ezáltal a Daihatsu képes volt Japánban a kisautók osztályának piacvezetőjévé válni. Németországban a Daihatsu az agilis SUV Daihatsu Wildcat modellel annak 1977-es bevezetése óta van jelen. Itt, csakúgy mint Európa más országaiban, a Daihatsu megbízható minőségének és jó szolgáltatásainak köszönhetően az ügyfélelégedettséget illetően a legjobb eredményeket érte el. És bár a gyártó - ellentétben a legtöbb versenytársával - lemondott arról, hogy dízel modellek legyenek programjában, a Daihatsu hagyományosan mindig a leggazdaságosabb és legkörnyezetkímélőbb autók közé tartozott az idők során. Sőt, a Daihatsu bizonyítottan innovatív modellpolitikájával és merész dizájnjával csatlakozott a kisautókhoz, jellemzőivel pedig más járműosztályokba - a terepjáróktól kezdve, a kabriókon át az egyterűekig - is jól beilleszkedett.

A német piac legkedveltebb Daihatsu modelljei

  • Daihatsu Sirion: Az első személygépkocsi, melyet a Daihatsu Németországban is kínált, a Daihatsu Charade volt 1978-ban. 1998-ban ezt a modellt a Sirion váltotta fel, és 2005-től egy olyan változata volt jelen a német piacon, melyet kifejezetten az európai országok dizájnjára terveztek. Míg a Daihatsu Sirion 1,3 Eco 6,3 literes átlagfogyasztással és 148 g/km CO2 kibocsátással rendelkezett, ez volt az egyik legtisztább összkerék-meghajtású jármű, emellett a kisebb Sirion 1,0 5 literes átlagfogyasztást és 118 g/km CO2 kibocsátási értéket produkált. * Daihatsu Cuore: Legismertebb termékével a Daihatsu 1981 óta van jelen Németországban. A világ legkisebb ötajtósának 51 kW-os (70 LE) változata 2007 óta 4,4 literes átlagfogyasztásával és 104 g/km CO2 kibocsátással a leggazdaságosabb és legkörnyezetkímélőbb személygépkocsik közé tartozik. Az ebbe a járműkategóriába tartozó járművek alacsony karbantartási költségeket igényelnek, a járművek emellett bőséges helyet is kínálnak 2,5 méteres tengelytávukkal és a legfeljebb 414 literes csomagtérrel - a Daihatsu Cuore a japán gyártó legkelendőbb kisautója. * Daihatsu Materia: A Materia egyterű kisautójával a Daihatsu azt mutatta be, hogy egy ilyen megközelítés is tökéletesen képes működni. Különösen azért, mert szemet gyönyörködtető dizájnnal hozták létre. A Daihatsu Materia technikailag a Daihatsu Sirion modelljén alapul, és 2007-ben vezették be Németországban. Jellemzői: 3,8 méteres hossz és szokatlan, 1,63 méter magasság, meredek hátsó rész és rövid első rész. Az exkluzív felszereltség klímaberendezéssel és könnyűfém kerekekkel a Materia 1,3 vagy 1,5 literes motorral kapható, melynek fogyasztása 6,6 liter (156 g/km CO2) és 7,2 liter (170 g/km CO2) között van. A Daihatsu Materia modell összkerékmeghajtású változata is elérhető. * A terepjáró egyterű változatának első verziója 1997-ben jelent meg a német kereskedelemben, a Daihatsu Rocky utódaként. A SUV miniatűre csaknem négy méter hosszú és alig 1,70 méter széles, 2000-ben és 2006-ban újraindították gyártását. Az 1,5 literes motor fogyasztása a Daihatsu Terios S összkerékmeghajtású csúcsmodell esetén 8,1 liter (191 g/km CO2). A differenciálzár és a szabványos kipörgésgátló felel az összkerékmeghajtásért a terepen. * Daihatsu Copen: Egy kétüléses Roadster, amely hidraulikus lenyitható keménytetővel garantálja a szembeötlő hatást. A német utakon először 2004-ben jelent meg jobbkormányosként, majd később balkormányosként. 1,3 literes motorjának teljesítménye 64 kW (87 LE), végsebessége pedig 170 km/h.