Iveco Daily áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Iveco Daily, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Iveco Daily
-
Iveco Daily
€ 2 000,-- 300 000 km
- 04/2003
- 66 kW (90 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- - (Váltó típusa)
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, IT-24020 Villa Di Serio -
Iveco Daily 29L11V 2.3 Turbo HPI Agile (EU5)
€ 6 800,-- 168 000 km
- 08/2013
- 78 kW (106 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Magánszemély, BE-9320 Aalst -
Iveco Daily 29 L 12 HD 2,3 TD
€ 1 700,-- 190 000 km
- 12/2003
- 85 kW (116 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, AT-7111 Parndorf -
Iveco Daily 35S14V/P 4100 HD, Tel.Nr;0650/8616147
€ 13 990,-- 254 000 km
- 12/2019
- 100 kW (136 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, AT-8700 Leoben -
Iveco Daily 35C18V 3.0 Turbo VGT Hi-Matic
€ 33 000,-- 52 000 km
- 03/2020
- 132 kW (179 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
-
8,2 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Magánszemély, BE-4000 Liège -
Iveco Daily
€ 10 000,-- 300 000 km
- 07/2015
- 110 kW (150 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- - (Váltó típusa)
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, IT-37134 Verona -
Iveco Daily Carroattrezzi COMEAR - SCARRABILE - GANCIO TRAINO
€ 35 000,-ÁFA visszaigényelhető - 76 894 km
- 03/2008
- 130 kW (177 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-30016 Jesolo - Venezia - Ve -
Iveco Daily 3.0 210cv
€ 40 990,-- 38 000 km
- 07/2021
- 154 kW (209 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- - (Váltó típusa)
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, BE-1640 Rhode Saint Genèse -
Iveco Daily 35C17SV 3.0 Turbo VGT (EU5)
€ 10 000,-- 156 000 km
- 10/2012
- 125 kW (170 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
10 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Magánszemély, BE-4950 Thirimont
Akár egy tűzoltókocsi és egy kisbusz közel 20 utas számára, mint egylakókocsi és teherautó hűtőtérrel, vagy mint egy összkerék-meghajtású dömper és egy kis traktor hat tonnás terhelésig, a haszongépjárművek sorozatában a Daily a Fiat-csoport tulajdonában levő Iveco gyártó modellje, melyet 1978-as piaci bevezetése óta a szállítmányozási ágazatban sokoldalúan használnak. A modelltörténelem során az olaszok a Daily programot folyamatosan építették és felajánlották, hogy az Iveco furgonok az újabb generációk során furgonjai és alvázai 3,2 tonnától 7 tonna össztömegig különböző tengelytávval és gyárilag már kész különleges ipari megoldásokkal továbbfejlesztik a modelleket. A Daily Iveco volt a legnagyobb modell a furgonok közt, mely több mint 17 köbméter raktérrel rendelkezett.
A turbómotorokat és az összkerékmeghajtást az Iveco Daily modelljeibe az 1980-as évektől kezdődően építették be
Fiat gyártotta és ezekben az időkben az Iveco partnerei közé tartoztak Németország és Franciaország, ahol a Daily modelljeit két súlycsoportban, kettő-és négy tonna össztömegig gyártották. Az 1980-as évek közepénn a gyártó a Daily sorozat modelljeit technikailag továbbfejlesztette. A program újdonsága az Iveco Turbo Daily mely a leggyorsabb dízel és az összkerék-meghajtású Daily, melyet haszongépjárműként az építőiparban is használtak. 1990-től 1999-ig különféle innovációkat vezettekbe a második generációs Iveco Daily modelljeibe: a lehetséges össztömeg a legnagyobb modellek esetében csaknem hat tonna és az Iveco Daily elsőként kínált mintegy 17 köbméteres rakteret. 1999 és 2006 közt a harmadik generációs járműveket építették, ahol a maximális össztömeg 6,5 tonnára emelkedett, maximális raktere pedig 17,2 köbméterre.
Az Iveco Daily új generációs furgonja
A 2006-os évben az olaszok bemutatták kisteherautójuk átalakított változatát, melynek maximális össztömege hét tonnára növekedett. A furgon a sorozatban három tengelytávval, öt különböző konstrukcióval 1,54-2,10 méterig állt rendelkezésre. A legkisebb Iveco Daily a 3,2 tonnás osztály, melynek térfogata 7,3 köbméter. A 17,2 köbméteres a sorozat csúcsmodellje, melynek rakománya több mint 4 tonnányi lehet.
Az Iveco Daily futóművei különböző felépítései
Platósként csakúgy mint a futóműhöz rendelt csatolmányok, mint a dömper vagy a csomagtér az Iveco Daily újabb generációjában hat különböző tengelytávban 3-tól 4,75 méteresig gyártották. A modellek elérhetők voltak egységes vagy hétüléses duplafülkével is. Újdonságként 2007-ben indult az összkerék-meghajtású Daily Iveco gyártása, melyet az építőiparban használtak és a gyártósor elhagyása után két különböző tengelytávval és súlycsoportban volt elérhető. 2011-ben bemutatták az ötödik generációs Iveco Daily modelleket, a gyártó továbbra is a hagyományra épít és egy egész sor ágazati modellt kínál. Így jött létre a könnyű haszongépjármű, a Daily Kipper vagy az Iveco Daily Cool egy hűtőkocsival és hőmérséklet szabályozó eszközökkel. A program az Iveco Daily Flora modelljével fejeződött be, melynek berendezéseit kifejezetten a kertészeti vállalatok igényeihez igazították.