Iveco Daily áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Iveco Daily, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Iveco Daily
-
Iveco Daily 35 S 14
€ 2 800,-- 100 000 km
- 01/2012
- 103 kW (140 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, IT-20013 magenta -
Iveco Daily 35s14
€ 12 500,-- 22 102 km
- 10/2022
- 100 kW (136 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, BE-8830 Hooglede -
Iveco Daily 29L12C 2.3 Hpi TDI PC-TN Combi guarnizione. testa
€ 3 800,-- 99 000 km
- 02/2006
- 85 kW (116 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-36020 Asigliano Veneto -
Iveco Daily 35s14
€ 14 900,-- 94 000 km
- 04/2020
- 109 kW (148 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Félautomata
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, BE-8830 Hooglede -
Iveco Daily 35c17 centinato km80.000
€ 19 800,-- 80 000 km
- 12/2012
- 130 kW (177 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, IT-20060 MASATE -
Iveco Daily 60C15 E4 Frigo ATP6 2023 kg 2535 PU Motore Fiacco
€ 5 250,-- 524 535 km
- 06/2008
- 107 kW (145 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
10 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
276 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-31015 Conegliano - Treviso - Tv -
Iveco Daily 35C15SV 3.0 Turbo WG (EU5)
€ 6 250,-- 207 000 km
- 11/2011
- 107 kW (145 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Magánszemély, BE-5100 Jambes -
Iveco Daily 50 C 14 CV DPF Vendor
€ 10 000,-- 120 000 km
- 01/2010
- 100 kW (136 LE)
- Használt
- 3 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, DE-55270 Mainz -
Iveco Daily MAN 75ql declassato
€ 8 000,-- 100 000 km
- 01/2000
- 162 kW (220 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- - (Váltó típusa)
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, IT-67100 L’Aquila
Akár egy tűzoltókocsi és egy kisbusz közel 20 utas számára, mint egylakókocsi és teherautó hűtőtérrel, vagy mint egy összkerék-meghajtású dömper és egy kis traktor hat tonnás terhelésig, a haszongépjárművek sorozatában a Daily a Fiat-csoport tulajdonában levő Iveco gyártó modellje, melyet 1978-as piaci bevezetése óta a szállítmányozási ágazatban sokoldalúan használnak. A modelltörténelem során az olaszok a Daily programot folyamatosan építették és felajánlották, hogy az Iveco furgonok az újabb generációk során furgonjai és alvázai 3,2 tonnától 7 tonna össztömegig különböző tengelytávval és gyárilag már kész különleges ipari megoldásokkal továbbfejlesztik a modelleket. A Daily Iveco volt a legnagyobb modell a furgonok közt, mely több mint 17 köbméter raktérrel rendelkezett.
A turbómotorokat és az összkerékmeghajtást az Iveco Daily modelljeibe az 1980-as évektől kezdődően építették be
Fiat gyártotta és ezekben az időkben az Iveco partnerei közé tartoztak Németország és Franciaország, ahol a Daily modelljeit két súlycsoportban, kettő-és négy tonna össztömegig gyártották. Az 1980-as évek közepénn a gyártó a Daily sorozat modelljeit technikailag továbbfejlesztette. A program újdonsága az Iveco Turbo Daily mely a leggyorsabb dízel és az összkerék-meghajtású Daily, melyet haszongépjárműként az építőiparban is használtak. 1990-től 1999-ig különféle innovációkat vezettekbe a második generációs Iveco Daily modelljeibe: a lehetséges össztömeg a legnagyobb modellek esetében csaknem hat tonna és az Iveco Daily elsőként kínált mintegy 17 köbméteres rakteret. 1999 és 2006 közt a harmadik generációs járműveket építették, ahol a maximális össztömeg 6,5 tonnára emelkedett, maximális raktere pedig 17,2 köbméterre.
Az Iveco Daily új generációs furgonja
A 2006-os évben az olaszok bemutatták kisteherautójuk átalakított változatát, melynek maximális össztömege hét tonnára növekedett. A furgon a sorozatban három tengelytávval, öt különböző konstrukcióval 1,54-2,10 méterig állt rendelkezésre. A legkisebb Iveco Daily a 3,2 tonnás osztály, melynek térfogata 7,3 köbméter. A 17,2 köbméteres a sorozat csúcsmodellje, melynek rakománya több mint 4 tonnányi lehet.
Az Iveco Daily futóművei különböző felépítései
Platósként csakúgy mint a futóműhöz rendelt csatolmányok, mint a dömper vagy a csomagtér az Iveco Daily újabb generációjában hat különböző tengelytávban 3-tól 4,75 méteresig gyártották. A modellek elérhetők voltak egységes vagy hétüléses duplafülkével is. Újdonságként 2007-ben indult az összkerék-meghajtású Daily Iveco gyártása, melyet az építőiparban használtak és a gyártósor elhagyása után két különböző tengelytávval és súlycsoportban volt elérhető. 2011-ben bemutatták az ötödik generációs Iveco Daily modelleket, a gyártó továbbra is a hagyományra épít és egy egész sor ágazati modellt kínál. Így jött létre a könnyű haszongépjármű, a Daily Kipper vagy az Iveco Daily Cool egy hűtőkocsival és hőmérséklet szabályozó eszközökkel. A program az Iveco Daily Flora modelljével fejeződött be, melynek berendezéseit kifejezetten a kertészeti vállalatok igényeihez igazították.