Mazda 323 áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Mazda 323, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Mazda 323
-
Mazda 323 1.8 GTR 4WD
€ 13 000,-- 170 000 km
- 01/1995
- 138 kW (188 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Magánszemély, ES-08916 Badalona -
Mazda 323 1.3 16v
€ 550,-- 163 000 km
- 04/1992
- 54 kW (73 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, NL-9641HH VEENDAM -
Mazda 323
€ 550,-- 135 000 km
- 02/1989
- - kW (- LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-86167 Augsburg -
Mazda 323 323 F 1.9i 16V GT
€ 7 999,-- 100 118 km
- 09/1991
- 94 kW (128 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, DE-45134 Essen -
Mazda 323 GTR 323 PEZZO UNICO
€ 45 000,-- 221 396 km
- 06/1992
- 136 kW (185 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-23013 Cosio Valtellino - So -
Mazda 323 1.5i F GLX
€ 1 750,-- 128 000 km
- 10/1995
- 65 kW (88 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, NL-6129AH Urmond -
Mazda 323 323F 5p 1.8 GT
€ 1 500,-- 179 000 km
- 09/1990
- 101 kW (137 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, IT-40033 Casalecchio Di Reno -
Mazda 323 F 1,8 i 16V
€ 5 600,-- 164 000 km
- 04/1990
- 78 kW (106 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Magánszemély, AT-6842 Koblach -
Mazda 323 323F
€ 3 500,-- 200 000 km
- 07/1991
- 110 kW (150 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, ES-08922 Sta Coloma Gramnet
Ezt az abszolút klasszikust a japán gyártó egészen 25 éven keresztül, 2003-ig különböző kiadásokban állította elő, és ez volt a modern Mazda 3 elődje. Az első generáció Japánban Familia néven, Amerikában GLC néven és Európában 323-ként került piacra. Németországban viszont a VW Golf konkurenciájaként, melynek nagyon hasonló ferde hátú karosszériája van, nem tudta megvetni lábát.
Az utód, mely 1980-ban jelent meg, optikailag nem hasonlítható a 323 I-hez, így nálunk az első japán import sláger lett. 1985-ben a 323-as megkapta a mai karakterisztikus, sportos külsejét, ami annak idején még élesebb volt. Az észrevétlen külsejű gépjárműnek általában hosszú élettartalmat és biztonságos vezetési módot tulajdonítanak. A harmadik generációval, amelyet kombiként is gyártottak, a Mazdának sikerült a rali sportba is belépnie. Ez a motorok jobb felszerelésének volt az eredménye, melyek a dízeleknél egészen 1,7-es hengerűrtartalommal, benzineseknél pedig 1,6 liter turbó 110 kW/150 LE-vel kaphatóak. A 1987-es évjáratoktól kezdődően a modellek beépített katalizátorral vannak felszerelve.
A Mazda 323 IV az elődök hagyományait őrzi, ám kerekebb karosszériával és felnyitható reflektorokkal van felszerelve. A különböző motorok, egészen az 1,4 literes 54 kW/73 lóerős változattól az 1,9 literes GT 94 kW/128 lóerős változatig, bármiféle erőigényt kielégítenek. Sportos extraként létezik még a négykerék-meghajtású-turbó TX 120 kW/163 LE-vel és a GT-R 136 kW/185 LE-vel, amely eredetileg ralikhoz lett kifejlesztve.
1994-ben a 323 V váltotta fel elődjét. Ismét a motorok nagy választéka állt rendelkezésre, ezek közül az ötajtós 323 F áll az élen a 2,0 literes V6 hajtóművével, amely 106 kW/144 LE-vel kapható. 1997-ben a járművek belső tere módosítva lett, a technika legújabb szintjére fejlesztették fel őket és egy pár különleges modellt is bevezettek, köztük kettő magas szintű 323F-es kiadást és a kötelező sportautót. Sajnálatos módon nem rendelkezett az összes változat a teljes biztonsági felszereltséggel.
Az utolsó generációt, a 323 VI-ot 1998 óta közepes osztályú limuzinként "Comfort", "Exclusive" és "Sportive" kiadásban gyártották, miközben mindegyik név kötelez. Eredetileg négy különböző motorral, egészen 84 kW/114 LE-ig - a 1,9-literes benzinessel a felhozatalban - volt kapható, majd 2000-ben még egyszer feljebb mentek, és egy 2,0 literest 95 kW/130 LE-vel is felkínáltak. A 2,0-literes turbó dízel azóta is 73 kW/100 LE-t visz az utakra.