Peugeot 307 áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Peugeot 307, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Peugeot 307
-
Peugeot 307 1.4i XR
€ 580,-- 20 206 km
- 03/2001
- 55 kW (75 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
6,9 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
170 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Magánszemély, BE-1020 Bruxelles -
Peugeot 307 307cc Cabrio, Voll Ausstattung, frisch Aufbereitet
€ 3 500,-- 122 950 km
- 03/2004
- 100 kW (136 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
8,2 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
194 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Magánszemély, DE-10827 Berlin -
Peugeot 307 Break 2.0 HDi - 90 XR
€ 520,-- 270 000 km
- 10/2003
- 66 kW (90 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
-
5,4 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
143 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Magánszemély, FR-69120 Vaulx en velin -
Peugeot 307 1.6 Benzine Autom. - Airco - Goede Staat
€ 2 990,-- 125 595 km
- 03/2004
- 80 kW (109 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
-
189 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, FR-59000 Lille -
Peugeot 307 2.0 HDi JBL FAP
€ 5 000,-- 98 000 km
- 03/2007
- 100 kW (136 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
6 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
159 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Magánszemély, BE-7080 Frameries -
Peugeot 307 CC 140 JBL
€ 3 000,-- 86 500 km
- 10/2006
- 103 kW (140 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
8,1 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Magánszemély, DE-72760 Reutlingen -
Peugeot 307 CC 2.0-16V Automaat Leder Cabriodak defect
€ 1 800,-- 151 973 km
- 06/2004
- 100 kW (136 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
-
8,9 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
211 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-1065 SR AMSTERDAM -
Peugeot 307 110 Premium
€ 1 700,-- 300 000 km
- 04/2005
- 80 kW (109 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
7,4 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
174 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Magánszemély, NL-3862 Nijkerk -
Peugeot 307 SW 1.6-16V Premium
€ 2 495,-- 229 161 km
- 08/2007
- 80 kW (109 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
7,7 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
178 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Magánszemély, NL-6603AD Wijchen
Úton a patinás múltból…
Manapság talán kevesen feltételeznék az Európa második legnagyobb autógyártójaként ismert Peugeotról, hogy a mára sikeres vállalat történetének kezdete több mint két évszázadra múlik vissza. 1810-ben döntötte el ugyanis a vállalat névadójaként is ismert testvérpár, Jean-Pierre és Jen-Frédéric Peugeot, hogy a családi birtokukon épült egyik malmukat acélüzemmé alakítják. Eleinte egyebek között rugókat, pengéket és különféle szerszámokat gyártottak, de később elkezdtek kacérkodni a járművek gyártásának gondolatával is, így 1886 után már kerékpárokat is készítettek. A testvérek Peugeot-Fréres nevű cége 1889-ben, a Párizsi világkiállításon az első gőzhajtású triciklijüket is bemutatta a nagyközönségnek. Nem sokkal ezután, négy évvel az ezredforduló előtt Armand Peugeot új céget alapított Automobiles Peugeot néven, mely ettől fogva túraautókat és teherautókat készített. A Peugeot testvérek gyermekei mindeközben szintén autógyártásra adták a fejüket, cégük emblémája a máig használt, jellegzetes Peugeot oroszlán lett. A két cég végül összeolvadt és 1923-ra már több mint 10000 járművet értékesítettek. A cég első sorozatgyártásban készült és a ma is használt számozással ellátott autója az 1929-ben készült Peugeot 201 volt. Később a vállalat felvásárolta a Citröen részvényeinek döntő többségét és ezzel megalakult a PSA Peugeot-Citröen holding, mely máig számos népszerű autóval gyűjti rajongóit. A Peugeot 307 elődjének számító 306-os modellt a cég 1993-tól egészen 2002-ig gyártotta, de az utód már 2001-ben megjelent a piacon. Az újszerűen formás kisautó számos újítással és nagy sikerrel a vásárlók szívébe lopta magát és hamar jelentős népszerűségre tett szert.
... a sikeres közelmúltba és jelenbe
A Peugeot népszerű kisautója számos jó tulajdonságának köszönhetően szinte azonnal hatalmas sikerre tett szert és egy évvel megjelenése után, 2002-ben elnyerte az európai Év Autója címet is. Nem csoda hát, hogy az autó Magyarországon is óriási sikert aratott, jelentős forgalmat generálva a használtautók piacán is. A modellt a gyártó öt változatban is kínálta: az alapvetően elérhető három-, illetve ötajtós változaton kívül kétajtós kupé-kabrió, négyajtós szedán, valamint ötajtós kombi (SW és Break megjelöléssel) is készült az autóból. Az 307-es legnagyobb előnyének a méretéhez képest igazán tágasnak ható utastér és a nagy helyet kínáló csomagtér számítottak. A pozitív vásárlói visszajelzések alapján az autó menettulajdonságai is kedvezőek voltak, köszönhetően a széles motorválasztéknak, melyben az alapnak számító 1,6-os benzines erőforráson kívül a 2 literes HDi dízelmotor is megtalálható volt. A legerősebb motorral a kis családi autó akár 175 lóerős maximális teljesítményre is képes volt, amelyet már a francia rendőrség is előszeretettel alkalmazott, és számos 307-es modellel bővítette flottáját. Az autó küllemét tekintve a gyártó nagy sikerrel alkalmazta a néhány másik modell esetében már bevált új stílust a 307-es esetében is, melynek hála az utód már kerekebb motorháztetővel, ívelt lámpákkal, valamint sportosan, meglehetősen meredek szögben döntött szélvédővel hódított. Az autó megjelenése után 4 évvel, 2005-ben átesett egy modellfrissítésen is, melynek keretében a kor igényeihez igazították megjelenését, illetve az autóhoz elérhető felszereltségek listáját is tovább bővítették.
A Peugeot 307-es ellenfelei és utódja
Folyamatos fejlődésének és kiváló minőségének hála a 307-es egyre inkább népszerűvé vált a használtautó-keresők körében is, sokan találták meg számításaikat a francia kisautóban, mindegy hogy családi, vagy csupán egy „városi szaladgálós” járművet kerestek. Az alapfelszereltség esetén is számos jelentős pluszt kínáló autónak szintén remek oldala még a sokrétű biztonsági felszereltsége. Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint az autó négy csillagos Euro NCAP teszteredménye. A kellemes vezetési élményt is kínáló 307-es korszerű HDi motorjainak hála máig kedvező fogyasztással rendelkezik, amely használtan is jó választássá teszi az autót. Azonban, mint az egyik legszélesebb célközönséggel rendelkező kategória képviselője, a Peugeot modellje sem volt, és nincs is egyedül a piacon. Megfelelő alternatívának bizonyulhat a francia gyártó modellje mellett a Ford Focus, a Volkswagen Golf, a Renault Mégane, kombiban pedig akár a Toyota Avensis, illetve a valamivel magasabb árkategóriából az Audi A4 Avant is jó opciónak számíthat. A Peugeot mérnökei a kombi változatban hozzáadtak az autóhoz még egy nagyon látványos különlegességet is, ez pedig az üvegtető volt, így az autóba beülve több mint öt négyzetméternyi ablak veszi körül az utast, ami egészen egyedi belső hangulatot kölcsönöz az autónak. Ugyanakkor – bár a 307-es modell sorozatgyártása 2008-ban befejeződött – az autó máig elképesztő sikere pozitív képet fest az utód 308-as Peugeot számára is. Az új változat a régi verzió összes előnyének megtartásával készült, illetve tovább finomított annak kiváló megoldásain. Elmondható tehát, hogy a Peugeot 307-es látványosan sikeres karriert futott be, és köszönhetően számos változatának, legyen az a fiatalosan sportos 307 CC kabrió, vagy a tökéletesen családbarát 307 SW, a modell még azután is nagyszerű választás lehet, hogy sorozatgyártásban már csak utódja érhető el a márka palettáján.