Renault Kangoo áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Renault Kangoo, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Renault Kangoo
-
Renault Kangoo 1.5 dCi Dynamique FAP
€ 2 900,-- 364 000 km
- 04/2025
- 66 kW (90 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
4,9 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, BE-4460 Grace-Hollogne -
Renault Kangoo 1.5 DCi Maxi L2 BTW inclusief!
€ 8 750,-ÁFA visszaigényelhető - 45 932 km
- 10/2020
- 70 kW (95 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
-
4,5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
118 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-3920 Lommel -
Renault Kangoo Passenger 1.5 blue dci Edition One
€ 19 400,-- 24 000 km
- 03/2022
- 70 kW (95 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-10155 Torino-TO -
Renault Kangoo Techno TCe 130 / Valckenier Oostende
€ 23 450,-- 9 641 km
- 04/2023
- 96 kW (131 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, BE-1730 Asse-Kobbegem -
Renault Kangoo BLUE dCi 95 LIMITED
€ 17 000,-ÁFA visszaigényelhető - 42 350 km
- 03/2021
- 70 kW (95 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
-
4,8 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
126 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-07548 Gera -
Renault Kangoo 1.5 dCi Intens
€ 10 899,-- 96 560 km
- 12/2016
- 81 kW (110 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
-
4,4 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
115 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-1000 Brussel -
Renault Kangoo Kangoo 1.5 dci 80cv
€ 2 300,-- 234 000 km
- 05/2003
- 60 kW (82 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
5,3 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, IT-16138 Genova - Ge -
Renault Kangoo Rapid Maxi Extra
€ 11 998,-ÁFA visszaigényelhető - 82 000 km
- 01/2020
- 70 kW (95 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-76829 Landau -
Renault Kangoo Edition Campus Klima / Alu-Felgen
€ 3 499,-- 198 300 km
- 11/2006
- 62 kW (84 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
5,3 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
139 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-42549 Velbert
A Renault történetéről
1899-ben Luis Renault két testvérével és egy közeli barátjukkal összefogva elkészítette az akkoriban alakult Renault Fréres autógyár első négykerekűjét, amely Voiturette névre hallgatott és meglehetősen pozitív visszajelzéseket kapott. A korszakban még csak indulófélben lévő márka kezdeti sikereinek állít emléket az AK 90CV modell győzelme is a világ első Grand Prix versenyén. Érdekesség, hogy a megmérettetést a Renault csapata Szisz Ferenccel, egy magyar pilótával nyerte meg 1906-ban. Az első és második világháború során a gyárat a hadászat szolgálatába állították, ami viszont visszavetette az egyre sikeresebb vállalatnak, és magának az autógyártásnak a fejlődését is. A Renault üzemeit a béke eljövetelével államosították, ebben az időben indult újra a civil- és versenyautók sorozatgyártása. Az 1960-as évek kezdetén a márka elkészítette az orrmotorral szerelt, elsőkerék-meghajtásos R4-es modellt, mely kialakítása miatt jelentősen eltért a cég addigi járműveitől és Európa-szerte, valamint a világ számos országában zajos sikert aratott. Az 1900-as évek második felében kialakult olajválságot és következményeit ezzel szemben a Renault sem tudta kikerülni, de végül átvészelte a nehéz időszakot. Az 1990-es években aztán a francia társaság egyre több sikeres és minőségi modellt gyártott, ami az ezredforduló után is alapot biztosított a sikeres működéshez. Az elmúlt tizenöt évben viszont a márkánál a biztonságosságra helyezték a hangsúlyt, az új stratégia eredményeképpen pedig több autójuk is a világon elsőként kapta meg az öt csillagos minősítést az EuroNCAP nemzetközileg is elismert tesztjein. Az 1998-tól értékesített Kangoo-val az R4-es modell sikerét kívánta folytatni a Renault.
A siker folytatása: a Kangoo első nemzedéke
Az elődjére megjelenésében és használhatóságát tekintve is igen hasonló Kangoo első változata a Clio alapjaira épült, de a kisautónál jóval nagyobb méretekkel és eltérő tulajdonságokkal rendelkezett. A dobozszerű forma eredménye volt a tekintélyes belmagasság és lábtér, valamint a hatalmas csomagtartó. Tágassága miatt az autó kisáruszállítónak ugyanolyan jól alkalmazható, mint családi autóként egy akár többhetes nyaraláshoz. Ezt a praktikusságot többek között az ülések variálhatóságának és a plafonon elhelyezett polcoknak és rakodóhálóknak köszönheti, valamint nem elhanyagolható az oldalsó tolóajtó jelentősége sem, amivel például a rakodást vagy a gyerek beszállását kívánta megkönnyíteni a Renault. A használtpiacon is számtalan hívet szerző autó elérhető volt továbbá 4x4-es kivitelben és egy további, Pampa nevű változatban is, mely erősített felfüggesztéssel és megemelt hasmagassággal rendelkezett. A kényelmes jármű első szériáját 1-1,6 literes benzinüzemű és 1,5 vagy 1,9-es dCi vagy dTi dízeles erőforrásokkal forgalmazták. Ezek viszonylag alacsony teljesítménye (68-tól 95 lóerőig) a megfelelő nyomatéknak köszönhetően városban és hosszabb utakon is tökéletesen megfelelt az autó dinamikus mozgatásához. A multifunkciós kocsi második generációja 2008-ban látott napvilágot, és az előd értékeinek megtartásával, de megújult arculattal és formákkal gyűjtött még több hívet a Kangoo-nak.
Formásabb és továbbra is praktikus: az új Kangoo és kompániája
A Renault Kangoo új nemzedéke napjainkig sikerrel jár elődje nyomában, azonban időközben a kishaszongépjárművek piaci szegmensében is növekedett a verseny, így több kihívóval is számolnia kell. A riválisok közül vonzó és hasonló áron kínált alternatívát jelent a szintén francia Peugeot Partner és a Citröen Berlingo, viszont nem elhanyagolható az olasz Fiat Doblo és a Mercedes Citan sem. Az új szériába tartozó Kangoo azonban még ebben a szoros versenyben is jól tud érvényesülni, ezt pedig hasznos új- és továbbfejlesztett régi tulajdonságainak köszönheti. Ezekre az előrelépésekre szolgál példával a már említett vidáman modern megjelenés, átdolgozott orral és íveltebb vonalvezetéssel. Felszereltség terén is számos hasznos funkcióval bővült a Renault modelljének kínálata, egyebek mellett például napellenzőbe épített tolatókamerával, tolatóradarral, illetve érintőképernyővel ellátott multimédiás rendszerrel és akár eső- és fényérzékelő automatikával. A motorválaszték beszűkülése viszont nem jelent negatívumot, mivel az 1,5 literes, 75, 90, vagy 110 lóerős turbós dCi dízelerőforrások és a 115 lóerős TCe blokkok az elődöknél alacsonyabb fogyasztást és a szigorú Euro 6-os normáknak megfelelő károsanyag-kibocsátást biztosítanak. A legújabb Kangoo változat renoméját növeli az a tény is, hogy a második generáció régebbi képviselői és az előző széria autó is komoly népszerűségnek örvendenek a piacon. Erre a Renault tudatosan épít, mivel a legfrissebb modellt már 2, 3 és 5 férőhelyes változatban és három különböző hosszúságú karosszériával értékesíti. Ezzel a márka széles rétegek igényeit fedi le az új Kangoo-val, legyen szó akár nagycsaládosokról vagy vállalkozókról, a jármű üde külcsíne, alacsony ára és praktikussága valószínűleg sokakat győz majd meg a jövőben is, biztosabbá téve ezzel a modell helyét a sikeres kishaszongépjárművek táborában.