Renault Twingo áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Renault Twingo, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Renault Twingo
-
Renault Twingo Limited*Klima*1.Hand*Scheckheft*Alu*
€ 5 990,-- 85 500 km
- 02/2018
- 51 kW (69 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-64546 Mörfelden-Walldorf -
Renault Twingo Twingo
€ 190,-- 134 000 km
- 01/1997
- 40 kW (54 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, AT-4162 Julbach -
Renault Twingo Limited
€ 4 990,-- 70 000 km
- 02/2018
- 51 kW (69 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
112 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-27751 Delmenhorst -
Renault Twingo 1.3 Benetton
€ 1 750,-- 202 000 km
- 06/1996
- 40 kW (54 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, NL-4571zn Axel -
Renault Twingo 1.2 Authentique
€ 1 650,-- 166 084 km
- 05/2008
- 43 kW (58 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
5,5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
130 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Magánszemély, NL-6001BN Weert -
Renault Twingo Twingo 1.2 16V Dynamique
€ 2 999,-- 117 211 km
- 01/2014
- 55 kW (75 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, NL-7151Mr Eibergen -
Renault Twingo SCe 65 CV Equilibre
€ 10 900,-- 20 km
- 01/2024
- 48 kW (65 LE)
- Egy napra forgalomba helyezett
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
4,4 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
100 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-10126 Torino - To -
Renault Twingo Expression
€ 2 490,-- 226 700 km
- 10/2015
- 52 kW (71 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-79713 Bad Säckingen -
Renault Twingo 1149cm³ Benzin/Flüssiggas
€ 1 490,-- 157 522 km
- 09/2012
- 55 kW (75 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-09116 Chemnitz
A Renault története
1899-ben Luis Renault két testvérével és egy közös barátjukkal még az 1990-as évek eljövetele előtt elkészítette az általuk alapított és a korszakban még újdonságnak számító Renault Fréres autógyár első autóját, a Voiturette-et. A márka kezdeti sikereinek állít emléket ezek után az AK 90CV modell győzelme a világ első Grand Prix autóversenyén, melyet a Renault csapata egy magyar származású pilótával, Szisz Ferenccel nyert meg az 1906-os évben. A két világháború alatt a gyár kénytelen volt teljes kapacitását a hadigépezet szolgálatába állítani, ezért a két világégés időszakában a Renault gépjárművek sorozatgyártása is szünetelt. A márka üzemeit a második világháború után államosítják, ekkor újra megindult a civil- és versenypályára szánt autók gyártása egyaránt. Az 1960-as évek elején a gyártó először készített orrmotoros, elsőkerék-meghajtású R4-es modelleket, melyek felépítése eltért a gyártótól addig megszokottaktól, és Európa-, majd világszerte is közkedvelt autóvá vált. Ennek ellenére a Renault sem kerülhette el teljes mértékben az olajválság okozta időszak nehézségeit, azonban a cégnek sikerült átvészelnie az említett periódust és az 1990-es években számos igen népszerűvé váló modellt is készítettek. Az utóbbi másfél évtizedben egy szemléletváltás után a márka élen jár a lehető legbiztonságosabb autók tervezésében, ebből kifolyólag több járművük is elsőként vizsgázott kiváló, öt csillagos eredménnyel az EuroNCAP világszerte elismert tesztjein. A Renault Twingo első generációját először az 1992-es Párizsi Motor Show-n mutatta be a francia gyártó, majd 1993-ban került piacra Európában.
A Renault Twingo útja a sikerhez
A Twingo a Renault első háromajtós, ferdehátú miniautója, mely formabontó külsővel debütált. Motorkínálatát 1,2 és 1,3 literes benzines blokkok alkották, majd csupán egy évvel a debütálása után már frissítették is a modellt, ami fényezett lökhárítókat, új lámpadizájnt és módosított utasteret jelentett. A Renault kisautójának egyik legnagyobb előnye volt méretét meghazudtoló helykínálata, melynek hála 4 felnőtt is kényelmesen elfért benne és variálhatósága miatt a csomagtér is sokrétűen kihasználható maradt. Szintén nagy pozitívuma volt a Twingónak, hogy motorjai kedvező fogyasztással bírtak, és meghibásodás esetén az alkatrészek sem voltak hozzá drágák. A Twingót a Renault 2000-ben ismét átkozmetikázta és a frissítés következtében az autó már megújult fékekkel és kiszélesített motorpalettával rendelkezett, 2004-ben pedig több színben elérhetővé vált. 2007-ben a gyártó elérkezettnek látta az időt a típus második generációjának piacra dobásához, amely már a Clio II. padlólemezére épült. A vidám külsővel ellátott új széria belső tere is hangulatos kialakítással rendelkezik, a többféleképpen változtatható belső teret alakítva pedig növelhető a csomag- vagy a lábtér. Az 2007-től 2012-ig gyártott típus motorháztetője alatt 1,2-1,6 literes, minimum 55, de akár 134 lóerős benzinmotorok lapultak, illetve elérhetők voltak még 1,5 literes dízelüzemű erőforrások is. A gazdag extrakínálattal rendelkező kisautó jó fogyasztásának és megbízhatóságának hála manapság is gyakran áll a használtpiaci érdeklődés középpontjában.
A Twingo legújabb szériája és ellenfelei a kategóriában
A Renault Twingo máig is gyártott harmadik szériája 2014-ben debütált és a francia márka a Smarttal közösen fejlesztette az ötajtós, farmotoros és hátsókerék-meghajtásos kisautót. A helykínálatot tekintve a kocsi továbbra is négyüléses, és az elődhöz hasonlóan opcióként vászontetős kivitelben is megvásárolható. A rendkívül praktikus városi autó megállja a helyét a család barátjaként is, mivel négyen is jól elférnek benne és a csomagtér is jól kihasználható. A Szlovéniában gyártott új Twingo vidám, fiatalos formatervét ráadásul egy magyar tervezőnek, Wittinger Csabának köszönheti a világ. Motorválaszték terén a legújabb Twingo két Smart gyártású, jól használható benzines erőforrással kapható, ezek a 70 lóerős SCe és a 90 lóerős Energy TCe blokkok, melyek egészen alacsony fogyasztással üzemeltethetők, illetve károsanyag-kibocsátásukat tekintve is megfelelnek a legújabb európai normáknak. Ami az autó belső kialakítását illeti, itt is a fiatalos stílus dominál, élénk színekkel és modern érintőképernyővel ellátott középkonzollal. Az egészen alacsony áron kínált újgenerációs Twingo frissességével és számos remek felszereltségi opciójával már a használtautók piacán is egyre népszerűbb, azonban korántsem egyedül száll versenybe. Kiváló kategóriatársa a Honda Jazz, a Toyota Yaris és a Suzuki Swift. Némileg magasabb árfekvésű, de szintén remek alternatíva válhat továbbá a Citröen C3-ból és a Fiat 500-ból is. Azonban a Renault modellje a kisautók osztályában egyedülállóan friss megjelenésével és praktikus tulajdonságaival, valamint remek árával a gyártó elképzeléseinek is megfelelő eladásokat mutat, így valószínűsíthető, hogy a jövőben is egyre több Twingo gurul majd az utakon, egyaránt fényezve a gyártó és az előd modellek hírnevét.