Skoda Superb áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Skoda Superb, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Skoda Superb
-
Skoda Superb SW 1.6 CR TDi //GREENLINE//
€ 7 450,-- 181 147 km
- 03/2015
- 77 kW (105 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
4,3 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
113 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-6200 Chatelineau -
Skoda Superb 🛑 🆕 🛑 SW 1.6 TDi Style DSG 1HND CarPass
€ 13 900,-ÁFA visszaigényelhető - 121 000 km
- 09/2018
- 88 kW (120 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
-
4,3 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
112 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-1760 Roosdaal -
Skoda Superb 2.0 CR TDi Elegance
€ 11 900,-- 129 000 km
- 07/2014
- 103 kW (140 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
- - (l/100 km)
-
134 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-5190 Jemeppe-Sur-Sambre -
Skoda Superb 2.0 TDI Style°AHK°BiXenon°ACC°Navi°Shzg°
€ 11 970,-ÁFA visszaigényelhető - 202 800 km
- 11/2016
- 140 kW (190 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-36119 Neuhof - Dorfborn -
Skoda Superb Superb 1.5 TSI ACT Ambition OPF AHK+LED+NAVI+SHZ
€ 19 460,-- 52 050 km
- 09/2019
- 110 kW (150 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
-
5,4 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
122 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-40599 Düsseldorf -
Skoda Superb Combi Style 2.0 TDI DSG AHK EXPORT
€ 14 900,-- 157 900 km
- 04/2017
- 140 kW (190 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Dízel
-
4,5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
114 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-48599 Gronau -
Skoda Superb L&K 1.4 TSI DSG
€ 26 760,-ÁFA visszaigényelhető - 57 807 km
- 09/2020
- 160 kW (218 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Elektromos/benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-97424 Schweinfurt -
Skoda Superb Superb Wagon Style 2,0 TDI 110 kW 7-speed automat.
€ 17 490,-- 120 800 km
- 06/2018
- 110 kW (150 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Dízel
-
4,4 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
119 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-6041 Gosselies -
Skoda Superb L&K Virtual Kam Matrix Standheizung 19"
€ 30 490,-ÁFA visszaigényelhető - 81 350 km
- 03/2021
- 147 kW (200 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
-
5,1 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
135 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-63814 Mainaschaff (bei Aschaffenburg)
Adatok, érdekességek a Škoda történetéből
2015 több szempontból is jubileumi éve volt a csehországi Škoda Autónak, a világ egyik legmesszebbre visszanyúló történettel és tradícióval büszkélkedő vállalatának. Egyik alapító őse, az autózás bohémiai úttörője, Václav Laurin, aki Václav Klementtel megalapította a Škoda elődjét, a Laurin & Klement céget, ugyanis akkor született éppen 150 éve. A jeles születési évforduló mellett a 2015-ös év két másik okból kifolyólag is alkalmat teremtett az ünneplésre: a Laurin & Klement cég ugyanis 120 évvel azelőtt, 1895-ben indult útjára, továbbá 110 éves évfordulóját ünnepelte az autógyártás Mladá Boleslavban, a Škoda szívében, a központi gyártóüzemben, ahol mellesleg 12 millió autót állítottak elő az 1905-től 2015-ig terjedő időszakban. A márka 120 éve számos érdekességet ölel fel a járműgyártás és a mobilitás iránti elkötelezettség terén. Hatalmas szenzációnak számított például a vállalat hőskorában, és sokat fényesített a cseh márka csillagán, amikor hét diák négy Popularral utazva épségben tette meg a Prága-Kalkutta-Prága 15 000 km-es távolságot négy hónap alatt az 1934-es esztendőben, vagy mikor két évvel később Ján Břetislav Procházka 98 nap alatt kerülte meg a Földet egy Rapid volánja mögé ülve. A Škoda, mely a legnagyobb ipari létesítmény Csehországban s egyben a régió legnagyobb munkáltatója is, lelkes harcosa a környezetvédelemnek – mindent megtesz azért, hogy a károsanyag-kibocsátást folyamatos csökkentse, s még arra is ígéretet tett, hogy minden egyes otthon eladott autó után fát ültet az országban. Nem csoda, hogy a csehek büszkék nemzeti márkájukra, s támogatják is a gyár fejlődését – 2004-ben például a Csehországban regisztrált 3,7 millió autónak alig kevesebb mint fele, 1,8 millió jármű a vállalat gyártósorairól került ki. A Škoda felemelkedése tehát legalább annyira köszönhető a járműgyártás úttörő éveinek, mint a gyár és a támogatók álmainak, továbbá a VW-hez való 1991-es csatlakozásnak, ami óta a vállalat megháromszorozta gyártási mutatóit, és sikeres tömeggyártóvá nőtte ki magát. A márka célja továbbra is az, hogy technika iránt érzett szenvedélyből táplálkozó sikertörténetét folytatva tovább bővítse modellkínálatát, s újabb és újabb vásárlókat nyerjen meg.
A Superb története
A Superbnek, a Škoda egyik legkelendőbb modelljének neve a 30-as és 40-es években gyártott luxus modellektől származik. A középkategóriás autó - melynek első generációja 2001-ben debütált, s hét éven át gyártották - a VW Passat 10 centivel meghosszabbított tengelytávú padlólemezére építve, eleinte kizárólag limuzin karosszériával került forgalomba. Már ez a nemzedék is tarolt a mezőnyében, mely az óriási beltérnek, fejedelmi hátsó helykínálatnak, kiváló ár-érték aránynak volt köszönhető, továbbá annak, hogy az alapmodellek is korrekt felszereltséget kaptak (az ESP és a négy légzsák például a kezdetektől fogva szériatartozék volt). A motorkínálatban több benzin- (1,8-2,8 l, 116-282 LE) és dízelmotor (1,9-2,5 l, 101-192 LE) is szerepelt, melyeket a VW biztosított. A modellt 2006-ban felfrissítették: új hűtőrácsot, fényszórókat és hátsó lámpákat kapott, s a belső dizájnt is bizonyos mértékig újragondolták. A második generációt, mely még minőségibb, még tágasabb változat lett, először a Genfi Autószalonon mutatták be a felső-középkategóriát megcélozva. 5 és 6 sebességes kéziváltóval, illetve a népszerű 6 és 7 sebességes duplakuplungos (DSG) váltó opciójával, három benzin- és három dízelmotor lehetőségével került a vásárlókhoz, s a VW-től kölcsönzött 4Motion összkerékhajtás lehetőségét is felkínálták a modellekhez, melyeket 16, 17 és 18 colos gumikkal is lehetett rendelni. Az alapfelszereltség mellé extrák rendkívül széles választékából lehetett szemezgetni, így lehetett kérni hozzá bixenon fényszórót, első és hátsó parkolóradart, 6,5 colos színes érintőképernyővel ellátott navigációs rendszert, esőérzékelőt, de még olyan napelemes napfénytetőt is, amely levegőáramlást biztosított a parkoló autóban. A második nemzedék alatt került piacra a kombiváltozat is. A harmadik generációt először 2015 elején, a Genfi Autószalonon mutatták be. A VW MQB platformjára épített, elődjénél 75 kilogrammal könnyebb 486 cm hosszú modell, melynek utas- és csomagtere is megnőtt, a konszern minden addigi autóját megelőzte ezzel a mérettel. Az értékesítést öt benzines és három dízelmotorral kezdték, s a fogyasztást is jelentős mértékben lefaragták (átlagban a harmadával). A modell egyes változataihoz összkerékhajtás is rendelhető, s bővítették a felszereltség palettáját is: a dugóban nagy segítséget jelentő távolságtartó tempomattól kezdve a sávtartó asszisztensig számos extra közül választhat az érdeklődő. A modell rekord méretű, mégis példátlanul kecses kombiváltozata a 2015. szeptemberi Frankfurti Autószalonon mutatkozott be először.
A Superb és vetélytársai
A modell új és használt autóként is az egyik legkiválóbb ár-érték arányú középkategóriások közé tartozik, ráadásul nagyon jól tartja az árát is a régebbi és újabb hasonló kvalitású járművek mezőnyében is. Kategóriatársai széles palettáján szerepel például az Opel Insignia, a Lexus IS, a Subaru Legacy, a Jaguar X-Type, a Honda Accord, a VW Golf és a VW Passat, az Audi A4, a BMW 3, a Citroen C5, a Peugeot 3008, a Renault Mégane, a Ford Mondeo, a Saab 9-3, a Mazda 6, a Mercedes C-osztály, a Toyota Avensis, a Volvo S40, V50 és S60, az Opel Vectra, az Alfa Romeo 159 és hosszasan lehetne még folytatni a sort. Mindenképpen a Superb javára írható, hogy olcsóbban szerezhető be, mint legtöbb hasonló tudású konkurense, hogy alkatrészárainak árszintje is viszonylag alacsony, továbbá hogy hatalmas belső helykínálatát kevés jármű közelíti meg ebben a szegmensben.