Toyota Auris áttekintés
- security
- 4,5
- savings
- 3,0
- value
- 4,0
Átfogó áttekintést talál az autóról Toyota Auris, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Toyota Auris
-
Toyota Auris 2.2 D-4D D-CAT
€ 3 500,-- 177 000 km
- 03/2007
- 130 kW (177 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
6,2 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
164 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Magánszemély, DE-53913 Swisttal -
Toyota Auris 1.6 VVT-i Executive full op uniquement l’export
€ 4 250,-- 132 000 km
- 05/2008
- 91 kW (124 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
7,1 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, BE-1070 Anderlecht -
Toyota Auris 1.8i HSD Sol CVT
€ 6 250,-- 182 000 km
- 12/2011
- 73 kW (99 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
-
4 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, BE-1840 Londerzeel -
Toyota Auris 1.33 VVT-i Active
€ 7 850,-- 21 600 km
- 01/2012
- 74 kW (101 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
5,8 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Magánszemély, ES-29130 Malaga -
Toyota Auris 1.33 VVT-i Active
€ 6 500,-- 84 200 km
- 04/2010
- 74 kW (101 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
5,8 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
136 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Magánszemély, ES-46023 Valencia -
Toyota Auris Auris 2.2 D-4D D-CAT
€ 3 350,-- 159 874 km
- 03/2007
- 130 kW (177 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
-
6,2 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Magánszemély, DE-50733 köln -
Toyota Auris 1.33i VVT-i Active
€ 9 995,-- 125 725 km
- 06/2015
- 73 kW (99 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
-
1 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Magánszemély, BE-2850 Boom -
Toyota Auris 1.8 VVT-i Hybrid Automatik Comfort
€ 16 950,-- 68 000 km
- 01/2018
- 73 kW (99 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Elektromos/benzin
-
3,5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Magánszemély, BE-2660 Hoboken -
Toyota Auris 1.4 D-4D Touring Sports
€ 9 000,-- 106 000 km
- 05/2015
- 66 kW (90 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
4,2 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Magánszemély, BE-8500 Kortrijk
Egy kis márkatörténet
Talán nem sokan gondolnák napjainkban, de a világ egyik legnagyobb autógyártója szövőszékek gyártásával kezdte építeni máig tartó karrierjét. A Toyota története a 19. század végén kezdődött, amikor Sakichi Toyoda feltaláló megépítette Japán első elektromos szövőszékét, mely később az ország iparának fejlesztésében és korszerűsítésében is fontos szerepet játszott. Toyoda 1918-ban fiával közösen megalapította a Toyoda Fonó- és Szövővállalatot, majd 1924-ben a vállalat elkészítette az első automatikus szövőgépet, melyet a Toyoda Automatikus Szövőszék Művek megalapítása követett. Toyoda fia, Kiichiro apjára ütött és örökölte annak feltalálói beállítottságát, így nem csoda, hogy jelentős érdeklődést tanúsított a 20-as években éppen fellendülőben lévő autóipar iránt. Miután egy nagyobb összegért eladta édesapja automatikus szövőszékének licenszét, Kiichiro lefektette a Toyota Motor Corporation nevű vállalat alapjait, aztán 1937-ben végül magát a céget is létrehozta. A vállalat a második világháború okozta kényszerleállás után lassan, de biztosan újra megerősödött és olyan sikeres autókat készített, mint a gyártó első igazán sikeres típusaként számon tartott Tiara, vagy az először 1966-ban bemutatott sikerautó, a Corolla. Érdekes adat, hogy az 50-es években még csak gyerekcipőben járó japán cégből 2000-re a világ egyik vezető vállalata lett, mely manapság már szinte minden piacra népszerű autókat gyárt. A Toyota Aurist a gyártó először 2007-ben mutatta be a nagyérdeműnek, ezzel egy sokoldalú kompakt autóval bővítve modellválasztékát.
A Toyota Auris első nemzedéke
Ami a külső megjelenését illeti, a modell a Toyota palettájába tökéletesen illeszkedő, modern küllemmel jelent meg a piacon. A marketing szempontból sokatmondóan „arany” nevet viselő autó (az aurum szó latinul aranyat jelent, innen az Auris név) belső terét is igényesen tervezték meg, a modern összhatású középkonzol jól harmonizál a sok gombbal ellátott kormánnyal. A típus helykínálat szempontjából is jól helytáll, kompakt létére az Auris hátsó ülésein kényelmesen elférnek a felnőtt utasok is. Hasonlóképpen, a csomagtartó mérete is megfelelő, összesen 354 liternyi csomaggal tölthető meg a gépkocsi hátulja, nyaralásokhoz is kiválóvá téve így a kocsit. Az autó műszerfalát is az innováció jegyében készítette el a Toyota, az Optitron nevű blokk modern, három dimenziós hatást kelt és kellemes a szemnek. Motorkínálat terén az első generációs Aurishoz kétféle benzinüzemű és háromféle dízeles erőforrás volt megvásárolható, melyek mindegyike barátságos fogyasztást biztosított, legyen szó akár az 1,4 literes, 90 lovas benzines, vagy a 2,2 literes, 177 lóerős dízel változatról. Az autó további nagy előnye volt mindezek mellett, hogy az EuroNCAP töréstesztjeit példás, ötcsillagos eredménnyel teljesítette, valamint a gyermek- és gyalogosvédelemben is az élmezőnyben helyezkedett el a tesztek alapján. Az akár start-stop rendszerrel is elérhető első generáció értékei a mai napig is csak lassan kopnak, így időtálló járműként az Auris népszerűsége a használtautó-piacon is jelentős.
Az új Auris és társai
2012-ben a Toyota leleplezte az új, második generációs Aurist, mely már ötajtós, illetve Touring Sports kombi karosszériaváltozatban érhető el. Motorválaszték terén is történt előrelépés az előző változathoz képest, a kompakt autó benzines, turbódízel motorokkal, illetve hibrid hajtáslánccal is megvásárolható. Az Aurisról bármely erőforrás választása esetén elmondható, hogy halk és gazdaságos működést biztosít, azonban ez különösképpen igaz a hibrid változatra, ami még inkább környezetkímélővé teszi a modellt. A második széria 2015-ben átesett egy modellfrissítésen is, mely után a kocsihoz elérhetővé vált a Toyota Safety Sense rendszer, aminek köszönhetően a jármű önműködően vészfékez, figyelmeztet, ha elhagynánk a sávot, vagy akár automatikusan kezeli a távfényt. Az új Aurisban a kor elvárásainak megfelelően már található egy hétcolos érintőképernyő is, melyen az autót érintő összes beállítás egyszerűen elvégezhető. A számos felszereltségi szinttel rendelkező járművet CVT automata váltóval is meg lehet vásárolni, de a dízel- és benzinüzemű változathoz 6 sebességes kézi váltó is választható. Bár a széria manapság is komoly népszerűségnek örvend a használt- és új autók piacán is, az Aurisnak több vetélytársa is akad a kategóriát jellemző szoros versenyben. A konkurencia táborában említhető a Ford Focus és a teljesen eltérő megjelenéssel rendelkező, de hasonló árkategóriában induló Skoda Octavia. Jó alternatíva válhat még a valamivel magasabb árfekvésű, de hasonló specifikációkkal rendelkező SEAT Leonból is. A kompaktautók osztályát jellemző kiélezett verseny ellenére a Toyota Auris évről évre sikerrel tartja meg előkelő pozícióját, ami arra enged következtetni, hogy a legújabb modell és a jövőben érkező utódok is nagy valószínűséggel csatlakoznak majd az Aurishoz a sikeres autók táborában.