Toyota Hilux áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Toyota Hilux, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Toyota Hilux
-
Toyota Hilux 3.0 D-4D 4WD AUTOMATIQUE FUL OPTION BELGIUM CAR
€ 21 500,-- 145 000 km
- 08/2014
- 126 kW (171 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Dízel
-
8,6 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, BE-1600 Sint-Pieters-Leeuw -
Toyota Hilux Pick-up 3.0 D4D 171cv Atacama Premier-Proprietaire
€ 26 990,-- 148 000 km
- 05/2014
- 126 kW (171 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
-
8 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
203 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-6220 Fleurus -
Toyota Hilux RN20 California 1 Owner Super Patina Rust Free
€ 7 950,-- 57 000 km
- 07/1972
- 81 kW (110 LE)
- Veterán autó
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, NL-2371 CX ROELOFARENDSVEEN -
Toyota Hilux 2.4 TDi , -4x4 -
€ 32 500,-- 60 420 km
- 06/2018
- 110 kW (150 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, BE-3870 Vechmaal -
Toyota Hilux AUTOMAT , GPS , CAMERA
€ 16 750,-- 129 600 km
- 11/2011
- 126 kW (171 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, BE-1830 Machelen -
Toyota Hilux 2.8 aut Executive
€ 39 900,-- 43 000 km
- 01/2021
- 150 kW (204 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, AT-9941 Ispánk -
Toyota Hilux Cabina Doble Invincible Aut.
€ 84 990,-- 45 000 km
- 05/2021
- 150 kW (204 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
-
9,9 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
259 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Magánszemély, ES-18200 Granada -
Toyota Hilux AT33 Artic Trucks
€ 71 500,-ÁFA visszaigényelhető - 8 900 km
- 11/2022
- 153 kW (208 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, IT-30031 Dolo -
Toyota Hilux 2.8 D-4D DC 4WD AT Invincible
€ 54 500,-- - km
- - (Első forgalomba helyezés)
- 150 kW (204 LE)
- Új
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-12089 Villanova - Cuneo - Cn
Némi történelmi kitekintés...
Kevesen mondanák meg elsőre a világ egyik legnagyobb autógyártójáról, hogy pályafutását szövőszékek gyártásával kezdte, a gépkocsigyártás üzletébe pedig meglehetős késéssel lépett be. A Toyota története a 19. század végén kezdődik Sakichi Toyoda feltalálóval, akinek a világ az első elektromos szövőszéket köszönheti, mely később Japán iparának modernizálásban és fejlesztésében is fontos szerepet töltött be. Toyoda 1918-ban fiával, Kiichiroval megalapította a Toyoda Fonó- és Szövővállalatot, majd 1924-ben vállalatuk létrehozta az első automatikus szövőgépet, amit a Toyoda Automatikus Szövőszék Művek megalapítása követett. Kiichiro apjára ütött és örökölte annak alkotói vénáját, így élénken érdeklődött a 20-as években fellendülőben lévő autóipar iránt. Miután túladott apja automatikus szövőszékének licenszén, Kiichiro lefektette a Toyota Motor Corporation alapjait, majd az 1937-es évben maga a cég is létrejött. A második világháború alatt a termelés és a fejlődés visszaszorult, de a béke után a cég erősödött és több sikeres modellt is készített, köztük a gyártó első kiugró sikereként emlegetett Tiarával, vagy az 1966-os sikerautó Corollával. Az 50-es években még csak alacsony gyártási kapacitással rendelkező vállalat a 2000-es évekre a világ egyik legnagyobb autógyártójává nőtte ki magát. A Toyota Hilux a már amerikai piacon is megjelent Stout utódja volt, az eleinte munkagépnek szánt autó 4 sebességes kézi váltóval és hátsókerék-meghajtással jelent meg.
A Toyota Hilux fejlődése az évek során
Az 1969-től gyártott modell neve a „high”(magas) és „luxury”(luxus) szavak összevonásából ered, ezzel utalva a Hilux minőségére. Bár a Toyota eredetileg haszongépjárműnek tervezte, a pickup lassacskán népszerűvé vált a családok körében egyaránt, illetve egyre gyakrabban használták szabadidőautóként is. 1983-ban aztán a cég jelentősen átformálta a sorozatot, és bevezették a duplakabinos kialakítású kiadást, mely azok számár készült, akiknek fontos a személyautós kényelem, de a klasszikus terepjárós tulajdonságokat is ki szeretnék használni. Az 1980-as évek közepén már a negyedik generációnál járó Hilux motorpaletta terén is sokrétűbb megoldásokat kínált, a belépő 1,6-os benzines ugyanúgy a kínálat részét képezte, mint a 2,4-es turbódízel 93 lóerővel. Elérhető volt továbbá 1979-től az autóhoz az összkerékhajtás is, mellyel a gyártó az autót terepes képességei miatt keresőknek kedvezett. Az 1988-ban megjelent új széria szélesebb nyomtávval rendelkezett, így úttartása javult, a V6-os háromliteres motorral szerelt változata pedig elnyerte a rangos Motor Trend magazin Év Terepjárója díját. Az ekkoriban még Japánban gyártott típus 1992-ben kapott egy modellfrissítést, melynek köszönhetően modernebb kinézettel és már az új, ma is ismert Toyota emblémával hódított. A kocsi ötödik generációjához már elérhető volt a négysebességes automataváltó, illetve a belső kialakítás komfortosságán is tovább javított a Toyota. Érdekesség, hogy bizonyos piacokon a Hilux kapató volt négyajtós kivitelben is. A soron következő két nemzedék fokozatosan fejlesztette az autó technológiai és kényelmi megoldásait, minek következében többek között az utolsó három széria képviselői a mai napig népszerűnek számítanak a használtautó-piacon is. A már igen korszerű megjelenéssel rendelkező és a világ szinte minden piacára gyártott hetedik generációs Hiluxot 2015-ben váltotta a legújabb, nyolcadik nemzedék, mellyel a Toyota minden tekintetben napjaink elvárásainak megfelelővé fejlesztette a szabadidős és családi autóként, valamint munkagépként is gyakran használt pickupot.
A Hilux és versenytársai manapság
A kifinomult, mégis elegáns dizájnnal megjelent nyolcadik generáció áttervezett alvázra épül, és karosszériáját a kellemes megjelenés mellett felkészítették nagyobb terhekre is. Azonban manapság már egy pickupban sem elhanyagolható a kényelem, így a japán tervezők minden szükséges extrával ellátták a Hilux belső terét, ami az eddiginél komfortosabb ülésekkel és átdolgozott rugózással, jó minőségű anyagokkal, érintőképernyős fedélzeti számítógéppel és akár Hi-Fi rendszerrel is beszerezhető. A megnövelt platónak hála a szállítható rakomány mennyisége is nőtt, illetve a duplakabinos modell kivételével (3,2t) minden Hilux vontató kapacitása 3,5 tonna, a hasznos teherbírást pedig 1 tonnában állapították meg. A start/stop rendszerrel és intelligens nyitási- és indítási rendszerrel is bíró autó akár szürkületérzékelő automatikával is megvásárolható. Ami pedig a motorválasztékot illeti, az autó Magyarországon újonnan kizárólag egy blokkal, a legújabb technológiának megfelelően készült 2,4 literes 150 lóerős turbódízellel kapható, más piacokon azonban elérhetők 2,7 és 4 literes motorok is. A pickupok piaca azonban szerencsére nem szenved hiányt kínálatban, így a Toyota modelljének több riválissal is harcba kell szállni. Ebből kifolyólag jó alternatíva lehet a kategóriában a Nissan Navara, a Ford Ranger és a Volkswagen Amarok is, illetve szintén a japán piacról a Mitsubishi L200 is szóba jöhet lehetőségként. A Toyota folyamatos fejlesztéseinek köszönhetően viszont a használtautó-piacon is népszerű Hilux valószínűleg még sokáig sikeres lehet - innovatív megoldásaival egyaránt ösztönözve a kategória fejlődését.