Toyota Land Cruiser áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Toyota Land Cruiser, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Toyota Land Cruiser
-
Toyota Land Cruiser 4.5 D-4D V8 VX 7pl. DPF
€ 23 250,-- 112 625 km
- 06/2009
- 210 kW (286 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
-
10,2 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
270 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-1080 Bruxelles -
Toyota Land Cruiser 2.45 Station Wagon
€ 10 500,-- 302 000 km
- 01/1991
- 123 kW (167 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
11 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
210 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Magánszemély, ES-08740 Sant Andreu de la Barca -
Toyota Land Cruiser UTILITAIRE // EURO 6D // CAMERA // PARE-BUFFLE
€ 34 990,-- 56 000 km
- 08/2020
- 130 kW (177 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, BE-6041 Gosselies -
Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D // LICHTE VRACHT!! // 90.000KM!! // BTW!!
€ 26 799,-ÁFA visszaigényelhető - 90 000 km
- 10/2015
- 130 kW (177 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
-
7,4 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
193 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-9406 Ninove-Outer -
Toyota Land Cruiser D-4D VXL 70 Aniversario Aut.
€ 163 900,-- 10 836 km
- 04/2023
- 150 kW (204 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
-
0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, ES-28260 Madrid -
Toyota Land Cruiser 3.0 Turbo D4D VIP
€ 8 500,-- 170 000 km
- 01/2004
- 120 kW (163 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
9,5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
253 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-1080 Bruxelles -
Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D 7Paats Automaat 4x4 VIP Full-Option
€ 10 999,-- 120 000 km
- 07/2005
- 120 kW (163 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
-
9,5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, BE-9200 Dendermonde -
Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D (J12) - Aus 1.Hand, AHK, -
€ 11 500,-- 211 441 km
- 04/2007
- 127 kW (173 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
-
9,2 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
244 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-07607 Eisenberg -
Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D UNICOPROPIETARIO MANUALE
€ 16 490,-- 272 140 km
- 06/2004
- 120 kW (163 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
9,4 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
250 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-43124 Parma - PR
Történelmi alapok
A Toyota márka történetének igazi kezdetéhez egészen az 1800-as évek végéig kellene visszautaznunk, ekkor találta fel ugyanis Sakichi Toyoda az elektromos szövőszéket. 1918-ban megalapították a Toyoda Fonó- és Szövővállalatot, majd 1924-ben saját találmányát fejlesztette tovább fiával Toyoda, és megalkották az automatikus szövőgépet. A fiatalabbik Toyodát sem hagyták hidegen a technológia vívmányai, az USA-ba tett látogatása után valósággal lenyűgözték az autók és az azokat készítő hatalmas üzemek. Sakichi fia utazásait követően eladta apja szövőszékének jogait a legnagyobb brit szövőgépgyártó cégnek, maga pedig vágyait beteljesítve autók tervezésébe fogott, melynek eredményeképpen 1933-ban munkatársaival megalkották a Toyota első prototípusát, az A-1 elnevezésű modellt. A tesztautó nem volt hosszú életű, de 1937-ben megalakult a Toyota Motor Corporation, amely teljesen önálló vállalatként, kizárólag négykerekűek előállításával foglalkozott. Nevének könnyebb kiejtése érdekében az abban található „d” betűt közben „t”-re cserélték, így vált Toyotává a korabeli Toyoda. A márka fejlődése ettől fogva szinte töretlen, számos területen vált úttörővé a japán autógyártó. Ezek egyike a terepjárók osztálya, amelyen belül a vállalat legrégebb óta gyártott modelljét, a Land Cruisert is találjuk. Az alapvetően négykerékmeghajtású kocsit a Toyota még 1951-ben kezdte el gyártani, amikor az Egyesült Államok a koreai háború okán többek között a japán céget is megbízta száz darab Jeep készítésével. A gyártási folyamat eredménye azonban egy sajátos terepjáró volt, ami még az eredeti változatnál is jobb tulajdonságokkal rendelkezett, több terepen is éles helyzetben tesztelt elnyűhetetlensége pedig mára legendássá tette. A Land Cruiser változatok könnyebb kategorizálása érdekében érdemes megkülönböztetni a terep- és szabadidő-orientált modelleket, melyek között a gyártás ideje szerint és magától értetődően felhasználási módban is van különbség.
Szabadidőautó vagy terepjáró?
Mindkettő, mivel az alapvetően a természet elemeinek leküzdésére szánt kocsinak már egészen korán elkezdték gyártani a városias használatra alkalmasabb kiviteleit is, ezzel szemben az elsősorban terepre szánt változatot is máig készítik. A gyártó még az előző évezred során elkezdte megkülönböztetni a Land Cruiser „Heavy Duty”, azaz a munkára tervezett, és a „Light Duty”, azaz a széles célközönségnek tervezett változatait. Mindazonáltal a keményvonalas „terepeseket” sokkal ritkábban használják civil területen, így a folytatásban a „szabadidőautósított” verziót vesszük górcső alá, melyet maga a Toyota is kiváló offroad tulajdonságokkal felvértezett, de alapvetően szabadidős felhasználásra tervezett autóként jellemez. A kiemelkedően sikeres 90-es sorozat utódjaként érkezett 2001-ben az új, 120-as sorozat, mely elődjeinél kifinomultabb külsővel és számos újdonsággal csábított. Ezek egyike volt például a világ első elektronikus hegymeneti elindulássegítő rendszere, valamint a lejtmeneti vezérlés, ami egyre gyakrabban megtalálható már a konkurensek modelljeiben is. A Toyota mérnökei továbbá merevebb szerkezettel látták el az új szériát, ami a jobb irányíthatóságban, stabilabb kormányzásban és az alacsonyabb zajszintben nyilvánult meg. A belső tér is egyre inkább a személyautós kényelem irányában fejlődött, ennek megfelelően nem hiányzott a kocsiból a képernyővel ellátott hangrendszer és a klíma sem. Motorválaszték terén feltűnően sokat örökölt a terepjáró vadabb testvérétől, mivel a 4,5 vagy 4,7 literes V6-os és V8-as benzinmotorok, valamint a három 4,2 literes dízelblokkból álló paletta a legtöbb terepen vigyorogva boldogult. Ez a sokoldalúság is egyike azon okoknak, amelyek miatt a Land Cruiser manapság is népszerű a használtpiacon, a 2009-ben megjelent új generáció pedig bár ihletét az elődökből merítette, jócskán tovább is fejlesztette azok tulajdonságait.
A Toyota Land Cruiser és aktuális kihívói
Még 2007-ben debütált egy frissített sorozat, mely megnövelt méretekkel és áttervezett alvázszerkezettel kezdte meg útját a népszerűség felé, valamint a világon elsőként alkalmazott kúszónyomaték-szabályzást, ami a nehéz terepen, például mély homokban biztosította az előrehaladást. A Dakar Rally-n is hihetetlenül népszerű autónak aztán 2009-ben jelent meg a legfrissebb, máig gyártott nemzedéke. A már hatmillió eladott példány felett járó család legújabb tagja napjaink divatja szerint elegáns megjelenéssel érkezett, azonban az átalakított szerkezetnek hála például jobbra nyithatóvá vált a csomagtér ajtaja, amely felfelé nyitható szélvédője miatt megkönnyítette a csomagok gyors ki-be pakolását. Biztonság terén is többet nyújtott továbbá az új széria, köszönhetően az ütközés előtti biztonsági rendszernek és az ellenállóbb karosszériának. Az igény szerint akár hétülésessé bővíthető, három- és ötajtós kivitelben elérhető Land Cruiser manapság négyhengeres 2,8 literes, 177 lóerős vagy négyliteres, hathengeres, 281 lóerős dízelmotorral vásárolható meg. Bár ez a szegmense a piacnak az elmúlt években meglehetősen nyugodt, a napjainkban újonnan és használtan egyaránt népszerű Toyota modellnek többek között a Jeep Grand Cherokee és a Mercedes G-osztály is konkurenciát jelent. Mindazonáltal a régóta sikeres japán terepjáró több mint fél évszázados presztízse és előremutató megoldásai miatt még valószínűleg sokáig az aszfalton is magabiztos szabadidőautók élvonalában marad majd.