Toyota Tundra áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Toyota Tundra, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Toyota Tundra
-
Toyota Tundra 4x4 Double Cab SR5 - SR5 Package - SOFORT Verfügba
€ 63 870,-ÁFA visszaigényelhető - 11 450 km
- 05/2023
- 286 kW (389 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-85055 Ingolstadt -
Toyota Tundra Aut.
€ 79 900,-- 1 km
- 02/2025
- - kW (- LE)
- Egy napra forgalomba helyezett
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, ES-41013 SEVILLA -
Toyota Tundra 1794 Onbekend
€ 85 401,-ÁFA visszaigényelhető - 50 000 km
- 11/2022
- 290 kW (394 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
-
373 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-3122 AE SCHIEDAM -
Toyota Tundra 5.7 V8 DOUBLE CAB. 387 PK LPG-G3 AUT. + CARPLAY |
€ 24 140,-ÁFA visszaigényelhető - 291 827 km
- 04/2010
- 284 kW (386 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- - (Váltó típusa)
- Autógáz (LPG)
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, NL-4051 CA OCHTEN -
Toyota Tundra TUNDRA TRD OFF ROAD
€ 65 945,-ÁFA visszaigényelhető - 70 000 km
- 06/2023
- 283 kW (385 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, NL-3122 AE SCHIEDAM -
Toyota Tundra iFORCE 5.7 V8 4x4 SR5/6.Sitze/LKW/BRC-LPG
€ 49 990,-ÁFA visszaigényelhető - 59 987 km
- 07/2020
- 280 kW (381 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-81243 München -
Toyota Tundra
€ 24 900,-- 176 500 km
- 01/2017
- 284 kW (386 LE)
- Használt
- 3 előző tulajdonos
- Automata
- Autógáz (LPG)
- - (l/100 km)
-
337 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Magánszemély, NL-3085PD Rotterdam -
Toyota Tundra *Capstone*Pano*JBL*LED*Navi*E-Trittbretter
€ 69 990,-- 16 899 km
- 09/2022
- 326 kW (443 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Elektromos/benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-53604 Bad Honnef -
Toyota Tundra 5.7 V8 Double Cab LPG G3
€ 23 953,-ÁFA visszaigényelhető - 194 000 km
- 06/2012
- 285 kW (387 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Autógáz (LPG)
- - (l/100 km)
-
324 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-3122 AE SCHIEDAM
A japán Toyota járműkészítő vállalat sok országban volt prominensen képviselve az 1960-as évek végétől a pickupok szegmensében, a Toyota Hilux gyártási sorozat modelljeivel. Az első generációban főként munkajárműként használt teherautók az 1980-as évek során, komfortos extrákkal és erős V6 motorokkal felszerelt szabadidő járművekké alakultak át, melyek hamarosan dupla kabinnal, ötajtósként is a boltokba kerültek, és rakodásra alkalmas alternatívaként lehetett őket piacra dobni a sportos haszonjárművekkel (SUV) szemben. Főként a nagy fontosságú észak-amerikai piacon volt sikere ennek a koncepciónak. Ami még hiányzott a japánok programjából, az az amerikai nagy pickup-okra orientálódott, modern fullsize teherautó volt, mely alkalmas volt a nyolc cilinderes osztályba való bevezetésre, és erőteljes vontató járműként is használható lett volna. Ezt a feladatot a 2000-es modellévben a Toyota Tundra vette át, melyet a gyártó a pickup gyártási sorozata zászlóshajójaként futatott végig amerikai gyára futószalagjain.
A Tundrát a 2007-es gyártási évtől három tengelytáv-változatban készítették
Erőteljesen kiemelkedő elülső rész, nagy méretű, krómozott hűtőrács és szélesebb kerékív - ezzel az amerikai, teljes méretű teherautók osztályának stílusára jellemző fellépéssel mutatta meg a 2000-es piaci bevezetésénél a majdnem két tonna nehéz Toyota Tundra , hogy optikájában is a japán gyártó pickup programjának zászlóshajója akar lenni. A Tundra terepjárót három különböző karosszériaváltozatban és két különböző tengelytávval, 3,26 méterrel és 3,57 méterrel kínálták fel. A második gyártási generációban egy hosszú változat - 4,20 méteres tengelytávval - egészítette ki a 2007-es évtől a modellek palettáját, melyek a 2013-as évben történt generációváltásnál méreteikben változatlanok maradtak.
A Toyota Tundra pickup karosszériaváltozatai
Alapmodellként a Tundra egy rövid vezetőfülkés kétajtósként ment végig a futószalagokon az USA-ban. Négyajtósként a teherautó két változatban volt kapható, dupla kabinosként és egy még egyszer meghosszabbított vezetőfülkés változatban, Toyota Tundra Crewmax-ként volt elérhető. A gyártási sorozat legnagyobb modelljei ezzel 6,30 méteres teljes hosszra jutottak, miközben a kétajtós 5,33 méteres karosszériahosszal került piacra. A harmadik generációban a gyártó megváltoztatta a kabin felépítések jelöléseit azáltal, hogy a négyajtóst ismét Toyota Tundra Double Cabként és Tundra Access Cabként vitte piacra, és ezzel a pick-upok első generációiban használt kabinforma jelöléseket vette újra fel.
A Tundra csúcsváltozataiban egy V8-as motor dolgozik
A piaci bevezetésnél a tervező a Toyota Tundrát a belépő változatában 3,4 literes lökettérfogat osztályon belüli, V6-os hajtóművel szerelte fel, mely a pickup számára 142 kW-os (193 LE) teljesítményt tett elérhetővé. A 2005-ös gyártási évtől a V6 aggregátor teljesítménye 176 kW-ra (239 LE) nőtt. A csúcsváltozatokba a japánok az első gyártási években egy 183 kW (248 LE) teljesítményű nyolc cilinderest építettek be. A 2007-es évtől egy 5,7 liter lökettérfogatú V8-as gépezettel bővítették motorpalettájukat, mely erősebb teljesítményszintet tett lehetővé, mely egészen 284 kW-ig (386 PS) jutott.