Toyota Tundra áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Toyota Tundra, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Toyota Tundra
-
Toyota Tundra 5,7 V8 *deutsche Zulassung*
€ 36 499,-- 55 000 km
- 01/2016
- 284 kW (386 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-86470 Thannhausen, Schwab -
Toyota Tundra 4,6L V8 SR5 Pick Up
€ 33 900,-- 128 750 km
- 01/2015
- 231 kW (314 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-25355 Barmstedt -
Toyota Tundra ~LPG ~ Benzine ~ 16.000ex ~ Bluetooth ~ TopDeal ~
€ 19 360,-ÁFA visszaigényelhető - 290 114 km
- 05/2010
- 284 kW (386 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, BE-9200 Dendermonde -
Toyota Tundra Double Cabine 4.7 ONLY FOR EXPORT OUT OF EUROPE
€ 22 000,-- 160 000 km
- 12/2016
- 228 kW (310 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, BE-1070 BRUXELLES -
Toyota Tundra 5.6 V8 SR5 4x4 Klima*AHK
€ 24 490,-- 298 955 km
- 03/2016
- 284 kW (386 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- - (Üzemanyag)
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-01809 Heidenau -
Toyota Tundra 5.7/SHZ/SBL/JBL/SBD/LED/KAMERA/PDC/R20
€ 54 450,-- 51 601 km
- 07/2019
- 280 kW (381 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-56744 Rennerod -
Toyota Tundra 5,7 V8 DoubleCab*LED*SHZ*PDC*deut.Papiere
€ 47 950,-ÁFA visszaigényelhető - 72 408 km
- 03/2019
- 282 kW (383 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-01809 Heidenau -
Toyota Tundra 5.7 V8
€ 25 000,-- 90 000 km
- 01/2007
- 286 kW (389 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, ES-41001 SEVILLA -
Toyota Tundra 5.7L V8 Platinum
€ 22 500,-- 316 240 km
- 07/2011
- 284 kW (386 LE)
- Használt
- 7 előző tulajdonos
- Automata
- Autógáz (LPG)
-
20 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Magánszemély, NL-5591CR Heeze
A japán Toyota járműkészítő vállalat sok országban volt prominensen képviselve az 1960-as évek végétől a pickupok szegmensében, a Toyota Hilux gyártási sorozat modelljeivel. Az első generációban főként munkajárműként használt teherautók az 1980-as évek során, komfortos extrákkal és erős V6 motorokkal felszerelt szabadidő járművekké alakultak át, melyek hamarosan dupla kabinnal, ötajtósként is a boltokba kerültek, és rakodásra alkalmas alternatívaként lehetett őket piacra dobni a sportos haszonjárművekkel (SUV) szemben. Főként a nagy fontosságú észak-amerikai piacon volt sikere ennek a koncepciónak. Ami még hiányzott a japánok programjából, az az amerikai nagy pickup-okra orientálódott, modern fullsize teherautó volt, mely alkalmas volt a nyolc cilinderes osztályba való bevezetésre, és erőteljes vontató járműként is használható lett volna. Ezt a feladatot a 2000-es modellévben a Toyota Tundra vette át, melyet a gyártó a pickup gyártási sorozata zászlóshajójaként futatott végig amerikai gyára futószalagjain.
A Tundrát a 2007-es gyártási évtől három tengelytáv-változatban készítették
Erőteljesen kiemelkedő elülső rész, nagy méretű, krómozott hűtőrács és szélesebb kerékív - ezzel az amerikai, teljes méretű teherautók osztályának stílusára jellemző fellépéssel mutatta meg a 2000-es piaci bevezetésénél a majdnem két tonna nehéz Toyota Tundra , hogy optikájában is a japán gyártó pickup programjának zászlóshajója akar lenni. A Tundra terepjárót három különböző karosszériaváltozatban és két különböző tengelytávval, 3,26 méterrel és 3,57 méterrel kínálták fel. A második gyártási generációban egy hosszú változat - 4,20 méteres tengelytávval - egészítette ki a 2007-es évtől a modellek palettáját, melyek a 2013-as évben történt generációváltásnál méreteikben változatlanok maradtak.
A Toyota Tundra pickup karosszériaváltozatai
Alapmodellként a Tundra egy rövid vezetőfülkés kétajtósként ment végig a futószalagokon az USA-ban. Négyajtósként a teherautó két változatban volt kapható, dupla kabinosként és egy még egyszer meghosszabbított vezetőfülkés változatban, Toyota Tundra Crewmax-ként volt elérhető. A gyártási sorozat legnagyobb modelljei ezzel 6,30 méteres teljes hosszra jutottak, miközben a kétajtós 5,33 méteres karosszériahosszal került piacra. A harmadik generációban a gyártó megváltoztatta a kabin felépítések jelöléseit azáltal, hogy a négyajtóst ismét Toyota Tundra Double Cabként és Tundra Access Cabként vitte piacra, és ezzel a pick-upok első generációiban használt kabinforma jelöléseket vette újra fel.
A Tundra csúcsváltozataiban egy V8-as motor dolgozik
A piaci bevezetésnél a tervező a Toyota Tundrát a belépő változatában 3,4 literes lökettérfogat osztályon belüli, V6-os hajtóművel szerelte fel, mely a pickup számára 142 kW-os (193 LE) teljesítményt tett elérhetővé. A 2005-ös gyártási évtől a V6 aggregátor teljesítménye 176 kW-ra (239 LE) nőtt. A csúcsváltozatokba a japánok az első gyártási években egy 183 kW (248 LE) teljesítményű nyolc cilinderest építettek be. A 2007-es évtől egy 5,7 liter lökettérfogatú V8-as gépezettel bővítették motorpalettájukat, mely erősebb teljesítményszintet tett lehetővé, mely egészen 284 kW-ig (386 PS) jutott.