detailpage.leasing.tip.text
Kilométeróra állása
134 000 km
A sebességváltó típusa
Sebességváltó
Első forgalomba helyezés
04/2006
Üzemanyag
Benzin
Teljesítmény
309 kW (420 LE)
Eladó
Magánszemély
Alapvető adatok
- Karosszériatípus
- Limuzin
- Állapot
- Használt
- Ülések
- 5
- Ajtók
- 4
Járműtörténet
- Kilométeróra állása
- 134 000 km
- Első forgalomba helyezés
- 04/2006
Műszaki adatok
- Teljesítmény
- 309 kW (420 LE)
- A sebességváltó típusa
- Sebességváltó
- Hengerűrtartalom
- 4 163 cm³
- Sebességfokozatok száma
- 6
- Hengerek száma
- 8
- Tömege üres állapotban
- 1 650 kg
Energiafogyasztás
- Üzemanyag
- Benzin
- Üzemanyag-fogyasztás
13,4 l/100 km (komb.)
Felszereltség
- Kényelem
- Bőrkormány
- Elektromos ablakemelő
- Elektromos külső tükör
- Kartámasz
- Klímaautomatika
- Parkolássegítő
- Parkolássegítő érzékelők elől
- Parkolássegítő érzékelők hátul
- Színezett ablakok
- Szórakozás / Média
- CD
- Fedélzeti számítógép
- Rádió
- Biztonság
- ABS
- Abroncsnyomás-ellenörző rendszer
- Bixenon fényszórók
- ESP
- Fejlégzsák
- Hátsó légzsák
- Indításgátló
- Isofix
- Kipörgésgátló
- Ködlámpa
- Központi zár
- Nappali világítás
- Riasztóberendezés
- Szervókormány
- Utasoldali légzsák
- Vezetőoldali légzsák
- Vészfékasszisztens
- Extrák
- Alufelnik
- Fényszórótisztító
- Spoiler
- Sport futómű
Szín és Kárpit
- Külső szín
- Fekete
- Fényezés
- Más
A jármű leírása
I’m selling my Audi RS4 B7 4.2 V8 N/A which i’ve driven myself.
The car is imported from Germany (original Swizz car).
It is in used condition. I have no papers of maintenance history, only the things I done myself.
Last maintenance done (500km ago)
- new spark plugs and ignition coils (OEM)
- new Varta accu (OEM)
-new Hankook tyres with freshly painted wheels done professionally.
Some special options;
- Memory seats
- Double glass windows
- Gallardo steering wheel
- Carbon Trim
- Heated seats (front & back)
- Roof window
- Bose Soundsystem (not blown)
- Gate opener
- 12V socket in the trunk
- Automatic adjusting parking side mirror
Flaws;
Needs new engine mounts
Needs new valve cover gasket, intake manifold gasket & crankcase gasket
Needs new rear springs (not necessary but it’s on KW’s now and not adjusted very properly hence the slight hight difference).
The airco doesn’t work at the moment, same as the window fluid. rear braking pads are almost done.
There’s a lambda sensor malfunction (Bank 2, sensor 2). So the check engine lights comes on. Ofcourse it runs, When idling, the engine runs at a fixed speed, no floating. There is absolutely no ticking of the timing chain, whatsoever.
I have got the engine mounts, gaskets & rear springs all OEM. You will get it with the price.
Feel free to ask me any questions. The price is 100% fixed. It is a private sale. Only serious people, testdriving is possible when we verbally agreed on the car.
I have tried to be as honest as possible writing the description, it still drives good & delivers full power. It also has FULL COMPRESION.
You can write me on whatsapp or call me on;
+31 6 37613115
I speak dutch, english & german.
Jelle van der Boor
The car is imported from Germany (original Swizz car).
It is in used condition. I have no papers of maintenance history, only the things I done myself.
Last maintenance done (500km ago)
- new spark plugs and ignition coils (OEM)
- new Varta accu (OEM)
-new Hankook tyres with freshly painted wheels done professionally.
Some special options;
- Memory seats
- Double glass windows
- Gallardo steering wheel
- Carbon Trim
- Heated seats (front & back)
- Roof window
- Bose Soundsystem (not blown)
- Gate opener
- 12V socket in the trunk
- Automatic adjusting parking side mirror
Flaws;
Needs new engine mounts
Needs new valve cover gasket, intake manifold gasket & crankcase gasket
Needs new rear springs (not necessary but it’s on KW’s now and not adjusted very properly hence the slight hight difference).
The airco doesn’t work at the moment, same as the window fluid. rear braking pads are almost done.
There’s a lambda sensor malfunction (Bank 2, sensor 2). So the check engine lights comes on. Ofcourse it runs, When idling, the engine runs at a fixed speed, no floating. There is absolutely no ticking of the timing chain, whatsoever.
I have got the engine mounts, gaskets & rear springs all OEM. You will get it with the price.
Feel free to ask me any questions. The price is 100% fixed. It is a private sale. Only serious people, testdriving is possible when we verbally agreed on the car.
I have tried to be as honest as possible writing the description, it still drives good & delivers full power. It also has FULL COMPRESION.
You can write me on whatsapp or call me on;
+31 6 37613115
I speak dutch, english & german.
Jelle van der Boor
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 13.500,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,45
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 375,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Eladó
MagánszemélyKapcsolat
- ÁFA visszaigényelhető
- Az eladó ára