- Kezdőlap
- Auto
- Alfa Romeo
- Alfa Romeo 147
Alfa Romeo 147 áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Alfa Romeo 147, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Alfa Romeo 147
-
Alfa Romeo 147 1.6 16V TS (105) 5 porte Progression
€ 1 390,-- 202 298 km
- 04/2010
- 77 kW (105 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
8,1 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
196 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-20045 Lainate - Mi -
Alfa Romeo 147 1.6 T.Spark Distinctive
€ 750,-- 219 000 km
- 04/2005
- 77 kW (105 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
-
192 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-7008 AR DOETINCHEM -
Alfa Romeo 147 1.9 JTD Distinctive Corporate (Fleet) prix export
€ 1 500,-- 232 057 km
- 05/2008
- 85 kW (116 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
-
5,8 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, BE-1420 Braine-L'Alleud -
Alfa Romeo 147 GTA 3.2i V6 24v // Bose // 250 PK //
€ 15 950,-- 130 600 km
- 02/2003
- 184 kW (250 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
-
12,1 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
287 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-9402 Meerbeke-Ninove -
Alfa Romeo 147 3.2i V6 24V cat Selespeed 3 porte GTA / CK016RP
€ 17 900,-- 192 492 km
- 01/2004
- 184 kW (250 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Félautomata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-35010 Vigodarzere - Padova - Pd -
Alfa Romeo 147 1.6 TS 16V Distinctive #Leder#Alu#Klimaaut.
€ 2 480,-- 183 515 km
- 05/2007
- 88 kW (120 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
-
8,2 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
194 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-47249 Duisburg -
Alfa Romeo 147 3p 3.2 GTA V6 selespeed
€ 19 900,-- 120 000 km
- 07/2004
- 185 kW (252 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
-
12,1 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
287 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-23036 Tresenda -
Alfa Romeo 147 Impression
€ 2 990,-- 154 274 km
- 12/2005
- 77 kW (105 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
8,2 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
196 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, FR-27000 EVREUX -
Alfa Romeo 147 2.0i+TS+Distinctive+Selespeed
€ 3 000,-- 166 000 km
- 10/2005
- 110 kW (150 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
-
8,9 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
211 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Magánszemély, BE-1850 Grimbergen
A gyártó történetéről...
Olaszországban, az 1900-as évek elején a francia autókat gyártó SAID elnevezésű csoport 1910-ben úgy határozott, hogy saját tervezésű autókat gyárt majd. A döntés meghozatalát az A.L.F.A (Società Anonima Lombarda Fabbrica Automobili) megalapítása követte, a cég pedig legyártotta első modelljét is, 24 HP néven. 1915-ig a gyárban több száz autót készítettek el, azonban a világháború kitörésével átálltak a hadianyag termelésre. Ekkoriban és a béke után a vállalat vezetője Nicola Romeo volt, aki a háború után átnevezte az üzemet Società Anonima Italiana Ing. Nicola Romeo névre, és újra a négykerekűek gyártását tette a cég fő profiljává. A 20-as években többek között sikeres versenyautókat készítő vállalkozás 1933-ra pénzügyi nehézségeiből kifolyólag állami tulajdonba került. Mindazonáltal, a korábbi irányvonalat folytatva az Alfa ezután is világszínvonalú luxus- és versenyautókat hozott létre, azonban a második világégés alatt és előtt az autógyártásnak csak mellékszerep jutott és újra a háború szolgálatába állították az üzemeket. A világpolitikai helyzet rendeződését követően az Alfa lassan újra magához tért, népszerű és stílusos túraautókat mutatott be és a Formula 1-ben való eredményes szerepléssel is csak vastagodott a patina az olasz cég nevén. A versenygépeket tervező és később a vállalat igazgatói szerepkörét egyaránt ellátó Orazio Satta Puliga vezetésével új irányt vett az Alfa és már a középosztály számára is elérhető minőségi autók tömeggyártását tervezték. Így született meg az Alfa 1900-as, majd utódja, a Giulietta, melyben először alkalmazták a márka végjegyévé váló duplavezértengelyes, alumínium-négyhengeres motort. 1986-ban az Alfát is felvásárolta a Fiat csoport, ettől fogva pedig az olasz tulajdonos technológiáit fejlesztve készülnek az Alfa Romeo modellek, köztük a 147-es, mely 2001-es megjelenésével üde színfoltot hozott a márka palettájára.
Az Alfa Romeo 147 a siker országútján
Az Alfa Romeo modelleknek mindig is nagy erőssége volt az olaszosan temperamentumos forma és ez a 147-esnél sincs másképp. A jármű izgalmas idomokkal és modern dizájnnal jelent meg a piacon, elsőre feltűnik, hogy egy Alfa Romeót lát az ember, azonban a 147-es külleme 9 éves pályafutása alatt sem kopott meg, és még manapság is kifejezetten szépnek számít. Az időtálló külső a gyártótól megszokott módon kényelmes belsőt rejt, a vezetőülés és a kormány is sokféleképpen állítható, valamint a műszerfal is elegáns és egyértelmű kialakítást kapott. A háromajtós kivitelben megfelelő méretű a lábtér és a csomagtartó is használható, a praktikusságra vágyók választása azonban inkább az ötajtós változatra esett, a megnövelt csomagtér és a nagyobb méret miatt. Az Alfa Romeo 147 motorválasztéka is összhangban állt a kocsi sportos megjelenésével, az 1,6 literes és két literes benzines 104-148 lóerővel rendelkezett, az 1,9-es dízeles erőforrások teljesítménye pedig 100-150 lóerő között mozgott. Már ezek is biztosították a kulturált és dinamikus közlekedést, azonban volt a járműnek egy GTA változata, ami 3,2 literes hengerűrtartalmat és 247 lóerőt szabadított az útra, mellyel a 147-es igazi kis sportautóvá avanzsált. Elérhető volt továbbá a temperamentumos négykerekűhöz öt- és hatsebességes manuális, illetőleg szintén öt- vagy hatsebességes robotizált félautomata váltó is. Ami tehát valóban népszerűvé tette a kisautót, az az élénk megjelenés, a minőség és a sportos motorok voltak, így már nem meglepő, hogy a gyártás befejeződése után is gyakran keresték a különböző használtpiacokon a 147-est.
Felszereltség és minőség, avagy a 147-es és ellenfelei tükrében
Az Alfa Romeo modellje nem egyedüliként rajtolt a sportos kisautók versenyében, számos gyártó számos típusa jelentett konkurenciát az olaszok számára. Elég csak megemlíteni voltaképpen házon belülről a Fiat Stilót, vagy számításba venni a szintén népszerű negyedik és ötödik generációs Volkswagen Golfokat, de szimpatikus alternatívát kínált még a Honda is a Civic-kel, az Audi pedig az A3-assal. Az tehát egyértelmű, hogy meglehetősen zsúfolt mezőnyben kellett a 147-esnek kiállnia az idő próbáját. A kocsi viszont jól vette az akadályokat, s a gyártás ideje alatt és után is közkedvelt tudott maradni. Ezt a már taglalt jó tulajdonságain kívül általánosságban is értett minőségének köszönhette, ami az elérhető felszereltségek listáján is tetten érhető volt. A minőségi burkolatokkal bíró járműhöz elérhető volt számos kárpitozási opció, melyek közül a bőrborítás sem maradt ki, valamint apró figyelmességként a belső térben található kis tükrök még megvilágítást is kaptak. Az opcionális Bose hifi már csak hab volt a tortán, biztonság terén pedig az alapfelszereltség esetén is hat légzsák volt figyelemre méltó. A 147-es tehát kiállta mind az idő, mind a telített kategória próbáját és csatlakozni tudott a népszerű autók táborához, ahol még manapság is jól cseng a neve, öregbítve ezzel az Alfa Romeo és újabb kisautói hírnevét.