Audi A8 áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Audi A8, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Audi A8
-
Audi A8 60 TFSI e quattro Luftfed./Pano-D./Matrix-L.
€ 42 845,-- 94 058 km
- 10/2020
- 330 kW (449 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Elektromos/benzin
-
2,5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
57 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-07552 Gera -
Audi A8 L 4.0 TFSI tiptronic quattro HECKROLLO
€ 22 990,-- 70 000 km
- 07/2013
- 309 kW (420 LE)
- Használt
- 3 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
-
9,5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, DE-55128 Mainz -
Audi A8 ✅3.0 TDi V6 Quattro GARANTIE MATRIX Open Dak BTW
€ 22 990,-ÁFA visszaigényelhető - 163 000 km
- 01/2014
- 190 kW (258 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Dízel
-
5,9 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
155 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-3600 Genk -
Audi A8 3.0 TDI qu 360GRAD,ACC,BOSE,KEYLESS,STANDHEIZ
€ 24 880,-- 80 000 km
- 06/2013
- 184 kW (250 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
-
6,4 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
169 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-12103 Berlin -
Audi A8 3.0 TDI quattro /MATRIX/NAVI/CAM/GARANTIE
€ 36 890,-- 64 000 km
- 01/2017
- 193 kW (262 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Dízel
-
6,0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
157 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-54340 Bekond -
Audi A8 Long 3.0 TDi V6 Quattro Tiptronic
€ 20 000,-- 211 000 km
- 07/2014
- 155 kW (211 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Dízel
-
5,9 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
155 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-5630 Cerfontaine -
Audi A8 50 TDI quattro S line Navi/Leder/ACC/Kamera/V
€ 48 490,-- 144 000 km
- 02/2020
- 210 kW (286 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-38110 Braunschweig -
Audi A8 3.0TDI 258PS quattro Stah FondTV ACC HUD Bose
€ 27 989,-- 128 915 km
- 06/2015
- 190 kW (258 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-14513 Teltow -
Audi A8 50 TDI qu. Tip. *Black Sportpaket*Laserlicht*Luft*
€ 67 999,-- 52 407 km
- 03/2021
- 210 kW (286 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Dízel
-
7,4 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
195 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, AT-8435 Leitring
Biztos alapok
Az Audi már 1994-ben is - amikor leváltotta az elődjének számító V8 típust - a márka ékkövének és etalonjának szánta az Audi az A8-ast. A VW-csoporton belül mindig is az éllovas Audié volt az innovációs szerep, ezt a német gyár tökéletesen el is látta az Audi modellek legnagyobbikával. Ezzel kiszolgálta a csúcsminőséget keresők rétegét és eleget tett a csoport jelmondatának i, miszerint itt bizony a haladás technikájáról van szó. Az új modell a vállalat D jelzésű padlólemezére épült, mely akkoriban a D2-es szériánál tartott és a generációváltásokkal a „D” betűt követő szám változása jelezte, hogy az adott modell már a következő nemzedék képviselője. A „legnagyobb Audi”,azon kívül, hogy quattro hajtással és Tiptronic automata váltóval is kapható volt, legfőbb újításként az alumínium vázszerkezettel, az úgynevezett ASF-fel büszkélkedhetett. Ennek köszönhetően vált lehetségessé, hogy a méretéhez képest viszonylag könnyű autó képes volt prezentálni az A8-ast manapság is jellemző egyedi vezetési élményt. Ehhez azonban szükség volt megfelelő erőforrásra is, mely kezdetben egy 4,2 literes, V8-as motort jelentett, ami maximum 300 lóerővel volt képes mozgatni az autó impozáns méretű testét – mely már ekkor is elérhető volt hosszú tengelytávú kivitelben A8L néven, ami plusz 127 millimétert adott a jármű teljes hosszához. Később természetesen megjelentek a motorválasztékban a V6-os elsőkerék-meghajtásos, illetve dízel vagy turbódízel motorral szerelt változatok is, mind módosítva kicsit az alapmotor tulajdonságain, de összességében soha nem rontva azt.
Bővülő kínálat, növekvő népszerűség
Az A8-as generációváltására egészen 2002-ig kellett várni, de ezt megelőzően még két igen jelentős változatban is elérhetővé vált a modell. 2000-ben sor került az első generáció egy kisebb ráncfelvarrására, amikor is megérkezett a kínálat aduásza, a paletta csúcsára szánt, W12-es motorral felszerelt, 450 lóerős Audi A8 6.0L. A szinte minden létező igényt kiszolgáló W12-es csúcsmodell mellé került – szintén még a nemzedékváltás előtt – az S8 quattro megjelölésű változat, mely sportosabb megjelenéssel és plusz 40 lóerővel ellátott motorral tette vonzóbbá az alap A8-ast. 2002-ben aztán végre teljes megújuláson esett át a modell, mely után változatlan filozófiával és továbbra is a luxus kategória egyik legjelentősebb képviselőjeként volt jelen mind a használt, mind pedig az új autók piacán. Az A8-as ezen korszakában jelent meg a 4.0 V8 TDI, illetve a gyártó nyitott az aktuális irányvonalak felé és elkészítette a 3.0 és 3.2 V6 FSI változatokat, valamint a legsokoldalúbb és legelérhetőbb dízeles A8-nak számító 3.0 V6 TDI-t. A márka formavilágát meghatározó „single frame” hűtőmaszk szintén a második generáció újítása, azonban az A8 ettől függetlenül megtartotta a márkán belül is összetéveszthetetlen, tiszteletet parancsoló megjelenését. 2009-ig aztán a modell opcionális- és alapfelszereltségét is több fontos újítással bővítették, melyek között megtalálható volt a multimédiás interfész (MMI rendszer), a Bi-Xenon lámpák, új légrugós lengéscsillapítás, adaptív fényszóró rendszer (AFS), és a modell történelmében először a V8-as biturbós S8 változat. A következő, és egyben máig aktuális generáció eljövetelére 2013-ban került sor, amikor az Audi külső és belső újítások egész sorát bevezetve, a legújabb kor legmagasabb igényeit támasztó vásárlói számára is potenciális választássá fejlesztette az A8-ast. A vérfrissítés pedig sikeres volt: az Audi csúcsmodellje újításainak és meglévő jó tulajdonságainak köszönhetően megerősítette a hatalmas autó helyét abban az osztályban, ahol eddig is jelen volt - az autógyártók luxuskategóriájának élvonalában.
A legújabb Audi A8 és konkurenciája
Az Audi A8-as 2016-ban is több változatban került piacra, a hagyományosnak mondható A8 és A8 L mellett ezúttal is megtalálható az A8 L W12 és az S8-as változat, valamint az abszolút erőművész S8 plus, melyből a 4.0-ás TFSI motor 605 lóerőt présel ki és akár 305 kilométer/órára is felgyorsítja az autót. A legújabb széria tartozékaként elérhető intelligens LED fényszórók mellett már akár kerámiafékekkel is megvásárolható a luxus Audi. Jól bevált funkcióinak és megjelenésének, továbbá hasznos újdonságainak köszönhetően azonban az Audi A8 máig töretlenül népszerű a használtautók piacán is, köszönhetően annak, hogy ezek a felsőkategóriás autók minőségükből kifolyólag rendkívül értékállók. Mindazonáltal értelemszerű, hogy nem egyedül száll versenybe az Audi a luxuskategóriás csúcsmodellek osztályában. A szegmenset vezető másik két nagy gyártó modellje, az S osztályos Mercedes és a 7-es BMW is jelentős népszerűségnek örvend és folyamatos fejlődést mutat szinte minden területen. Talán ennek is köszönhető, hogy viszonylag kiegyenlített verseny alakult ki a kategóriát vezető három márka között. Szintén meghatározó még ebben az árkategóriában a Maserati Quattroporte, mint a sportos limuzinok egyik legnívósabb képviselője, illetve a Porsche Panamera, a Jaguar XJ, vagy akár a Bentley Mulsanne. Az már csak az említett márkák modelljeinek felsorolásából is kitűnik, hogy ebben a legfelső kategóriában nincs igazán rossz választás, itt már inkább az ízlés dönt. Szerencsére azonban ízlés terén is megállja a helyét az új csúcsmodell, mert legyen szó akár egy minőségi vállalati autóról, vagy egy családapa álmáról, az A8-asra nem lehet panasz. Ez a népszerűség és a gyártó innovatív politikája pedig várhatóan évekre előre biztosítja majd az Audi A8 jövőjét.