Audi Q7 áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Audi Q7, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Audi Q7
-
Audi Q7 3.0 TFSI Sline Quattro 7 Sitzer, Navi, Leder
€ 26 000,-- 70 000 km
- 12/2015
- 245 kW (333 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-52428 Jülich -
Audi Q7 4.2 FSI V8 quattro 5+2
€ 7 999,-- 196 000 km
- 04/2006
- 257 kW (349 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
-
13,6 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
326 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Magánszemély, NL-1314ap almere -
Audi Q7 E Tron PHEV 3,0 TDI quattro Tiptronic
€ 55 000,-- 109 000 km
- 02/2017
- 341 kW (464 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
-
1,9 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
60 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Magánszemély, AT-2301 Groß-Enzersdorf -
Audi Q7 3.0 TDi V6 Quattro e-tron PHEV Tipt./S Line.
€ 29 995,-ÁFA visszaigényelhető - 282 000 km
- 07/2017
- 190 kW (258 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Elektromos/dízel
- - (l/100 km)
-
50 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-9990 Maldegem -
Audi Q7 6.0 V12 TDI DPF Quattro Tiptronic A 5pl 99
€ 23 990,-- 200 000 km
- 03/2009
- 368 kW (500 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- - (Váltó típusa)
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, FR-13170 Les Pennes Mirabeau -
Audi Q7 45 TDI quattro-ultra S tronic
€ 39 100,-ÁFA visszaigényelhető - 59 000 km
- 01/2019
- 170 kW (231 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
-
6,5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, ES-28703 SAN SEBASTIAN DE LOS REYES -
Audi Q7 3.0 TDi V6 Start/Stop avec 19100 km !! 7 pl
€ 32 900,-- 19 100 km
- 09/2010
- 150 kW (204 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Dízel
-
7,2 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
189 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-1750 Lennik -
Audi Q7 3.6 FSI quattro tiptronic
€ 12 500,-- 132 000 km
- 07/2007
- 206 kW (280 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
-
12,7 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Magánszemély, ES-17256 Andorra -
Audi Q7 3.0 V6 TDI Avus Quattro Tiptronic 5 pl
€ 9 950,-- 208 200 km
- 06/2007
- 171 kW (232 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Dízel
-
10,4 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
279 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Magánszemély, FR-95490 Vaureal
Az Audi az egyik legrégebbi autómárka, amely négy márka összeolvadásából jött létre 1932-ben (Audi, DKW, Wanderer és Horsch) - a cég akkori neve Auto Union AG volt, ezt a négy karikából álló lógó is jelzi. A modern Audi története igazából az 1960-as években kezdődött, amikor is az Auto Uniont felvásárolta a Volkswagen. A mostani Audi arculata a korábban összeolvadt Volkswagen és Auto Union valamint az NSU Motorenwerke találkozásából jött létre 1969-ben, amikor kijött az Audi F103 széria. Az Audi neve külön nyelvi érdekesség, hisz a márka neve az alapító August Horch családnevének latin fordításából ered, ami németül annyit jelent, mint “hallani”, amely latin fordításban "audi"-t jelent. Az 1991-es évektől kezdve az Audi elkezdte gyártani a négy- és öthengeres Audi 90-et, Audi 100-at és Audi V8-at, s bár az öthengeres motor hatalmas sikernek örvendett, mégis kissé túlságosan eltért a megcélzott piactól. Nem sokkal később az öthengeres motor további használati lehetőségét elvetették, viszont a turbófeltöltésű motor maradt, így például a Sport Quattro és a későbbi Audi Coupé modellekkel megkezdődött a magas teljesítményű autók sikere. Az első generációs Audi Q7 egy átalakitott Volkswagen Group PL71 platformot használt. Az Audi Pike Peak quattro autó koncepció vázolta fel először a modellt, amely szerint a Q7 közúti használatra szánt autó, és nem terepjáró. Egy ausztráliai tesztvezetésen például tökéletesen megfelelt egy soft-roader típusnak. De említsük meg az első generációs Q7 motort is, ami egy 3,6 literes VR6-os benzinmotor, amely 280 lóerővel bír, hatsebességes váltóval.
Tulajdonságok
Az Audi Q7 az első SUV modell, amit elsősorban közúti használatra gyártottak még 2006-ban, ezt követte a második SUV model Q5 2009-ben, a harmadik 2011-ben következett Q5 néven. Az első generációs Q7 modellben megtalálható az Audi Music Interface (AMI), amely segítségével egy iPodról vagy hasonló MP3-ról zene játszható a rendszeren keresztül. Egy másik innovatív újítás, ami megtalálható az Audi Q7-ben, a holttérmonitor, amely az autó hátuljára felszerelve érzékeli, ha autó tartózkodik a hátunk mögött vagy mellettünk. A design nem nagyon változott az évek során, megmaradt a SUV-ra jellemző kerek forma. Viszont egy-egy prototípusnál történtek kisebb változtatások a belső design-ban, mint például a Q7 V12 TDI modellnél, amit a 2008-as Motor Show-n mutattak be Genevában. Ennél a modellnél az inspirációt a yachtok adták, ami fehér belső burkolatot és fa dekorációt jelentett. 2010-ben mutatták be a megújúlt Q7 modellt, amely jelentős változtatásokon ment keresztül: új elülső és hátsó beépített LED lámpák kerültek az autóra, a kerekek új design-t kaptak, az autó négy új színben volt kapható, megújúlt első- és hátsó karosszériával pompázott és króm betétekkel látták el. A belső tér is megváltozott, ami új műszerfalban, új bőr ülésben, nyugtató ajtólámpákban és egy harmadik generációs Multimédia Felületben (MMI) nyilvánult meg. A külső megújulással együtt járt a motor megújítása is, ami egy 3.0 TDI dízel működéses motort jelentett, csökkentett szén-dioxid kibocsátással (234 g/km). A 2011-ben megjelent Q7-en ugyancsak változások történtek: nyolcas sebességváltó és opcionális LED világítás került az autóba, a szén-dioxid értéke pedig lecsökkent 195 g/km-re. Ezen kívül további fémes színek kerültek a palettára. Az új motorok 2.3.0 kompresszorosak lettek, ami a 272 lóerőben nyilvánul meg. Mivel az elmúlt évek során az Audi Q7 SUV rengeteget változott, mind újan, mind használtan megéri megszerezni, ha az a cél, hogy egy olyan autó gazdája legyünk, amely jól bírja az utakat, szép a design-ja és gazdaságosan is működik.
Hasonló modellek a piacon
Az Audi Q7 egy SUV (szabadidőautó) típus, amelyet 2005-ben, a frankfurti Motor Show-n mutattak be, gyártására pedig 2005 őszén, a szlovákiai Volkswagen Bratislava üzemben került sor. A Q7 az Audi első SUV szériája, a második modellt, a Q5-t 2009-ben kezdték el gyártani, a harmadik modellt, a Q3-at pedig 2011-ben gyártották le. Az Audi Q7 2005-től kezdve évről évre új modelleket szolgáltatott, kisebb-nagyobb változtatásokkal, formabontó megoldásokkal, amelyeknek köszönhetően a márka trendközelben marad és képes felemelkedni a vásárlói igényekhez. Az Audi Q7 motorja és teljesítménye egyenesarányosan változik a külső változtatásokkal, figyelembe véve a szén-dioxid koncentrációt és értéket. Ami a konkurens márkákat illeti, a Porsche Cayenne nagy ellenfelet jelent az Audi Q7 számára. A Porsche Cayenne ugyanúgy nagy élményt szerez az utasainak, azoknak, akik szeretik az izgalmas utakat és a sebességet. Az utasszámban azonban alulmarad a Audi Q7-el szemben, mivel az utóbbiba 7 ember fér be, a Porsche Cayenne viszont csak 5 férőhelyes. A Porsche Cayenne-ben az Audi Q7-tel ellentétben nincs harmadik üléssor, és a második ülés is keskeny, ez ugyanúgy negatív pont az Q7-nél is, hisz annyira nem praktikus a harmadik üléssor. Külső méretekben viszont az Audi Q7 vezet, hisz amíg az 199,6 hüvelyk hosszú, a Porsche Cayenne esetében 191,2 hüvelyk a hosszúság. A leírtak alapján kitűnik, hogy az Audi Q7 egy strapabíró, gazdaságos autó, amelyet érdemes használtan is megvásárolni, ha egy soküléses, kényelmes és izgalmas autóra vágyunk.