BMW M6 áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról BMW M6, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert BMW M6
-
BMW M6 Gran Coupe CARBON*LED*HEAD-U*360°KAM*DEUTSCH*
€ 38 990,-- 114 016 km
- 06/2013
- 412 kW (560 LE)
- Használt
- 6 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
-
9,9 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
232 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-73066 Uhingen -
BMW M6 1 of 323 manual transmission
€ 44 995,-- 103 000 km
- 09/2007
- 373 kW (507 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
-
314 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Magánszemély, NL-6631BT Horssen -
BMW M6 Coupe Carbondach Softclose Kamera 360° LED
€ 46 990,-- 54 000 km
- 10/2012
- 412 kW (560 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
-
9,9 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
235 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-33332 Gütersloh -
BMW M6 Préparation Haute Performance 1067 Ch 1500 Nm !!!
€ 82 499,-- 4 000 km
- 02/2016
- 785 kW (1 067 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
-
9,9 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, BE-7141 Carnieres -
BMW M6 4.4 V8 DKG - HUD - B&O sound - carbon - enz...
€ 49 995,-- 60 596 km
- 02/2014
- 412 kW (560 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Félautomata
- Benzin
-
9,9 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
231 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-2870 Puurs -
BMW M6 4,4 V8! Individual ruby black, Vorsteiner pack
€ 47 000,-- 103 000 km
- 01/2013
- 412 kW (560 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
-
9,9 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Magánszemély, BE-8470 Gistel -
BMW M6 GC *Competition*Hamann*B&O*Carbon*KAM*SC*
€ 50 950,-- 124 500 km
- 09/2014
- 423 kW (575 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
-
9,9 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
235 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-38259 Salzgitter -
BMW M6 635csi
€ 36 900,-- 177 000 km
- 04/1984
- 210 kW (286 LE)
- Használt
- 4 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, FR-13160 Chateaurenard -
BMW M6 Baureihe M6 Cabrio
€ 37 999,-- 76 000 km
- 07/2015
- 412 kW (560 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-74731 Walldürn
BMW M6: a kezdetek
Jónéhány ember felkapja a fejét, ha a BMW M sorozatáról hall. A nívós német márka autóinak sportváltozatai között azonban van egy modell, amely még talán a többinél is több elismerő sóhajtást kap, ez pedig a hatos szériára épülő M6. Azt azonban kevesen tudják, hogy elődjét már 1983-ban bevezették a piacra, akkoriban azonban még M6 és M635 CSi néven is ismerhették. A jármű esszenciáját a hatos sorozattól kölcsönvett és átdolgozott karosszéria, valamint az M1-es motorja jelentette, amellyel a 250 km/h végsebességű autó a korszak második leggyorsabb BMW-je volt. A kétajtós kupé ezt a 3,5 literes 282 lóerős motorjának köszönhette, ami a nehezebb és hosszabb karosszériát is olyan dinamizmussal tudta mozgatni, ami megalapozta az M6-os hírnevét. A tiszteletet parancsoló erő azonban csak az érem egyik oldalát adta. A másikon ott volt a „sima” hatostól örökölt luxusfelszereltség, amely minden a korszakban elérhető prémium felszereltséget magában foglalt, legyen az a teljes bőr belső vagy az ülésfűtés. Ez az egyedi párosítás és a BMW-től megszokott minőség jelentős sikert eredményezett, ami miatt az M6-osból a viszonylag magas árkategória és az exkluzivitás ellenére is több mint 7500 darab fogyott. Manapság a használtan megvásárolható darabokat ritkaságként tartják számon, a német vállalat azonban 2005-ben a modell új generációjával örvendeztette meg a sportos luxusautók rajongóit, mely napjainkban is a gyártó kínálatának részét képezi.
Az M6 az új évezredben
A BMW a 2005-ös Geneva Motor Show-n mutatta be a hatos széria izmosított változatát, az új M6-ost. Az új széria a 2004-ben megjelent E63/E64 kódjelű alapváltozatra épült, de attól külsőleg és a belsőt illetően is jelentősen eltért. A megjelenésbeli változások a karosszéria „agresszívabb” kialakításán felül a nagyobb kerékméretben és a különleges kialakítású felnikben nyilvánultak meg, a kocsin bizonyos helyeken fellelhető „M” embléma pedig a motorháztető alatti különbségeket sejtette. Nem is ok nélkül, mivel a második generációs M6-os szívét egy 5 literes, 500 lóerős erőforrás adta, ami az 520Nm-es nyomaték jóvoltából kevesebb mint négy és fél másodperc alatt gyorsította az autó tekintélyes méretű testét 100 km/h-s sebességre. A szekvenciális és manuális váltóval is elérhető M6-os súlyát a kívánt vezetési élmény elérése érdekében olyan anyagok használatával is csökkentették, mint a szénszál-megerősítésű tető és az alumíniumból készült ajtók. Az elegáns kinézettel hódító erőgép a hagyományosnak mondható kupé mellett elérhető volt vászontetős kivitelben egyaránt. Volt azonban közös tulajdonsága is a két verziónak, ez pedig az alapmodelltől megörökölt kiemelkedő minőségű beltér, ami a gyakorlatban számtalan színben elérhető fűtött bőrüléseket és bőr belsőt, tolatóradart, kormányváltót, elektromos ülésállítást, valamint GPS navigációt jelentett. A második széria gyártásának 2010-es befejezése után is népszerű maradt, a használtan meglehetősen ritkaságszámba menő autót sokan keresik, köszönhetően az említett jó tulajdonságainak és mára már sokkal kedvezőbb árának.
Frissen a mezőnyben: az M6 legújabb nemzedéke és versenytársai
Az M6-os legfrissebb nemzedéke 2012-ben debütált, a modell történetében először három kivitelben kínálva az M-széria csúcsát jelentő járműveket: a már többé-kevésbé megszokott kupé és kabrió kivitelek mellé megérkezett a négyajtós, négyüléses Gran Coupé is. Az aktuális irányzatoknak megfelelően divatosan elegáns és letisztult vonalakkal operáló autókon tovább könnyített a gyártó és már a motor sem a régi. Az új változatokat ugyanis 4,4 literes V8-as blokkokkal készíti a BMW, ami adott esetben 560 lóerőt szabadít az aszfaltra, 4,2 másodperc alatt repíti az autót 100 km/h sebeség fölé, mindezek tetejébe pedig az M Driver’s Package extrával akár a 305 km/h végsebességet is garantál a kocsinak. Elérhető továbbá az M6-oshoz egy úgynevezett „Competition Package” is, mellyel a gyorsulás 3,9 másodpercre rövidül, valamint lóerőkből is 17-tel több jut a motorba. Az M6-osban már az elődöktől is megszokott módon ezúttal is igen hangsúlyos szerepet kap a kényelem, amit a márkától már elvárható módon luxuskivitelben élvezhetnek a vásárlók. Ennek megfelelően tehát a minőségi utastér része a bőrkárpit és az ülésszellőztető rendszer, a Hi-Fi, a tolatókamera, valamint a napfénytető is. Ügyelt továbbá a BMW a biztonságra is, így függöny- és hátsó oldali légzsákokat, lassító funkciós tempomatot és még számos egyéb passzív és aktív védelmi funkciót épített be a járműbe. A viszonylag sűrű mezőnyben akad azonban jó pár ellenfele a bajor modellnek, amelyek között a Cadillac CTS-V, a Mercedes E63 AMG S, az Audi RS 6 jelentenek alternatívát, valamint a Gran Coupé ellenfeleként a Maserati Quattroporte és a Jaguar XFR is szóba jöhetnek. Az M6-os viszont három változatával sikeresen lefedi a szűk célközönség változatos igényeit, ebből kifolyólag pedig a használt modellek népszerűségén túl is nagy érdeklődésre tarthat számot a jövőben.