Aktuális ajánlatok mert BMW
-
BMW X2 sDrive18d*SHZ*PDC*LEDER*Netto-12400€
€ 14 756,-ÁFA visszaigényelhető - 82 000 km
- 07/2018
- 110 kW (150 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-76764 Rheinzabern -
BMW 435 i,Innovation,Comfort,RFK,adapt.LED
€ 21 900,-- 128 000 km
- 04/2014
- 225 kW (306 LE)
- Használt
- 3 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
-
7,2 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
169 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-82041 Oberhaching -
BMW 320 320d Touring Msport auto
€ 20 500,-- 90 000 km
- 06/2020
- 140 kW (190 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
-
5,1 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, IT-25030 Castelmella - Brescia - Bs -
BMW 645 Baureihe 6 Coupe 645 CI
€ 5 990,-- 267 672 km
- 11/2004
- 245 kW (333 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-65779 Kelkheim -
BMW 335 i xDrive/M/360°/HUD/HK/4xSHZ/LHZ/TOTW/LED/R20
€ 29 950,-- 98 933 km
- 11/2015
- 225 kW (306 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-56744 Rennerod -
BMW 318 BMW SERIE 3 M SPORT AUTOMATICA MSPORT
€ 4 000,-- 189 000 km
- 10/2013
- 105 kW (143 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
-
4,5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Magánszemély, IT-36061 BASSANO DEL GRAPPA -
BMW 116 d 5p. Urban MOTORE FUSO
€ 8 000,-- 145 000 km
- 03/2018
- 85 kW (116 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
-
4 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
104 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-59100 Prato - Po -
BMW X1 sDrive18d
€ 12 950,-- 99 000 km
- 04/2017
- 110 kW (150 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
4,1 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
109 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Magánszemély, BE-3630 Maasmechelen -
BMW X3 3.0 dA xDrive Pack M
€ 6 350,-- 292 000 km
- 09/2011
- 155 kW (211 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
-
6 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, BE-1500 Halle
A Bajor Motor Művek (röviden BMW) története 1916-ban,a Bajor Repülőgép Művek (BFW) megalapításával kezdődött. Ebben az időszakban a gyárban még repülőgép motorokat gyártottak. A hirtelen jött siker folytán nagyobb méretű területre lett szükség, így a gyár az oberwiesenfeldi repülőtér közelébe települt át.
Az első világháború kezdetben előnyökkel járt a Bajor Repülőgép Művek számára, de nem sokkal később már a negatív következmények is éreztették a hatásukat: a háborút követő versailles-i szerződés megtiltotta a repülőgép motorok gyártását. Ennek következtében a céget Karl Rapp és Gustav Otto vezetésével újraalapították és Bajor Motor Művekre keresztelték át. Habár a vállalat 1922-ben új területre tett szert, át kellett állnia egy új termék gyártására. Először hajó és tehergépjármű motorokat kezdtek gyártani, de a várt siker elmaradt. Azután hamar átváltottak motorkerékpár motorok gyártására, amelyek gyártása könnyebben kivitelezhető volt.
Az első autómobil gyártásáig egy kerülőút révén jutottak el. Pénzügyileg megerősödve a vállalat megvásárolta az eisenachi gépjárműgyárat. . A cég átvette az eisenachi gyár utolsó modelljének, a Dixi 3/15-ösnek a gyártását, majd később továbbfejlesztette és saját márkanév alatt (BMW 3/15) dobta a piacra a modellt. A „3”-as szám a kormányosztályra, míg a „15”-ös a gépjármű lóerejére vonatkozott. A vevők előszeretettel vásárolták a kisméretű járműveket ami a BMW első saját fejlesztésű személygépjárművének, a 3/20-as kifejlesztéséhez vezetett. Ez a modell 5 lóerővel nagyobb teljesítményre volt képes, mint az előző.
A modell rendkívül sikeresnek bizonyult (többek között az autósportban: a nürburgringi futamokon számos alkalommal győzött), ám 1944-ben a következő szerencsétlenség derékba törte a sikersorozatot: a müncheni gyár a szövetségesek légitámadása következtében súlyosan megsérült, majd 1945-től az amerikai haderő vette át a vállalat pénzügyeit és a gépjárműveket. Az átvett vagyon nagy részét háborús jóvátételként maguknak tartották meg.
A gazdasági visszaesést követően a BMW 1947-ben dobta piacra az első háború utáni motorkerékpárt, majd 1951-ben a BMW 501-es autómobilt. A jármű feltűnően kerek formája miatt azonnal közbeszéd tárgya lett, és a „barokk angyal” becenevet kapta meg. A nagyméretű limuzinok voltak az első teljesen Münchenben gyártott BMW modellek. A sikert kiaknázó 3 év után megszületett az 501-es ikermodellje, az első nyolchengeres V8-as motorral működő 502-es modell. Ezzel egyidejűleg Noll és Cron pilóták az oldalkocsis kategóriában megnyerték az első világbajnoki győzelmet a BMW színeiben.
A vállalat pénzügyi szanálásához az Isetta is hozzájárult. A 12-13 lóerős Isetta tulajdonképpen egy autó és egy motor keveréke volt, amely 3 kerékkel és zárt karosszériával, de motorkerékpár meghajtású motorral rendelkezett. A BMW hozzájárulása a gazdasági csodához kiemelkedő volt, a vállalat 160000-es eladási számot ért el és az újjáépítés szimbólumaként tekintettek rá. Ugyanebben az évben - mintegy a pénzügyi segélynyújtás hatására -Albrecht Graf Goetz megtervezte a BMW nevezetes márkaemblémáját. A BMW 507-es modelljéből nagyrészt kézi munkával és a vevők speciális igényeihez igazodva pontosan 252 darab készült.
Tíz évvel később a kínálat már teljes palettát nyújtott: az 5-ös sorozat takarékos modelljétől kezdve a lényegesen sportosabb kialakításon és teljesítményen át, a 3-as sorozat legalább 30 különböző modelljéig és a luxusszegments felölelő 7-es sorozatig .
A BMW mai termékpalettája a kisméretű járművektől 1-es sorozat a klasszikus 3-as sorozaton és a sportos családi autók 5-ös sorozatán keresztül a 6-os vagy a 7-es sorozat luxuskategóriájáig, a terepjárókig , valamint az X3-as és az X5-ös modellig terjed. . A sportos igények kielégítésére az M3-as , az MZ4-es, az az M5-ös és az M6-os lett kifejlesztve. Ezen nagy teljesítményű modelleknél a motor mellett a formatervezést is a sportosabb igényekhez igazították, különösen a sportkocsik esetén. „Az Ön kívánsága számunkra parancs” mottónak megfelelően minden BMW modellnél mind a belső kialakítást, mind a motortért a vásárlói igényeknek megfelelően alakítják ki. Egy többszöri választásra épülő rendszer szerint választható ki egyéni igénynek megfelelően az adott modell kupé , limuzin [, kabrió ] vagy touring változata.