Aktuális ajánlatok mert Bugatti
-
Bugatti Divo DIVO 8.0 W16 1500 HP "1 of 40 FOR THE WORLD"
€ 13 500 000,-- 1 260 km
- 09/2020
- 1 103 kW (1 500 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-51031 Agliana - Pistoia - Pt -
Bugatti Chiron CHIRON PUR SPORT W16 1500HP "1 OF 60" FULL C
€ 6 800 000,-- 1 628 km
- 06/2023
- 1 103 kW (1 500 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-51031 Agliana - Pistoia - Pt -
Bugatti Chiron Blue Carbon / VAT Refundable / P.O.R.
€ 9 999 999,-ÁFA visszaigényelhető - 2 800 km
- 06/2017
- 1 103 kW (1 500 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
-
22,5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
516 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-8530 Harelbeke -
Bugatti Chiron CHIRON PUR SPORT 8.0 W16 1500HP "1 OF 60"
€ 5 600 000,-- 3 000 km
- 07/2022
- 1 103 kW (1 500 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-51031 Agliana - Pistoia - Pt -
Bugatti Chiron CHIRON PUR SPORT 8.0 W16 1500HP "1 OF 60"
€ 6 799 000,-- 1 583 km
- 08/2023
- 1 103 kW (1 500 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-51031 Agliana - Pistoia - Pt -
Bugatti Chiron CHIRON PUR SPORT 8.0 W16 1500HP "1 OF 60"
€ 5 300 000,-- 3 379 km
- 07/2021
- 1 103 kW (1 500 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-51031 Agliana - Pistoia - Pt -
Bugatti Chiron CHIRON PUR SPORT 8.0 W16 1500HP 1 OF 60
€ 5 250 000,-- 5 293 km
- 07/2021
- 1 103 kW (1 500 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-51031 Agliana - Pistoia - Pt -
Bugatti Chiron CHIRON PUR SPORT 8.0 W16 1500HP "1 OF 60"
€ 5 500 000,-- 2 916 km
- 08/2021
- 1 103 kW (1 500 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-51031 Agliana - Pistoia - Pt -
Bugatti Chiron CHIRON SUPER SPORT 8.0 W16 1600HP
€ 5 100 000,-- 1 289 km
- 06/2023
- 1 177 kW (1 600 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-51031 Agliana - Pistoia - Pt
-
Bugatti Divo DIVO 8.0 W16 1500 HP "1 of 40 FOR THE WORLD"
€ 13 500 000,-- 1 260 km
- 09/2020
- 1 103 kW (1 500 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-51031 Agliana - Pistoia - Pt
-
Bugatti Chiron CHIRON PUR SPORT W16 1500HP "1 OF 60" FULL C
€ 6 800 000,-- 1 628 km
- 06/2023
- 1 103 kW (1 500 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-51031 Agliana - Pistoia - Pt
-
Bugatti Chiron Blue Carbon / VAT Refundable / P.O.R.
€ 9 999 999,-ÁFA visszaigényelhető - 2 800 km
- 06/2017
- 1 103 kW (1 500 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
-
22,5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
516 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-8530 Harelbeke
-
Bugatti Chiron CHIRON PUR SPORT 8.0 W16 1500HP "1 OF 60"
€ 5 600 000,-- 3 000 km
- 07/2022
- 1 103 kW (1 500 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-51031 Agliana - Pistoia - Pt
-
Bugatti Chiron CHIRON PUR SPORT 8.0 W16 1500HP "1 OF 60"
€ 6 799 000,-- 1 583 km
- 08/2023
- 1 103 kW (1 500 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-51031 Agliana - Pistoia - Pt
-
Bugatti Chiron CHIRON PUR SPORT 8.0 W16 1500HP "1 OF 60"
€ 5 300 000,-- 3 379 km
- 07/2021
- 1 103 kW (1 500 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-51031 Agliana - Pistoia - Pt
-
Bugatti Chiron CHIRON PUR SPORT 8.0 W16 1500HP 1 OF 60
€ 5 250 000,-- 5 293 km
- 07/2021
- 1 103 kW (1 500 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-51031 Agliana - Pistoia - Pt
-
Bugatti Chiron CHIRON PUR SPORT 8.0 W16 1500HP "1 OF 60"
€ 5 500 000,-- 2 916 km
- 08/2021
- 1 103 kW (1 500 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-51031 Agliana - Pistoia - Pt
-
Bugatti Chiron CHIRON SUPER SPORT 8.0 W16 1600HP
€ 5 100 000,-- 1 289 km
- 06/2023
- 1 177 kW (1 600 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-51031 Agliana - Pistoia - Pt
Olasz márkanév, francia termelési hely, német gyártó - ezek nemzetközi keveréke tükröződik a Bugatti történelmi gyártójánál, mely mind a mai napig képes volt ellenállni a globális autóipari zavargásoknak. A cégalapító Ettore Bugatti korában, az 1920-as és 1930-as években a feltűnő tervezés és a pazar motorizáltság jellemezte a kis sorozatú autókat, sezeknek köszönhetően váltak a korszak álomatóivá. A szedán a luxus közúti kocsik jelképévé vált, míg a sportkocsi az európai versenypályákon elért sikereknek köszönhetően legendává tette a Bugatti márkáját. A történelmi Bugatti modellekért a gyűjtők ma elképzelhetetlen összegeket fizetnek. A háborús eseményeket és a költségigényes termelést követően azonban a Bugatti az 1950-es években eltűnt a piacról. Több évtizeden át a védjegyet nem használták. Először 1992-ben, olasz rezsim alatt élesztették újra a márkát a Bugatti EB110 modelljével. Az 1990-es évek végén a wolfsburgi VW- konszern megvásárolta a márkajogokat és Elzászban egy új történelmi termelőhelyet tervezett. 2005-ben végül a VW itt fejlesztette ki a Bugatti Vezron sportkocsit.
A technikai fejlesztéseknek köszönhetően a Bugatti márkája versenyautó ikonná vált
A wolfsburgiak egy merész vállalkozási ötlet alapján, az üzemanyag-takarékos járművek fejlesztésére irányulva egy 1000 lóerős versenyautót fejlesztettek, mely a mérnököknek és Ettore Bugatti tervezőnek is tetszett. Miután a milánóiak 1909-ben az elzászi Molsheim városában létrehozták az ismert autómanufaktúrát, olyan számítógépes zsenik után kiáltottak, akik kevésbé voltak érdekeltek a racionális gazdasági számításokban, így inkább szigorúan a műszaki megvalósítást tartották szem előtt. Az 1908-as évek Bugatti Type 10 szivaralakú versenyautója óta a Molsheimből kikerült modellek minden fontosabb európai versenyen győzelmet szereztek, és minden technikai újítással el voltak látva. Az 1920-as években Ettore Bugatti bemutatta az első sorozatgyártású nyolchengeres motort, mely a T30 versenyautó ikonban kapott helyet, és 1921-ben ünnepelte a márka az első közúti modell, a Bugatti T28 permierjét.
A Bugatti szedánok és touring modellek nagy korszaka
Az "20-as évek arany korszakában" a Bugatti nagy hengerűrtartalmú szedánokat és kabriókat hozott létre a luxusautók szegmensében. A Bugatti T44 nyolchengeres motorral és háromliteres hengerűrtartalommal rendelkező modelljéből a gyártó az 1930-as évekig több mint 1000 darabot értékesített. A második értékesítési siker a 135 lóerős Type 57 touring modellhez köthető, mely az 1939-as háború kirobbanásáig Pierre Veyron versenyző autója volt, és ő szerezte meg a Bugatti számára az utolsó győzelmet. Az ebből keresett pénz jól jött az olyan kevésbé sikeres presztízs projektekhez, mint például a Bugatti Royale, mely a luxus osztály számára készült 300 lóerős szedán modell volt, amelyből azonban csak fél tucatot gyártottak. Technikailag a Bugatti T57-en a háború utáni Type 101 modell alapszik 1951-ből, az alapító 1947-es halálát követően a család továbbvitte a vállalatot a régi sikerekre alapozva. A versenymotorok prototípusával az 1950-es évek közepén azonban befejeződött a Bugatti gyártása.
Az EB 110 és a Veyron modellekkel éledt újjá a Bugatti márka
Kiderült, hogy az autóiparban egy legendás névvel nem is olyan könnyű pénzt keresni. Romano Artioli olasz vállalkozó a Bugatti márkanév alatt az 1980-as években új termelést hozott létre, melyhez nem sokkal később megvásárolta a brit történelmi Lotus márkát is, és 1995-ben előretört a szupersportkocsik kettősével. Végül elkészült a Bugatti EB 110. Az összkerék-meghajtású Lamborghini-köntösbe bújtatott modell 3,5 literes V12 motorjával 560 LE (411 kW) teljesítményre volt képes, s mindössze 300 darabot készítettek belőle az olasz gyárban. 1998-ban a Volkswagen-csoport biztosította a Bugatti névhasználati jogait és ismét kiterjesztette a Bugatti Veyron tekintélyes projektét a történelmi gyártási helyszínen, Elzászban. 2005-ben itt készült az első Bugatti Veyron kupé modell. Négy évvel később a VW kifejlesztett egy 1001 lóerős (736 kW), több mint 400 km/h órás végsebességű modellt, a Bugatti Veyron Grand Sport roadster modelljét.