Ford Fiesta áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Ford Fiesta, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Ford Fiesta
-
Ford Fiesta 1.4 3p. Bz.- GPL Titanium
€ 3 900,-- 189 000 km
- 05/2013
- 71 kW (97 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Autógáz (LPG)
-
5,7 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
133 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-10126 Torino - TO -
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Start-Stop Sport
€ 4 999,-- 141 000 km
- 09/2014
- 103 kW (140 LE)
- Használt
- 3 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
-
4,5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
104 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-79822 Titisee-Neustadt -
Ford Fiesta 1.25 Champion 2e Eigenaar,Airco,5 Deurs,N.A.P,Zeer
€ 4 949,-- 103 429 km
- 12/2012
- 44 kW (60 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
-
124 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-8211 AA LELYSTAD -
Ford Fiesta 1.6 ST2 | Motor licht hoorbaar, vermoedelijk lager
€ 5 500,-- 174 561 km
- 10/2014
- 134 kW (182 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
-
138 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-1332 AN ALMERE -
Ford Fiesta 1.0 Ecoboost Hybrid 125 CV 5 porte Titanium
€ 13 950,-- 1 km
- 07/2022
- 92 kW (125 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Elektromos/benzin
-
4,2 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
92 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-13030 Caresanablot - Vercelli - Vc -
Ford Fiesta Fiesta 1.6 TDCi Titanium ECOnetic DPF
€ 3 400,-- 185 000 km
- 10/2011
- 70 kW (95 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
3,6 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, BE-4000 Liège -
Ford Fiesta /ZV/Servo/ABS
€ 999,-- 205 000 km
- 04/2008
- 51 kW (69 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
6,2 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
147 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-12439 Berlin -
Ford Fiesta 1.0 Style 5 deurs | Airco | Nette staat | Carplay
€ 7 745,-- 78 875 km
- 02/2016
- 59 kW (80 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
-
99 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-3771 MT BARNEVELD -
Ford Fiesta 1.25 Titanium **AIRCO-ST LINE-BLEUTH**
€ 5 450,-- 96 516 km
- 01/2009
- 60 kW (82 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
-
133 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-7327 JZ APELDOORN
Ford Fiesta – a stílusba öltöztetett versenyképes kisautó
Henry Fordot állítólag egy édesapjától gyerekkorában kapott óra szerkezetével történő megismerkedés csillapíthatatlan vágya indította el a komolyabb technológiák szerkezeteinek megalkotása útján. 12 évesen már a saját elképzelései által felszerelt gépműhelyben töltötte szabadidejét, három évvel később pedig megalkotta első gőzgépét. Így indult az autózás talán legnagyobb úttörőjének pályafutása, s nem kellett túl hosszú időnek eltelnie ahhoz, hogy az általa alapított Ford Motor Company praktikus és megfizethető autóival megváltoztassa az emberek mobilitását, azaz feltalálja a mozgó összeszerelősort, a tömegtermelés alapjait, és forradalmasítsa az USA közlekedését és iparát. Halála után leszármazottai vették át a cég irányítását, akik elkötelezetten követték híres elődjük célkitűzéseit, s igyekeztek mindig bátran megragadni a kínálkozó lehetőséget. Így történt ez 1973 decemberében is, amikor a Henry Ford által alapított cég vezetése úgy határozott, hogy választ kell adniuk az olajválságból eredő kihívásokra, és nem sajnáltak mintegy egymilliárd dollárt költeni fejlesztésre, hogy életre keltsék a vállalat legkisebb autóját, a később legsikeresebbé váló kisautót, a Ford Fiestát.
A Fiesta modelltörténete
Az első generációt 1976-ban vezették be a piacra, háromajtós karosszériával és 1,0-1,6 literes benzinmotorokkal. A mindössze 700 kg-os tömegű modell kategóriájának egyik legkönnyebb autójának számított, ennek ellenére jelentős rakteret lehetett benne kialakítani lehajtott hátsó ülésekkel. Szériatartozékként kínálták a fűthető szélvédőt, a világosság kedvelői pedig kivehető napfénytetőt is rendelhettek hozzá. A Fiesta pillanatok alatt elsöprő sikert aratott, 1976 végén megkapta a német Bild and Sonntag „Arany kormánykerék” díját, s az angol királyi család is felfigyelt rá: Fülöp herceg, a királynő férje, design-díjjal tüntette ki az egy szempillantás alatt megszerethető modellt. Nem kellett három évnek eltelnie ahhoz, hogy a Fiesta eladási mutatói elérjék az egymilliomodik példányt. 1983 szeptemberében került napvilágra a frissített változat, melyet jellegzetes formai elemek - mint a legömbölyített forma, az előrenyúló motorháztető és az új fényszórók - fémjeleztek. Jelentős mértékben javítottak a légellenállási és fogyasztási értékeken, az utastér felszereltségét is bővítették, s egy olyan 54 lóerős 1,6 literes dízelmotort is piacra dobtak, mely 90 km/h-s sebességnél mindössze 3,8 l-t fogyasztott. Bevezetésre került a fokozatmentes automata sebességváltó (CTX), s a Ford az első autógyártók között szerelt katalizátort a modell 1,3-as változatába. A Fiesta hárommilliomodik példányának elkészültét egy pezsgőszínű Fiesta Ghia kiadásával ünnepelték meg 1984-ben. A harmadik generáció 1989 februárjában került piacra modern vonalvezetésű, három- és ötajtós modellekkel. Az újítások közé tartozott többek között a rendelhető ABS és az 1,8 literes dízelmotor az 1,0; 1,1; 1,4 és 1,6 literes benzinerőforrások mellett, valamint 1989 októberében kijött a 18 colos kerekekre állított Fiesta XR2i is. Utóbbi sportos változatot egy évvel később az RS Turbo, majd 1992-ben az RS1800i követte, mely 16 szelepes, 130 lóerős motorral került a vásárlókhoz. 1993-ban, tovább kényeztetve a Fiesta szerelmeseit, az ötfokozatú sebességváltót, a fényvisszaverő napfénytetőt, valamint speciális lopásgátló rendszerüket is bevezették, sőt, megjelent a Fiesta Calypso is, melynek legkülönlegesebb jellemvonása az volt, hogy vászontetejét elektromosan lehetett mozgatni. 1994-től alapfelszerelés lett a vezetőoldali légzsák, és újabb és újabb modellfrissítések következtek. Az 1995-ös év jelentette a 4. generáció létrejöttét. Egy évvel később gördült le a kétszázötvenmilliomodik Ford a gyártósorról, s ebben az esztendőben lett húszéves a Fiesta is, melyből addigra már 8 és fél millió darabot gyártottak, s mely 1996 és 1998 között Nagy-Britanniában a legnagyobb példányszámban eladott autó címével is büszkélkedhetett. Az ötödik generációt 2002 és 2008 között, a hatodikat 2008-tól kezdve gyártották, s mindkét nemzedék folyamatos újításokon esett át a Ford elkötelezett szakembereinek köszönhetően. A 2016-os év fémjelezte a legújabb három- és ötajtós változatok piacra kerülését, melyek minden tekintetben eleget tesznek a modern kor által támasztott követelményeknek. Maga a cég így hirdeti a modellt: „Akár egy új okostelefon, a Fiesta is a különleges stílust és a csúcsmodern technológiát ötvözi, hogy minél többet kihozhasson a mindennapokból.”
A Fiesta és kategóriatársai
Hihetetlenül sok változatban, már-már példátlanul széles spektrumú felszereltséggel találkozhat az érdeklődő a Fiestával az új és a használtautók piacán egyaránt, ahol a modellt az egyik legkelendőbb kisautóként tartják számon. Vetélytársai között említhető – a régebbi és újabb modellek választékából szemezgetve – többek között a Mini, az Opel Corsa és az Opel Agila, a Škoda Fabia, az Audi A2, a Mazda 2, a Hyundai i20, a VW Lupo, a Citroën DS3, a Peugeot 208, a Nissan Micra, a Suzuki Swift, a Fiat 500 és a Fiat Punto, a Toyota Yaris, a Kia Cee’d, a Ford Fiesta és a Ford Fusion, a Honda Jazz, a Nissan Note, a Mitsubishi Colt, a Suwuki Swift és így tovább. 1975-ben az izgatott, autóra specializálódott sajtó egy titkos tervről számolt be, melyet a Ford vezetése szövögetett egy „Bobcat"" álnéven futó új modell bevezetésére. Ez volt a Fiesta. A kisautótól sokat várt a gyár, de talán közel sem annyit, mint ami valóra vált az évek folyamán. Az Európában 2014-ben értékesített autók első helyezettjei a Volkswagen Golf, a Ford Fiesta és a Renault Clio lettek. Így lesznek az aprónak tűnő dolgokból korszakalkotó találmányok, s így növi ki magát egy óraszerkezet babrálgatása a 21. század egyik legjelentősebb sikerikonjává.