Ford S-Max áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Ford S-Max, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Ford S-Max
-
Ford S-Max 7 POSTI - EURO 5 - 2.0 TDI - TITANIUM 163cv
€ 4 000,-- 308 000 km
- 01/2011
- 120 kW (163 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
-
5,7 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
152 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-23885 Calco - Lecco - Lc -
Ford S-Max 2.0 TDCi Automatik 7-Sitzer Leder ACC Navi Klima P
€ 5 250,-- 267 000 km
- 11/2009
- 100 kW (136 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-22848 Norderstedt -
Ford S-Max 2.0 TDCi Bi-Turbo Vignale Automatik 7-Sitzer
€ 11 450,-- 230 000 km
- 12/2016
- 154 kW (209 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-22848 Norderstedt -
Ford S-Max 2.0 EcoBoost S Edition / 203pk / Navigatie / Premi
€ 12 500,-- 143 959 km
- 08/2013
- 149 kW (203 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
-
188 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-3421 GV OUDEWATER -
Ford S-Max 2.5-20V Turbo
€ 2 450,-- 351 400 km
- 06/2008
- 162 kW (220 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
-
224 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-2391 PZ HAZERSWOUDE-DORP -
Ford S-Max 2.0 EcoBlue 190CV Start&Stop AWD Aut.Titanium Busi
€ 19 900,-ÁFA visszaigényelhető - 81 910 km
- 06/2019
- 140 kW (190 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Dízel
-
5,8 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
153 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-21042 Caronno Pertusella - Varese - VA -
Ford S-Max 2.0i Vignale Automaat - Leder - Camera - Carplay
€ 23 294,-ÁFA visszaigényelhető - 73 311 km
- 05/2018
- 176 kW (239 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
-
180 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-3020 HERENT -
Ford S-Max 2.0 TDCi Vignale 7-Sitzer EU6 Leder LED
€ 15 950,-ÁFA visszaigényelhető - 190 000 km
- 12/2017
- 132 kW (179 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-22848 Norderstedt -
Ford S-Max Ford S-Max 2.0 TDCi 163CV Pow. Titanium 7 POSTI
€ 6 900,-- 236 000 km
- 08/2012
- 120 kW (163 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
-
5,7 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
152 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-10143 Torino - To
"
Ford: az autógyártás atyja
Henry Fordot a nevét viselő világhírű márka megalapítása előtt is foglalkoztatta az autógyártás gondolata, azonban erről az Edison vállalat főmérnökeként még csak álmodozhatott, 1899-ben azonban kilépett addigi munkahelyéről és megalapította a Detroit Automobile Companyt. Noha az újonnan alakult néhány szerencsétlen körülmény miatt nem sokáig maradt életben, Ford az alapítást következő esztendőben versenyzőként is képes volt bizonyítani, a pályán elért sikereit követően pedig 1903-ban bejegyeztette a Ford Motor Companyt. A sokoldalú versenyző-mérnök ekkoriban még csak a részvények körülbelül negyedével rendelkezett és egy személyben volt a cég főmérnöke és elnökhelyettese is. Ford irányításával az első 15 hónap alatt mindössze 1700 jármű hagyta el a gyár kapuit, ami javarészt a kézzel történő összeszerelésnek volt köszönhető. Produktivitás szempontjából 1913 volt a vízválasztó, amikor az 1908-ban bemutatott legendás T-modellt már új, mozgó összeszerelő sorokon gyártották, ennek eredményeképp pedig a jármű egyre több piacra juthatott el. A 30-as években a vállalat már Európában is alapított üzemet, azonban a második világháborúban, hasonlóan sok más gyártóhoz, a Ford termelésével is a hadiipar hatékonyságát növelték. A béke után egyre magasabb volt a kereslet a Fordok iránt, aztán 1962-ben bemutatták a Cortinát, az első hátsókerék meghajtású Ford gépjárművet. A vállalat nevezetes versenyautójával, a GT40-el a Le-Mans-i versenyeken is jól szerepelt a ’60-as években, majd a 1976-ban leleplezték első fronthajtásos autójukat, a Fiestát. A cég az évszázad még fennmaradt részében is tovább virágzott és sok kiváló modellt mutattak be, ezek egyike volt az 2006-ben bemutatott Ford S-Max is.
Az S-Max útja a sikerhez
A Ford a 2006-ban megjelent egyterűje számos kiváló tulajdonságának köszönhetően már megjelenésekor begurult a kategória élmezőnyébe. Népszerűségét többek között a minőségi anyaghasználatnak és az összeszerelés színvonalasságának köszönheti. Ez a belső térben ugyanúgy tetten érhető a műszerfal világos rajzolatú, átlátható felépítésében, mint a karosszéria szerkezetében és az autó már debütáláskor is modern formáiban. Egyterű járműként az S-Max sokféleképpen variálható utastérrel rendelkezik, melyben hét személy fér el kényelmesen, és a csomagtartó mérete sem marad elhanyagolható. Az effajta személyre szabhatóság nagy előnye a Ford modelljében, hogy a második üléssor is mozgatható, ezenfelül a támlák állíthatók és a hátsó sorok a padlóba süllyeszthetők. Ezzel az alapesetben 854 literes csomagtér több mint 2000 literessé válik, így megfelelve a legextrémebb helyigényeknek is. Az autó használhatóságához és értékeihez a motorkínálat is hozzájárul, amelyben többféle dízeles és benzines erőforrás is megtalálható. Ezek közül a leginkább keresettek a két és 2,3 literes szívó benzines erőforrások 145 és 160 lóerős kivitelben, valamint a 2-2,2 literes TDCi eltérő változatai (115-140 lóerővel) is jó választásnak számítanak. A motorpalettára továbbá általánosságban igaz, hogy megbízható működést és kedvező fogyasztást biztosítanak, ez pedig a 2010-es modellfrissítés után egyaránt elmondható. Ekkor az S-Max külső-belső fejlesztéseket egyaránt kapott, fejlődött a motortechnológia, LED lámpákkal szerelték és a felszereltségek egyébként sem szegényes listája is tovább bővült.
Az S-Max második szériája és kihívói
A 2014-es Párizsi Autókiállításon bemutatott Ford S-Max legújabb generációjának képviselői 2015 óta gurulnak ki sorozatban a gyártó kapuin. A kétféle benzines és számos dízelüzemű erőforrással elérhető egyterű motorválasztékát jelentősen fejlesztették. Ezzel a benzines palettán két EcoBoost technológiával készült blokk található, egy 1,5 literes 160 lóerős és egy 2 literes 240 lóerős. A dízeles oldalon viszont kizárólag modern 2,0l-es TDCi-ket találunk, melyek teljesítménye 120-tól 210 lóerőig terjed, valamint összkerékhajtással és PowerShift technológiával készült automataváltóval is kaphatók. A könnyen kezelhető és kellemes vezetési élményt biztosító autó belső értékei is teljes mértékben korunk szintjére emelkedtek a generációváltással, ez a gyakorlatban továbbra is magában foglalja az akár hétülésig való bővíthetőséget és a praktikus variálhatóságot. Emellett az autóhoz elérhető extrák sora is hosszabb lett, így az UV-védelemmel ellátott panorámatető, a parkolás és közlekedés segítő kamerák és a többfunkciós érintőképernyő sem hiányzik a kényelmi felszereltségek listájáról. A gyalogosvédelem, a kanyarkövető fényszórók és a különféle passzív biztonságitechnológiai megoldások védik a gyalogosok és az utasok épségét is, jelentősen növelve az autó által nyújtott külső és belső védelmet. Az S-Max használtan és újonnan is egyre sikeresebb, kategóriájának egyik legnépszerűbb képviselőjeként azonban számos vetélytársa is akad. Ezek közül vonzó alternatívát kínál valamivel alacsonyabb áron az Opel Zafira és a SEAT Alhambra, ugyanakkor a Peugeot 5008 és a Toyota Verso is esélyes indulója az egyterűek osztályának. Ezzel szemben a Vignale - prémium kialakítást és felszereltséget magában foglaló - kivitelben is elérhető S-Max jó ár-érték aránya miatt, valamint abból kifolyólag, hogy elődje már a használtautó piacon is egyre sikeresebb, jó eséllyel még sokáig a sokoldalú egyterűek élmezőnyében bizonyíthat majd.
"