- Kezdőlap
- Auto
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Benz Vito
Mercedes-Benz Vito áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Mercedes-Benz Vito, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Mercedes-Benz Vito
-
Mercedes-Benz Vito Tourer 116 Lang AHK PDC TEMPO
€ 29 900,-ÁFA visszaigényelhető - 60 100 km
- 08/2019
- 120 kW (163 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Dízel
-
5,7 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, DE-14513 Teltow -
Mercedes-Benz Vito Mixto 119 CDI lang 5 Sitzer Navi kamera AHK
€ 15 990,-ÁFA visszaigényelhető - 356 170 km
- 04/2019
- 140 kW (190 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
-
5,8 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
153 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-35394 Giessen -
Mercedes-Benz Vito Mixto 111 CDI kompakt DPF *EXPORT
€ 8 988,-ÁFA visszaigényelhető - 171 000 km
- 03/2008
- 85 kW (116 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-53359 Rheinbach -
Mercedes-Benz Vito 116 Cdi A3 9G-Tronic|Parkpack|Stoelverw.|DAB+GPS
€ 30 990,-ÁFA visszaigényelhető - 110 725 km
- 09/2021
- 120 kW (163 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Dízel
-
6,6 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
175 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-9870 Zulte -
Mercedes-Benz Vito Kasten 110 CDI kompakt / TÜV 11/26 / 2.HAND
€ 3 990,-ÁFA visszaigényelhető - 263 116 km
- 03/2012
- 70 kW (95 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
-
7,7 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
204 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-78554 Aldingen -
Mercedes-Benz Vito 116 TOURER EXTRALANG Klima Radio 8 SITZE ZV
€ 12 690,-- 202 095 km
- 10/2013
- 120 kW (163 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-25746 Heide -
Mercedes-Benz Vito 116 CDI MIXTO|6SITZE|9G|AHK|1HD|TÜV+SERVneu
€ 33 201,-ÁFA visszaigényelhető - 51 310 km
- 03/2021
- 120 kW (163 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Dízel
-
5,8 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
154 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-12305 Berlin -
Mercedes-Benz Vito 119 CDI Mixto Lang LKW/5SITZER/AHK/KAM/NAVI
€ 37 400,-ÁFA visszaigényelhető - 57 323 km
- 06/2021
- 140 kW (190 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-15370 Fredersdorf-Vogelsdorf OT Fredersdorf N. -
Mercedes-Benz Vito 110CDI 150pk 9-pers. Navi Camera Airco MARGE
€ 9 900,-- 271 276 km
- 08/2011
- 110 kW (150 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
- - (l/100 km)
-
203 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-3851 SM ERMELO
Sikersztori: a Mercedes útja a csúcsra
A Mercedes-Benz történelme még az 1900-as évek kezdeténél is régebbre nyúlik vissza. Karl Benz – akit ma már az autó feltalálójaként ismerünk – 1886-ra megépítette háromkerekű járművét és még ugyanabban az évben be is jelentette azt találmányként a Szabadalmi Hivatalban. Még a teljesen új konstrukció bejelentésének évében Gottlieb Daimler, a Wilhelm Maybach-hal közös fejlesztéssel (az Otto motort alakították át) és tervezéssel eltöltött évek után megépítette saját motorját, melyet négykerekű járműbe illesztettek – szintén 1886-ban, így szinte Benzzel egyidőben megalkotva az „automobilt”. Figyelemre méltó tény – és a történelem játéka –, hogy a két, közlekedés úttörőjének számító férfi valójában soha nem találkozott egymással. A két történet csak 1926-ban fonódott egybe, amikor a két vállalkozás, a Daimler Motoren Werke és a Benz und Cie. összeolvadásával létrejött a Daimler-Benz AG. Ekkor született meg a Mercedes-Benz márkanév is, mert a vállalkozás autóit a Daimler egyik üzlettársának, Emil Jellinek kérésére Mercedes nevű lánya után nevezték el, majd később a manapság is közismert embléma is kialakult, a háromágú csillaggal és a babérkoszorúval. A vállalat gyorsan növekedett, luxus- és versenyautókat egyaránt gyártottak, azonban fő profilként a tömegesen gyártott, széles közönség számára is elérhető minőségi és tartós járművek készítését folytatták. Az említett minőségnek és a számos műszaki újdonság kifejlesztésének köszönhetően a Mercedes-Benz ma már a világ egyik legelismertebb autógyártója. Terjeszkedésük mértékét jelzi, hogy csak az 50-es évektől számítva több mint 22 vállalatot vásároltak fel, majd egyesültek az amerikai Chryslerrel is, de ezutóbbitól 2007-ben elvált a németek útja, így a vállalkozás neve újra Daimler AG-ra változott, a járműveket pedig továbbra is Mercedes-Benz név alatt értékesítik. A vállalat haszongépjárművek gyártásával is már több évtizede foglalkozik, ezek egyike az 1996-tól gyártott Vito.
Úton a népszerűség felé: a Mercedes Vito első két generációja
A németek haszongépjárművének első nemzedékét 1996-tól 2003-ig gyártották, a Vito pedig leginkább a Mercedestől megszokott minőségével igyekezett kiemelkedni a kategória zsúfolt versenyéből. Ami a motorpalettát illeti, megvásárolható volt a jármű 2,2 l-es dízeles 122 lóerős és akár 142 lóerős benzines, 2 vagy 2,3 literes kivitelben is, minden esetben elsőkerék-meghajtással. A dízeles választék később kibővült még modern 2,2 literes CDI erőforrásokkal is, valamint érdekes adat, hogy a Vito gazdagabban felszerelt és magasabb áron kínált változata Mercedes V-osztály néven futott és fut máig. Az ergonomikus műszerfallal szerelt autó eredeti rendeltetésének megfelelően derekasan helytállt, mint munkagép, amit leginkább stabilitásának és praktikus rakodóterének köszönhetett. A használtan is sokáig népszerű autó második szériája 2003-ban érkezett és rengeteg újdonságot hozott a közkedvelt modell történetébe. Az új generáció variálhatóságának köszönhetően 6, 7 vagy akár 8 személynek biztosít helyet, az ülések pedig a nagyobb rakodótér érdekében teljesen ki is vehetők. Változott a küllem is, a modern és éles formák dominálnak, a szélvédő dőlési szöge jóval alacsonyabbá vált, rövidítettek a motorháztetőn, a műszerfal méretét pedig megnövelték a Mercedes mérnökei. Fontos újítás a Vito történelmében a hátsókerék-meghajtás bevezetése, amivel a három különböző hosszúságú karosszériával megjelent kocsihoz egy sor új motor is érkezett. Ezek között megtalálható volt a 3 literes CDI V6-os erőforrással, benzines fronton pedig 3-tól 3,7 literes skálán változott a lökettérfogat, teljesítmény terén pedig 258 lóerő volt a csúcs. Jelentősen fejlődtek a motorok a gazdaságosság és a fenntarthatóság terén is, 2006-tól már minden változat megfelelt az Euro 4-es előírásoknak. Biztonság terén is nagyot lépett előre elődjéhez képest a Vito, opcionálisan elérhetők voltak hozzá oldal- és ablaklégzsákok is. Az alapfelszereltég részét képezték azonban olyan biztonságtechnikai funkciók is, mint az ESP, ABS, az elektromos fékerőelosztás, illetve a fékasszisztens, melyeknek köszönhetően kiemelkedő eredményt ért el az autó az Euro NCAP és az ausztrál ANCAP tesztjein is. Az első nemzedéknek tehát méltó elődje, a ma napig legújabb harmadiknak pedig kiváló előfutára volt a második generációs Vito, melynek máig gyártott utódjával 2014-től találkozhatunk az utakon.
A legújabb Vito és osztálytársai
A Vito legújabb generációja megnövelt teherbírással és immár választható első-, hátsó- vagy összkerékhajtással, három karosszéria-változatban jelent meg, ezek a beszédes kompakt, hosszú és extrahosszú neveket viselik. Az új Vito Euro 6-os direktíváknak is megfelelő motorválasztékban kizárólag korszerű, 1,6-os vagy 2,1 literes CDI-k szerepelnek, melyek teljesítménye 88-190 lóerőig terjedhet és fogyasztásban is jóval az elődök alá ígérnek. A jármű stílusos megjelenésén felül fontos újítást képeznek a fejlett biztonságtechnikai rendszerek is, melyek között megtalálható az oldalszél-asszisztens, a fáradtságot jelző Attention Assist rendszer, a követési távolságot tartó automatika és a sávtartó csomag. Az utasok és a sofőr kényelméhez aktívan hozzájárulnak a széleskörű multimédiás- és komfortmegoldások, mint a nagyméretű informatív kijelző a műszerfalon, továbbá a tempomat és a vezető- és utasoldali ülésfűtés. Számos kiemelkedő megoldása ellenére azonban nem kóborol magányos farkasként kategóriájában a Vito. A Mercedes modelljének riválisai között említhető a Volkswagen Caravelle, az Opel Vivaro és a Peugeot Expert, emellett még a Citröen Jumpy és a Ford Transit is lehetséges alternatívát jelenthet. A folyamatos fejlesztésnek és az elődök által fokozatosan épített hírnevének köszönhetően viszont a Vito töretlen népszerűségnek örvend az új- és használt autók piacán is, elismertsége miatt pedig valószínűsíthető, hogy még sokáig a sokoldalú haszongépjárművet keresők kedvelt választása lesz.