Peugeot Partner áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Peugeot Partner, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Peugeot Partner
-
Peugeot Partner 1.6 HDi
€ 2 350,-- 22 300 km
- 05/2010
- 55 kW (75 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
5,4 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Magánszemély, BE-4032 Liege -
Peugeot Partner 1.6-16V XT
€ 2 800,-- 194 428 km
- 02/2005
- 80 kW (109 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
7,4 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
175 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Magánszemély, NL-1072tw Amsterdam -
Peugeot Partner Style 1.6 Diesel 100 pk
€ 7 999,-- 159 900 km
- 01/2016
- 73 kW (99 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
- - (l/100 km)
-
109 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-9420 Erpe-Mere -
Peugeot Partner 1.6 BlueHDi // CLIMATISATION // GARANTIE 12 MOIS
€ 7 999,-- 178 893 km
- 01/2016
- 73 kW (99 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
4,2 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
109 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-4100 Seraing -
Peugeot Partner 1.6 BlueHDi Access
€ 7 900,-ÁFA visszaigényelhető - 145 000 km
- 06/2017
- 55 kW (75 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
4,3 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
113 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-9000 Gent -
Peugeot Partner 1.5 HDi 100 CLUB LONG
€ 9 950,-- 87 000 km
- 09/2020
- 96 kW (131 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, FR-94500 Champigny-sur-Marne -
Peugeot Partner Tepee 1.6 16V Active, Schiebetüren, Park-Paket
€ 9 950,-- 45 671 km
- 01/2015
- 72 kW (98 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
7,1 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
168 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-76344 Eggenstein -
Peugeot Partner 120 1.6 HDi L1 Prem.
€ 5 500,-- 315 663 km
- 11/2015
- 66 kW (90 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
132 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Magánszemély, NL-4822XL Breda -
Peugeot Partner Tepee e-HDi FAP 92 Stop
€ 6 999,-- 182 321 km
- 08/2015
- 68 kW (92 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
-
4,7 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
123 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-52222 Stolberg
Szerszámoktól a világkörüli elismertségig: a Peugeot-ról röviden
A Peugeot története a Jean-Pierre és Frédéric Peugeot testvérpárral kezdődött, akik apjuk munkája nyomán többek között egy malmot és egy olajüzemet örököltek. A két fiatalember előbbit alakította át 1810-ben acélüzemmé, a Peugeot Fréres néven megalakult vállalkozás keretében aztán kéziszerszámokat és fűrészlapokat gyártottak. Az 1886-os év komoly fordulatot jelentett a vállalkozás és a testvérek életében, átálltak ugyanis a különféle kerékpárok készítésére. 1889-ben szenzációként mutatták be a Párizsi Világkiállítás alkalmával az első gőzmotoros, kétszemélyes triciklit, majd 1896-ban kezdték meg a négykerekűek gyártását. A vállalat termelése 1923-ban meghaladta a 10000 darabot, 1921-ben bemutatták a ma szokásos számozást használó 201-est, 1935-ben pedig a már áramvonalas kialakítással és lekerekített idomokkal rendelkező 402-es típust. Később, a hatvanas évek során a Peugeot a korszak növekvő igényeinek megfelelően bővítette kínálatát, a megszokott modelleken felül például megkezdték a kisautók gyártását és értékesítését is. 1974-ben az oroszlános márka tulajdonába került a másik nagy francia autógyártó, a Citröen, ezzel megalakult a máig működő PSA Peugeot-Citröen Holding. Az ezt követő esztendőkben azonban komoly akadályokkal kellett szembenézniük, mivel a Chrysler európai részlegének felvásárlása és az 1978-as olajválság pénzügyi krízishelyzetbe sodorta a francia társaságot. A nehéz időszakon a 205-ös modell sikerei segítették át a céget, ettől fogva felfelé ívelt a PSA csillaga, köszönhetően az olyan friss típusok, mint a 206-os és a 407-es népszerűségének. A dinamikus terjeszkedés szintén pozitív irányba mozdította a Peugeot-t, új összeszerelő üzemek nyíltak például Oroszországban, Kínában és Szlovákiában. Újabban a franciák korszerű benzin- és dízelmotorokat fejlesztenek a BMW-vel és a Forddal, a Mitsubishi segítségével pedig első négykerék-meghajtású autójuk is megjelent, 3008 néven. A Peugeot Partner a Citröen Berlingo testvérmodelljeként 1996-tól szerepel a gyártó kínálatában.
Peugeot Partner – praktikusság mindenekelőtt
Nagyon fontos tudni a Peugeot Partnerről, hogy egy többcélú járműről van szó, amely személy- és kishaszongépjármű kivitelben is megjelent a piacon, azonban a két változat között csak néhány részletet tekintve van különbség. A több mint egy évtizedig gyártott Partner első generációja 1996-ban debütált a gyártó kínálatában, mint személyek és áru fuvarozására is alkalmas jármű. Felhasználási módjainak megfelelően a kocsi legjelentősebb értéke a remek helykínálat és variálhatóság voltak. A bemutatása után röviddel a használt- és új autók piacán is gyorsan népszerűvé váló Partner belső tere amolyan franciásan egyszerű, de stílusos megjelenéssel bír, kellemes extra továbbá, hogy a kormány magassága állítható. A családbarát kivitelben a célszerűséggel összhangban a variálható ülések és a sok kisebb tárolórekesz nyújt átlagon felüli kihasználhatóságot, az áruszállításra inkább alkalmas verzióban pedig a nagyméretű rakodótér és a – személyszállító verzió esetén is – jó összeszerelési minőség jelent méretes pluszt. A 2002-ben ráncfelvarráson is átesett Partner motorkínálata biztosította a megfelelő erőt a rokonok vagy nagy mennyiségű áru szállításához is. A palettán benzinesből 1,4-estől 1,6-os motorokig terjedt a választék, 71-121 lóerős blokkokkal, a dízeles változatok hasonló teljesítménnyel, de akár kétliteres hengerűrtartalommal voltak hazavihetők. Az erőforrások nagy előnye volt, hogy a Partner a használat módjától függetlenül megbízhatóan és kedvező fogyasztással működött, használtan is csábító színben tüntetve fel a kis furgont. Érdekesség, hogy az első széria is megjelent elektromos hajtással, ebben az esetben 67 lóerő vitte előre az autó karosszériáját.
A Partner második generációja és konkurenciája
A Partner második nemzedéke 2008-ban kezdte meg sikerhez vezető útját elődje nyomdokaiban. A Teepee al- és fantázianéven megjelent máig gyártott kiadás a 308-as Peugeot és a Citröen C4 padlólemezére épült, és a „bevált recepten ne változtass” elv mentén inkább egy minden téren továbbfejlesztett verziója az első generációnak. Ez a gyakorlatban modernebb, a második évezredhez jobban passzoló küllemet jelent, valamint részleteiben is módosítottak a kocsin. A számos karosszériaváltozatban hazavihető, de továbbra is elsődlegesen áru- és személyszállításra tervezett jármű már korszerűbb motorkínálattal várja a praktikusságot előnyben részesítőket. Ennek megfelelően a palettán 2 VTi benzines és 3 BlueHDi blokkok találhatók 75, 98, 100 vagy 110 lóerővel, melyek közös tulajdonsága, hogy a szigorú Euro 6-os szabványnak megfelelően készültek. Az új Partnerben változatos felszereltségi opciók várják a vevőket, melyek között a LED menetfény, a tolatókamera, a panorámatető és a fűthető ülések ugyanúgy megtalálhatók, mint az utasok védelmét növelő függönylégzsákok és a vészfékezőrendszer. A piacon azonban sok gyártó versenyez a vevők kegyeiért. Így a Peugeot modelljének olyan ellenfelei vannak, mint a szintén francia Renault Kangoo, a testvérmodell Citröen Berlingo, vagy a magasabb árfekvésű Mercedes Citan. A Partner azonban kiépítette saját presztízsét a kategóriában, használt változatai pedig jóval alacsonyabb áron szereznek a modellnek hírnevet, ami miatt még a kiélezett verseny ellenére is jó ideig biztosítottnak tűnik a praktikus jármű sikere.