Aktuális ajánlatok mert Peugeot
-
Peugeot 308 1.6HDI FAP Confort 5 vel.
€ 3 995,-- 160 000 km
- 04/2009
- 80 kW (109 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
4,5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, ES-03184 TORREVIEJA -
Peugeot Partner **MARCHAND OU EXPORT**//**HANDELAAR OF EXPORT**/
€ 4 950,-- 206 957 km
- 01/2017
- 73 kW (99 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
-
4,2 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
109 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-7110 Strépy-Bracquegnies -
Peugeot 107 Petit Filou
€ 988,-- 140 000 km
- 08/2006
- 50 kW (68 LE)
- Használt
- 3 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
-
4,6 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
109 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-53359 Rheinbach -
Peugeot 4007 2.2 HDI FAP Platinum Xenon Klimaaut SHZ LM
€ 2 885,-- 239 000 km
- 09/2008
- 115 kW (156 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-77855 Achern -
Peugeot 107 107 3p 1.0 12v Sweet Years
€ 1 499,-- 195 000 km
- 08/2007
- 50 kW (68 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
4,6 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
106 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-27020 Carbonara al Ticino - PV -
Peugeot 208 1.2 puretech Allure Pack s
€ 10 990,-- 32 000 km
- 02/2021
- 55 kW (75 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
4,3 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
98 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-20082 Binasco -
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi Active S
€ 6 250,-- 154 898 km
- 09/2015
- 74 kW (101 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
3,6 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
95 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-9860 Oosterzele -
Peugeot 208 1.2 puretech Allure s
€ 11 990,-- 15 000 km
- 05/2021
- 55 kW (75 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-20082 Binasco -
Peugeot 2008 2008 1.2 puretech Allure s IVA DEDUCIBILE
€ 14 990,-ÁFA visszaigényelhető - 20 000 km
- 06/2023
- 75 kW (102 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
-
5,0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
5 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-00156 Roma - RM
A Peugeot már több mint 125 éve tevékenykedik az autógyártásban. Ezzel a francia autógyártó a Vogézek lábainál a legrégebbi márkák közé tartozik. A PSA Csoport tagjaként a sochaux-i oroszlánok a testvérmárka Citroënnel közösen Európaszerte a második legnagyobb autógyártók - csak a Volkswagen ad el több autót. A márka már évtizedek óta egyenértékű az egyedülálló bölcsességgel, hagyománnyal és innovációval : 1929-ben vezették be a nulla számjegyet a tízes számrendszerben és az első dízelmotor is ekkor jelent meg sorozatgyártásban a francia Peugeot-tól. A használtautó-piacon szintén magasan állnak a vevői preferencialistákon. És ez így van rendjén, mivel az alacsony árak mellett a Peugeot folyamatosan jól teljesít a biztonsági teszteken, illetve járművei kényelmes felszerelést is kapnak.
Ezek a Peugeot-modellek használtautóként is leveszik a lábukról az autósokat
Egyesek szerint a Peugeot-modellek azért olyan sikeresek, mert olcsók. Az összehasonlításképp vett ár azonban csak egy ok a sok közül. A teljesítményben erős motorokat ne rejtsük véka alá, sokszor kevesebbet esznek, mint a konkurencia wolfsburgi vagy sindelfingeni gyártóké. A biztonságon sem spórolnak a franciák, és ehhez sok szabvány extra felszerelés az alapmodellekben is helyet kap. A markáns dizájnnal a Peugeot gondoskodik arról, hogy a vásárlók magas felismerési értéket tulajdonítsanak a használtautóknak és az új autóknak egyaránt.
Peugeot 308 : A Peugeot 308 sorozat első generációja 2012-ben jött ki. Mindenkit levesz a lábáról az impozáns dizájnjával: jellemzője a hosszúkás fényszóró és a nagy rács az elején. Az impozáns és rendezett belső tér egy viszonylag nagy csomagteret rejt. A meghajtás 90 lóerőnél kezdődik, a 308 GTi verzió a 200 lóerejével jó kis versenyt produkál a kompaktautó kategóriában a Volkswagennel. A kényelem szintén adott: mialatt más gyártók a klímát és a tempomatot extraként árulták, a 308-nál ezek alapfelszereltség részei.
Peugeot 508 : 19 éven keresztül a franciáknak nem volt modelljük a felső-középkategóriában. De a Peugeot 508 modellel egy győzedelmes visszatérés vette kezdetét. 2010-ben jött ki a piacra, négy évvel később megszépült és meredekebb elülsőt valamint LED nappal fényszórókat kapott. Különleges ismertetőjegyei a takarékos motorok és a minőségi felszerelés, amely mellé megfizethető ár társul, amelybőll a Peugeot 508 használt járműként is profitál. A Peugeot használtautóként is meggyőző, a teljes hibrid motor az osztályában a legjobb.
Peugeot 207 : a 2006-ban kijött kisautó a 206-os nyomdokaiba lép, amit nehéz lesz überelni. 2012-ig gyártották a 206-ost, azóta a 208 fut az utakon. De még napjainkban is a Peugeot 207 a vásárlók által imádott modellek egyike. A vásárlók mindenekelőtt azért értékelik nagyra, mert a Peugeot 207 egy sármos városi autónak számít. A kényelmes kárpitozott üléseken a piros lámpák előtt eltöltött várakozási idő csak úgy repül, a 174 maximális lóerőre képes motorok képesek az autópályán is bárkit behozni. És ezek mellé még az ár is barátságos: a jól karbantartott modellek igazán olcsók.
Az oroszlán szimbólum: a Peugeot autógyártó története
A hivatalos Peugeot vállalati története 1810-ben kezdődött. Ekkortájt bővítette ki Jean-Frédéric és Jean-Pierre Peugeot a családi vállalkozást Hérimoncourt városában, amely akkoriban vasöntöde volt. Ezelőtt a Peugeot család megélhetéséről egy olajkút, egy bőrgyár és egy festéküzem gondoskodott. Kiderült, hogy van tehetségük a vasöntéshez és olyan sikeresek lettek, hogy pár éven belül több üzemet is alapítani tudtak. 1858-ban lett az oroszlán, mint márka regisztrálva. A 19. században távol Franciaországtól is rendelkezett a Peugeot üzleti érdekeltségekkel, olyan magas hozzáadott értékű művekkel, mint bors- és kávéőrlő üzem – amit egyébként a Peugeot mindmáig gyárt.
A 19. század végén Armand Peugeot felismerte a potenciált, amit a gyerekcipőben járó autógyártás tartogatott és a vállalatot a járművek fejlesztésére és gyártására állította át. Az első prototípus a gőzmeghajtású Serpollet háromkerekű volt, a 2. típusban Daimler gyártotta belső égésű motorok voltak. A sorozatgyártásra érett modellt a Peugeot már 1896 óta gyártotta , és a nagy áttörésre nem kellett sokat várni. 1912-ben Sochaux városban indult meg a gyártás. Habár eredetileg kistehergépkocsik gyártására lett tervezve, a gyárban az első világháború után személygépkocsi-gyártás indult meg. 1929-ben mutatták be a 201-es modellt, az első modellt a jellemző nullával a közepén. Olyan sikeres volt, hogy kapásból megalapozta a Peugeot hírnevét, mint kiváló autógyártó.
A második világháború után a Peugeot elkezdte az újjáépítést. Az új modellek - mint a 203 és a 403 - a háború utáni években nagyon népszerűek voltak, még a 404 is szép eladásokat produkált az 1960-as években Európában és a francia ajkú Afrikában. A kiváló pénzügyi mutatókkal rendelkező gyártó 1974-ben megelőzte az akkor padlón lévő konkurens Citroënt. Két évvel később megalakult a PSA Csoport , amely rövid időn belül felvásárolta a Chrysler európai ágát. „Együtt erősebbek vagyunk“ – e mottó alatt számlálhatatlan Peugeot-, Citroën- és Talbot-modell készült (így hívták a korábbi Chrysler leányvállalat járműveit), amelyek ugyanazon platformot használták. A szinergia hatása pár évvel később jelentkezett először, amikor a Peugeot újra profitot kezdett mutatni. Azóta a Peugeot több nemzetközi gyárat nyitott, amelyek a Peugeot modellek mellett számos Citroën járművet is előállítanak:Ország | Város | Dolgozók száma | Készre gyártott modellek |
---|---|---|---|
Franciaország | Mühlhausen | 9.400 | Peugeot 206, Peugeot 308 |
Franciaország | Poissy | 6.000 | Peugeot 207, Peugeot 208 |
Franciaország | Rennes | 6.900 | Peugeot 407, Peugeot 508 |
Franciaország | Sochaux | 12.000 | Peugeot 308, Peugeot 3008, Peugeot 5008 |
Spanyolország | Madrid | 2.200 | Peugeot 207 |
Spanyolország | Vigo | 7.500 | Peugeot Partner |
Portugália | Mangualde | 900 | Peugeot Partner |
Szlovákia | Trnava | 3.000 | Peugeot 207, Peugeot 208 |
Argentína | Buenos Aires | 4.700 | Peugeot 206, Peugeot 207, Peugeot 307, Peugeot Partner |
Brazília | Porto Real | 2.900 | Peugeot 207 |
A Peugeot azon autógyártók közé tartozik, amely nagyon szorosan együttműködik más gyártókkal. Együttműködik a Fiattal a haszongépjármű-gyártás terén, a Renault-val közösen egy V6 motor, a Forddal együttműködve pedig egy dízelmotor lett kifejlesztve. 2001 óta közös vállalatot irányít a Toyotával. Így történhetett például, hogy a Peugeot 107, a Citroën C1 és a Toyota Aygo gyártási értelemben hármas testvérek. A Mitsubishival a Peugeot a SUV kategóriában dolgozik együtt, a General Motors-szal a franciák stratégia szövetségi szerződésben állnak. A speciális felszereltségért és az RCZ sportautóért a BMW-vel közösen fejleszt motort. De a saját innovációk fejlesztése a Peugeot által folyamatosan napirenden van, a használtautó-piacon a múlt év óta számos újítást vezettek be: ilyen például a mikro-hibrid motor e-HDI vagy a tiszta elektromos iOn meghajtás, amellyel a Peugeot nemzetközi feltűnést keltett.
Három klasszikus a Peugeot-tól: egy kabrió és két kupé
Kabriók és kupék – nincs még egy ilyen tervezési forma, amely karosszériájában ennyire kifejezné a fékezhetetlen életörömöt, a kifinomult luxust, és egy kis hollywoodi életstílust. Az 1930-as évek közepe óta a Peugeot divatdiktátor ezeken a területeken. A veteránautók merész formavilágukkal és rengeteg innovációjukkal olyanok, mint egy elsüllyeszthetetlen Titanic: időtlenek, elegánsak és grandiózusak, még a tenger fenekén is. De a kabriók és kupék nemcsak párszáz gazdag ember kiváltsága. Temérdek Peugeot-modell a szériagyártásban megtalálja a vásárlók szíve felé az utat. Bemutatunk 3 klasszikus kabriót és kupét a Peugeot-tól, amik még használtan is a favoritok közé tartoznak.
A Peugeot 403, mint Columbo felügyelő szolgálati kocsija tévé történelmet írt, évtizedeken keresztül a 403-as kabriójában hajtott gyilkossági eseteket megoldani a krém villáiba. De a középosztály-modell nem csak egy jól összerakott őskövület, hanem egyben az autózás egyik legendás klasszikusa is. Ezzel a modellel a Peugeot-nak 1955 és 1967 között sikerült egy minőségi kategóriába kerülnie a Rolls-Royce és Mercedes márkákkal. Az első francia dízelmotorral ellátott sorozatgyártású Peugeot 403-as tömegeket vonzott. Amikor elérte a csúcsot, ezek a Peugeot modellek keresett használtautók voltak, amik a Mercedes-modellek árával voltak egy szinten. A felszereltsége a letolható tetővel és fekvő helyzetbe dönthető ülésekkel kifinomult volt, és a nagy választék miatt – szedán, kombi és kisteherautótól a Columbo kabrióig és 403-as hétülésesig – mindenki megtalálta a magának illő modellt.
A kupé kialakításnál a Peugeot 504 nemcsak egy oroszlán szívét rejti, hanem a versenylovak temperamentumát is. Legalábbis egy kicsit, mivel a tervező Pininfarina és az észak-olasz Cambiano a Peugeot mellett a Ferrari, Alfa Romeo és Maserati kialakításáért is felelősek voltak. Az 504-es kupét 1969-ben mutatták be, és az a nagyszerű Peugeot kabriók és kupék hagyományát kívánta követni. De azért annyira nem introverált a kupé, mint egy olasz sportkocsi, és helyette eléggé földhöz ragadt. Pininfarina idején az általa tervezett és hegesztett karosszéria összerakását saját maga vezette Sochaux-ban a Peugeot-nál: egy robusztus és kipróbált 1,8 literes négy hengeres motor, amit később egy 2,7 literes V6-os követ, ami 136 LE produkál az utakon. Ezek a kocsik mindmáig őrzik az olasz elegáns kézírását, csak a keményebb ülések teszik a modellt használt állapotban egy kis kihívássá.
A Peugeot 407 Coupé az utolsó sikermodell ezzel a karosszériával a Peugeot-tól. Jelenleg csak használtautóként kapható, pontosabban mióta 2011-ben elkezdett a gyártás felpörögni. A hivatalos premier 2005-ben volt. Az első négy évben a 407 kupé benzines motorral volt ellátva, de a gíártási évek második felétől már csak dízeles változatban kapható. A biturbó változatban a lóerő 204 LE és 240 LE között mozog. A kritikusok szerint a dizájn kevésbé volt eredeti, a rácsozat túl agresszív, a formavilág kevésbé kidolgozott. De az ínyencek között a modell nagy értékűre van becsülve. Az értékelésén nagyot dob a Peugeot 407 kupé elegáns fellépése, a jó tapadás, még 240 km/h sebességnél is, valamint a vezetési dinamika, ahol nagyon is kényelmes szervokormányzást mutat. Nem utolsósorban szeretni való és részletes belső kialakításával szintén elvarázsolja a vásárlókat.
További hivatkozások áttekintése
- Peugeot 1007
- Peugeot 104
- Peugeot 106
- Peugeot 107
- Peugeot 108
- Peugeot 2008
- Peugeot 204
- Peugeot 205
- Peugeot 206
- Peugeot 207
- Peugeot 208
- Peugeot 3008
- Peugeot 301
- Peugeot 304
- Peugeot 305
- Peugeot 306
- Peugeot 307
- Peugeot 308
- Peugeot 309
- Peugeot 4007
- Peugeot 4008
- Peugeot 404
- Peugeot 405
- Peugeot 406
- Peugeot 407
- Peugeot 5008
- Peugeot 504
- Peugeot 505
- Peugeot 508
- Peugeot 604
- Peugeot 605
- Peugeot 607
- Peugeot 806
- Peugeot 807
- Peugeot Bipper
- Peugeot Boxer
- Peugeot Camper
- Peugeot Expert
- Peugeot iOn
- Peugeot J5
- Peugeot J9
- Peugeot Partner
- Peugeot Ranch
- Peugeot RCZ
- Peugeot Traveller