Aktuális ajánlatok mert Porsche
-
Porsche 911 GT3 Touring Manuelle
€ 255 000,-- 9 900 km
- 04/2022
- 375 kW (510 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, FR-54000 Nancy -
Porsche 911 Coupe 3.4 Carrera 4
€ 23 000,-- 210 000 km
- 01/2000
- 221 kW (300 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
12 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Magánszemély, IT-37040 Terrazzo -
Porsche 718 Boxster
€ 46 999,-- 90 000 km
- 09/2018
- 220 kW (299 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
7,4 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Magánszemély, DE-48465 Schüttorf -
Porsche Boxster 2..7 Cayman Umbau
€ 11 850,-- 200 000 km
- 12/2002
- 162 kW (220 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-50999 Köln -
Porsche Cayenne Porsche cayenne S V8
€ 20 990,-- 94 000 km
- 01/2011
- 294 kW (400 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
-
10,5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Magánszemély, FR-34500 Béziers -
Porsche 911 2.0 de 1969
€ 65 000,-- 911 km
- 05/1969
- 670 kW (911 LE)
- Veterán autó
- - (Előző tulaj)
- - (Váltó típusa)
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, BE-7180 Seneffe -
Porsche 911 3.2L Club Sport
€ 25 000,-- 911 km
- 01/1988
- 1 kW (1 LE)
- Veterán autó
- - (Előző tulaj)
- - (Váltó típusa)
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, BE-7180 Seneffe -
Porsche 928 4L5
€ 17 000,-- 159 000 km
- 07/1978
- 177 kW (241 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, FR-18130 DUN SUR AURON -
Porsche 911 Turbo MANUAL
€ 59 500,-- 167 100 km
- 03/2001
- 309 kW (420 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
12,9 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Magánszemély, ES-18003 Granada
A világ legjövedelmezőbb autógyártójának alapkövét Ferdinand Porsche (1875-1951) tette le 1897-ben. Akkoriban a fiatal mérnök és a Lohner-Porsche elektromos autó tesztpilótája a párizsi világkiállításon mutatkozott be. Úttörők voltak a kerékagy használatában és ezzel is aratott dicsőséget a Porsche világszerte. Ezt követően az osztrákok is alkalmazták a Daimler-Motoren-Gesellschaftnál, ahol fontos szerepet játszott az olyan kétkompresszoros gépkocsiknál, mint például a Mercedes SS és SSK.
1931-ben végül Ferdinand Porsche Stuttgartban létrehoztaa Porsche Tervezőirodát és ezáltal lefektették a mai Dr. Ing. h.c. F. Porsche részvénytársaság alapjait. A tervezőiroda célja többek között az volt, hogy versenyautókat tervezzenek az Auto Union számára ,és hogy a Volkswagenek tervezéséből is kivegyék a részüket (a VW 38 vagy a Porsche Typ 60 a Volkswagen Beetle előfutára volt, ám ezt csak a háború után kezdték el gyártani). Ezen túlmenően a gyűjtők körében ma legkeresebb Porsche Traktor Dieselt is ezekben az időkben kezdték gyártani.
1947-ben Ferdinand Porsche fia, Ferry Porsche vette át apjától az elnökséget a cégben. 1948-ig Schwäbisch Gmünd városában tervezték meg és fejlesztették kinemcsak az "első igazi Porsche" gépjárművet, a Porsche 356/1-t (mely egy könnyűfém ötvözetű Roadster volt, VW alkatrészekkel), hanem itt került rá az autókra a ma már jól ismert Porsche címer is. Az ifjabb Ferdinand Porsche megalkotta a fiatal csoportot, és előkészítette az utat a sportautó gyártásnak.
Egy évvel apja halála előtt, 1951-ben Ferry úgy döntött, hogy letelepszik Stuttgart-Zuffenhausen városában, és saját termelési létesítményt és berendezéseket hozott létre: a Porsche önálló autógyár lett. Az első igazi sportautó gyártónak nevezték magukat és ennek érdekében Ferry megpróbálta modelljeit különböző autóversenyeken is népszerűsíteni. 1951-ben a Porsche 356 először nyert nemzetközi versenyen, a 24 órás verseny Le Mans-ban más modelleknek is sikert hozott, mint például a Porsche Spyder 550 modellnek is.
A számos nemzetközi versenyen aratott sikerrel kéz a kézben nőtt az új és a régi modellek értékesítése is. Az 1953-ban megjelent 550 Spyder eladása és népszerűsége a versenynek köszönhetően nőtt, ezt pedig egy évtizeddel később a még ma is áhított, felejthetetlen Porsche 911 követte, melynek karosszériája ismét a Porsche családon belülről került ki - a tervezést Ferry fia, Ferdinand Alexander Porsche irányította. Az 1969-ben és 1970-ben piacra került Porsche 914/4 és 914/6, valamint a Porsche 917 modelljei még mindig a legsikeresebb versenyautók közé tartoznak világszerte.
- Porsche 356
- Porsche 911
- Porsche 912
- Porsche 914
- Porsche 918
- Porsche 924
- Porsche 928
- Porsche 930
- Porsche 944
- Porsche 959
- Porsche 962
- Porsche 964
- Porsche 968
- Porsche 991
- Porsche 993
- Porsche 996
- Porsche 997
- Porsche Boxster
- Porsche Carrera GT
- Porsche Cayenne
- Porsche Cayman
- Porsche Macan
- Porsche Panamera
- Porsche Seria 911
- Porsche Targa