BMW i3 áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról BMW i3, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert BMW i3
-
BMW i3 TOP Ausstattung / Kamera,Navi, Leder, Driving Assi
€ 12 798,-- 27 491 km
- 06/2014
- 75 kW (102 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Elektromos
- - (l/100 km)
-
0 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-31515 Wunstorf -
BMW i3 REX PHEV Plug-In Hybrid Navi Klimaautom Rückfahrka
€ 12 988,-- 47 513 km
- 04/2015
- 75 kW (102 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Elektromos/benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-52525 Heinsberg -
BMW i3 s 120Ah DAB LED WLAN Klimaaut. PDC
€ 20 990,-ÁFA visszaigényelhető - 21 350 km
- 07/2022
- 135 kW (184 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Elektromos
- - (l/100 km)
-
0 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-41066 Mönchengladbach -
BMW i3 i3
€ 12 500,-- 56 000 km
- 06/2017
- 75 kW (102 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Elektromos
- - (l/100 km)
-
0 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-40131 Bologna - Bo -
BMW i3 s 120ah adapt.LED Glasdach NavProf DAPlus
€ 19 480,-- 39 950 km
- 06/2019
- 135 kW (184 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Elektromos
- - (l/100 km)
-
0 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-58119 Hagen - Hohenlimburg -
BMW i3 120 Sportpaket Navi h&k Tempomat PDC 20" SHZ
€ 22 880,-ÁFA visszaigényelhető - 8 789 km
- 08/2022
- 125 kW (170 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Elektromos
- - (l/100 km)
-
0 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-45478 Mülheim an der Ruhr -
BMW i3 120aH
€ 18 900,-ÁFA visszaigényelhető - 79 443 km
- 10/2021
- 125 kW (170 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Elektromos
- - (l/100 km)
-
0 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-9990 Maldegem -
BMW i3 Basis iPerformance 94Ah 33 kWh | NL Auto | Full-LE
€ 13 850,-- 79 833 km
- 08/2018
- 125 kW (170 LE)
- Használt
- 3 előző tulajdonos
- Automata
- Elektromos
- - (l/100 km)
-
0 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-8356 VS Blokzijl -
BMW i3 S 120Ah 42 kWh, panoramadak, harman/CARDON, achter
€ 20 650,-- 47 195 km
- 08/2021
- 135 kW (184 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Elektromos
- - (l/100 km)
-
0 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-5481 EE SCHIJNDEL
A BMW i3 egy ötajtós, tiszta elektromos meghajtású koncepció autó BMW-s porta ajtókkal, amely a „ Megacity Vehicle " (MCV) BMW és SGL Carbon tanulmányán alapul, amit a jővőbeli autók súlycsökkentése céljából álmodtak meg. A BMW i3 sorozatgyártása a piacra a projekt befezte utánra tehető, 2013-ra, – ugyanabben az évben jön ki a BMW i8 hibrid sportautó, ami ugyanazt az elektromos meghajtást használja. Az elektromos autók mind a mai napig vastagabb pénztárcát igényelnek a vásárlóiktól, annak ellenére, hogy takarékosabb és környezetvédelmi szempontból előnyösebbek: ez a helyzet a BMW i3-assal is, ami olcsóbb és takarékosabb, mint egy 5-ös BMW, de még így is legalább 40 000 euróra (12 000 000 HUF) van szükség a vásárláshoz, ami az Opel Ampera árszínvonalával megegyező. A fő ok az autó magas árára a beszerelt akku mellett a speciális könnyűszerkezetű szénszálas karosszéria.
A BMW i3 kompakt városi auto kategóriába sorolható. Azt jelenti, hogy 150 km/h-ra van leszabályozva a végsebesség az akku élettartamának érdekében. Aki viszont a hagyományos BMW vásárlói preferenciákat részesíti előnyben és hátsó meghajtásra és magas teljesítményre tippel, annak a BMW i3 modellnél ára van: a 125 kW (170 LE) teljesítménnyel és a 250 Nm nyomatékkal a jármű 7,9 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra és bár mindezt károsanyak kibocsátás nélkül. A maximális töltöttségű akksival a hatótávolság 150 km – de a BMW a modell bizonyos változatait felszerelte úgynevezett Range Extender-el: vezetés közben egy apró benzines motor tölti az akkumulátort és így nagyobb hatótávolság érhető el.
Mit nyújt a BMW i3 technológiája
A Tesla Roadster modellel ellentétben, amely a benzines Lotus Elise modell alapján lett tervezve, a BMW i3 kifejezetten mint elektromos autó indult. Köztudott, hogy ahogy a benzines meghajtású járműveknél és az elektromos autóknál egyaránt a jármű súlya felettébb fontos tényező a hatékonyság meghatározásánál: minél kisebb a súlya az autónak annál kisebb a terhelés az akkumulátoron. Ezen okból kifolyólag a BMW a tervezésnél egy teljesen új karosszériával rukkolt elő, amelynek a neve szénszál-erősítésű kompozit (CFK) : főképp a versenysportban használt nagyon alacsony súlyú és magas stabilitású anyag, amelyet a BMW elsőként használt sorozatgyártású modelljeinél. A BMW i3 körülbelül 300 kg-mal könnyebb a „normális" karosszériájú járművekkel szemben. A BMW i3 az 1250 kg-os súlyával az elektromos meghajtású autók „könnyűsúlyú bajnoka". Ugyanakkor a szénszálas anyagoknak van egy hátránya: durván 50x olyan drága mint az acél. A BMW megpróbál egyfajta kompromisszumot találni a minőségi anyag és az extra költség terén: egyes részeit az amerikai csendes-óceáni Washington szövetségi államban gyártják, ahol extrém alacsonyak az energiaköltségek.
Így néz ki a BMW i3
Vizuális szempontból a BMW i3 futurisztikus kereszteződése az Audi A2-nek és a Smart autóknak egy kis haszongépjármű beütéssel – mindenesetre a paraméterei az A2 méreteihez hasonlítanak: az i3 3,85 méter hosszú, 1,54 méter magas és 2,01 méter széles, a visszapillantó tükör méretével együt. A hátsó lámpák a Smart-hoz hasonlóan enyhén magasabban helyezkednek el. Különös ismertetője a németül „öngyilkosságajtóknak (Selbstmördertür)" nevezett porta ajtók: mindkét hátsó ajtó ellenkező oldalról kapcsolódik az elülső ajtókhoz és így sokkal könnyebb a ki- és beszállás.