Aktuális ajánlatok mert Dodge
-
Dodge Challenger 6.4 R/T SCAT PACK NAV ALPINE WIDEBODY
€ 53 999,-- 30 585 km
- 12/2019
- 362 kW (492 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-49610 Quakenbrueck -
Dodge Challenger SRT DEMON 170
€ 200 000,-ÁFA visszaigényelhető - 141 km
- 03/2023
- 754 kW (1 025 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, BE-4430 Ans -
Dodge Challenger 6.4 R/T SCAT PACK NAV ALPINE WIDEBODY
€ 45 990,-- 7 034 km
- 03/2022
- 362 kW (492 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-49610 Quakenbrueck -
Dodge RAM TRX FULL OPTIONS 2021 VENDIDO!!
€ 138 500,-- 100 km
- 03/2021
- 524 kW (712 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, ES-08221 TERRASSA -
Dodge Challenger 6,2ltr Hellcat Redeye Jailbreak Widebody Navi Lag
€ 128 990,-ÁFA visszaigényelhető - 50 km
- - (Első forgalomba helyezés)
- 602 kW (818 LE)
- Új
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
-
15,9 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
400 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-72555 Metzingen -
Dodge Challenger V8 5.7L Hemi,Aut.SRT .Leder,20" etc..
€ 26 900,-- 43 690 km
- 07/2015
- 280 kW (381 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-51149 Köln -
Dodge Challenger 5.7 V8 R/T HEMI/SRT Front/R20/Carplay
€ 31 880,-- 71 149 km
- 07/2021
- 277 kW (377 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-81243 München -
Dodge Challenger R/T 5.7 V8 NAP Klappenauspuff
€ 24 999,-- 118 682 km
- 12/2015
- 280 kW (381 LE)
- Használt
- 3 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
-
13,1 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
328 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-14469 Potsdam -
Dodge RAM 1500 Crew Cab TRX Final Edition MY24
€ 151 900,-ÁFA visszaigényelhető - 0 km
- - (Első forgalomba helyezés)
- 523 kW (711 LE)
- Új
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
-
14,7 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
325 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-81677 München
Az amerikai autógyártó, a Dodge, az 1914-es megalapítása óta a szedánok és teherautók gyártásával szerzett nevet magának, ám függetlenségét 1928-ban elveszítette, mikor a nála jóval kisebb versenytárs, a Chrysler felvásárolta, így a Dodge azóta márkaként folytatódik tovább. Az észak-amerikai piacon a Dodge 1960 óta nagy értékesítési sikereket ért el, különösen a pick-upok és a kisbuszok szegmensében. Például a Ram modell B, C, és D sorozata, melyek a felszereltség különböző változatait kapták, ráadásul ezek V8-as motorral működnek és akár 5,9 literes hengerűrtartalmat is kínálnak. Az 1980-as években a Dodge furgonjai a legkeresettebb járművek
Izomautóként a Dodge Viper hosszan meghatározta a márkaimázst Európában
Az európai piacon a Dodge Viper technikailag a világ egyik legfejlettebb sportautó sorozatként jelent meg. A hátsókerék-meghajtású amerikai izomautót a Lamborghinitől kapott segítséggel építették meg, így egy tízhengeres, 8 literes hengerűrtartalommal ellátott motort kapott. Európában a Dodge Viper az RT és a GTS modellekkel jelent meg, melyek 290 kW (394 LE) és 335 kW (456 LE) teljesítménnyel voltak kaphatók. A 2003-as gyártási évtől a Viper egy új, 8,3 literes motorral kapható, melynek teljesítménye 372 kW (506 LE) és nagyjából négy másodperc alatt gyorsul nulláról százra. Így a Viper végsebessége 300 km/h. A gyors élvezet ára: a Dodge átlagos fogyasztása 21,1 liter (489 g/km CO2).
2006-ban a Dodge Caliber európai piacra lépett
A Chrysler csoport átszerveződése során elkülönült a Daimler-Benz, így az amerikaiak a Dodge márkát Európában az összes járműkategóriában kínálták, kivéve a kis- és felsőkategóriás járművek modelljeit. Az egyik első modell, melyet a Dodge 2006-tól kezdődően Dodge márkanév alatt forgalmazott az európai piacon, a Dodge Caliber volt. A programban ez a kompakt szedán egy 1,8 literes benzinmotorral állt elő, 110 kW (150 LE) és 7,4 literes átlagfogyasztással (177 g/km CO2-kibocsátás), valamint egy 2,0 literes benzinmotorral, melynek átlagos üzemanyag-fogyasztása 8 liter (191 g/km CO2), teljesítménye pedig 115 kW (156 LE). A Dodge Caliber turbódízellel is kapható, 103 kW (140 LE) teljesítményű motorral, melynek átlagos fogyasztása 6,1 liter (163 g/km CO2).
A Dodge tipikus márkaarculata a rendkívüli hűtőrács
A Némtországban kínált modellek közé tartozott 2007-től a Dodge Nitro, mely magas hűtőráccsal és a kiszélesedő sárvédőkkel tipikusan a márka arculatát képviseli. Az Ohióban gyártott SUV a Jeep Cherokee alapján épült, melyet Európában hátsókerék- vagy összkerékmeghajtással kínáltak, 2,8 literes dízelmotorral, 130 kW (177 LE) teljesítménnyel és átlagosan 8,4-9 literes üzemanyag-fogyasztással (222 és 242 g/km CO2 kibocsátás). A középosztályban a Dodge 2007-től volt jelen, mégpedig a négy ajtós Dodge Avenger modellel. Az Avenger egy teljesen újratervezett kiadása volt a 2000-ig gyártott Coupé elődjének, mely ugyanezt a nevet viselte. Németországban a Dodge Avenger modelljét egy 115 kW (156 LE) benzinmotorral és egy 2,0 literes turbódízel motorral, 103 kW (140 LE) kínálták. Átlagos üzemanyag-fogyasztásával, mely 3,2 liter, és CO2 kibocsátásával, mely 170 g/km az Avenger a Dodge Caliber mögött az akkori idők egyik leggazdaságosabb modellje volt a német piacon. Az egyterűek palettáját a Dodge 2008-ban kibővítette Európa számára a Dodge Journey crossover modelljével. Választási lehetőségként egy 2,4 literes benzinmotorral, 125 kW (170 LE) teljesítménnyel és egy 2,0 literes, 1,3 kW (140 LE) teljesítményű dízelmotorral kínálták. A Dodge Journey átlagfogyasztása motortól függően 6,3-8,8 liter, CO2-kibocsátása pedig 165-209 g/km volt.