Dodge Charger áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Dodge Charger, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Dodge Charger
-
Dodge Charger 3600cmm 2021bj 50.000km Deutsche Papiere
€ 22 450,-- 50 000 km
- 02/2021
- 218 kW (296 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, AT-2201 Hagenbrunn -
Dodge Charger 6,4 SCAT PACK ORIGINAL WIDEBODY LED
€ 49 990,-- 6 161 km
- 08/2022
- 362 kW (492 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-49610 Quakenbrueck -
Dodge Charger SRT Hellcat Widebody Jailbreak
€ 87 990,-- 5 220 km
- 02/2023
- 535 kW (727 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-14469 Potsdam -
Dodge Charger DODGE Charger SRT Hellcat Widebody
€ 77 777,-ÁFA visszaigényelhető - 16 000 km
- 09/2023
- 527 kW (717 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-63128 Dietzenbach -
Dodge Charger SXT 3.6 V6 296CV
€ 24 990,-- 82 000 km
- 02/2017
- 218 kW (296 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-22075 Lurate Caccivio - Como - CO -
Dodge Charger SRT Hellcat Widebody Black Package LED
€ 92 250,-ÁFA visszaigényelhető - 25 km
- - (Első forgalomba helyezés)
- 535 kW (727 LE)
- Új
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
-
15,5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
315 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-13127 Berlin Französisch-Buchholz -
Dodge Charger NEW Daytona EV SCAT PACK € 84500 +DRIFT MODE
€ 102 245,-ÁFA visszaigényelhető - - km
- - (Első forgalomba helyezés)
- 500 kW (680 LE)
- Új
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Elektromos
- - (l/100 km)
-
0 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-9100 Sint-Niklaas -
Dodge Charger Scat Pack LAST CALL/492 PS/WIDEBODY/MY23
€ 62 290,-ÁFA visszaigényelhető - 29 990 km
- 05/2024
- 362 kW (492 LE)
- Bemutatójármű
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
-
13,1 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
348 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-69469 Weinheim -
Dodge Charger SRT Hellcat Widebody Klappenauspuff
€ 89 980,-ÁFA visszaigényelhető - 9 179 km
- 11/2022
- 535 kW (727 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-13127 Berlin Französisch-Buchholz
Az 1960-as évek elején a Dodge Charger Coupé a ChryslerDodge leányvállalatának fejlesztéseként az olyan fiatal gépjárművezetőket célozta meg, akik életstílusa részben agresszív, így igyekeztek ezeknek a nagy teljesítményű autóknak is lázadást kifejező jellemzőket adni. A konkurens modellekett együtt - mint például a Ford Mustang, a Pontiac Firebird vagy a Chevrolet Camaro - a Dodge Charger hamarosan megalkotta az izomautó (muscle cars) kifejezést a maga szegmensében.
Némi tuninggal a Dodge Charger egy igazi versenyautó
Olcsóbb volt megvásárolni, mint egy sportautót és az arányok is sokkal kompaktabbak voltak az amerikai szabványokhoz képest: az izomautókat elsősorban a V8 kilövellésű motorjuk és a nagy lökettérfogatuk különböztette meg a többi autótól, amelyek által nagyobb tuningképességgel rendelkeztek. Így a Dodge Charger ideális versenyautó közútra és pályára egyaránt. A Charger - és a nem sokkal később bemutatott Super Bee vagy a Challenger - által a Dodge a sportautók egész sorát állította össze, ezáltal a Dodge márka sportos profilt kapott a Chrysler csoporton belül.
Az 1972-es gyártási évig a Dodge Charger a klasszikus autók közé tartozott
A Dodge Charger első generációja, különösen a csúcsmodell Charger R/T, a maga díszcsíkozásával, a hűtőrácsával és a versenyszerű formájával az izomautók leginkább letisztult autója. Ennek köszönhetően ez a modell 1972 után nemcsak az Egyesült Államokban, hanem Európában is rendkívül elterjedt az ilyen autók szerelmeseinek körében, mint egy klasszikus és felszereltségéhez mérten megfelelően beárazott autó. Ugyanakkor az 1970-es évek első felében elérte a csúcsot és ezzel valójában véget is ért az autó korszaka. A Hemi-motorok 7,0 literes hengerűrtartalma idejétmúlttá vált és fenntartása is költséges volt. Ráadásul az izomautók szerelmesei időközben idősebbek lettek és inkább a kényelmet részesítették előnyben. A Dodge erre válaszolva bemutatott egy szelídebb coupét, melynek belseje egy nagy luxus sport coupéhoz hasonlított. Ám 1978-ban az eladások csökkentek, így a Dodge Charger termelését leállították a Dodge Magnun javára.
Az 1980-as években a Dodge kompakt autói a Charger Etiquette nevet kapták
Az 1980-as években a Dodge a legendás Charger nevében létrehozta a kompakt Dodge Omni járművét. A modelleket teljesítménynövelt motorral, spoilerekkel és sportfutóművekkel kínálták, hasonlóan, mint a Shelby Chargert, melynek 1985-ben mutatták be a Turbo változatát, melynek teljesítménye 109 kW (148 LE) volt. A kisautókat, mint a Charger alapmodelljeit ezekban az években négyhengeres motorral, 47 kW (64 LE) teljesítménnyel gyártották, illetve rájuk ragasztották az izomautó címkét, ami igazán sikeres marketing stratégiának bizonyult.
Limuzinként, V8-as motorral a Charger 2005-ben új kiadásban jelent meg
A gyártó először 2005-ben, közel húsz év után mutatta be a régi, jól bevált Charger új modelljét. Ez a nemzedék azonban - a korábbi sportcoupéval ellentétben - egy négyajtós szedán volt, a modern Dodge erősen emlékeztet a Chrysler 300C kialakítására. A régmúlt sportosságára emlékeztet a csúcsmodell, Dodge Charger R/T motorbeli teljesítménye, így ez az új modell is V8-as motort kapott, mely 317 kW (431 LE) teljesítményre volt képes.