Pontiac Firebird áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Pontiac Firebird, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Pontiac Firebird
-
Pontiac Firebird 3.4 V6 Automaat 1993 APK TM 2026
€ 4 500,-- 201 698 km
- 06/1992
- 105 kW (143 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, NL-5991DC Baarlo -
Pontiac Firebird
€ 3 499,-- 167 490 km
- 09/1991
- 103 kW (140 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, DE-36100 Petersberg -
Pontiac Firebird 3.1
€ 4 000,-- 173 000 km
- 10/1992
- 104 kW (141 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- - (Váltó típusa)
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, BE-8300 Knokke -
Pontiac Firebird werksausstattung
€ 3 000,-- 198 000 km
- 03/1994
- 109 kW (148 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, DE-64295 Darmstadt -
Pontiac Firebird
€ 40 000,-- 129 000 km
- 06/1991
- 103 kW (140 LE)
- Használt
- 3 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, DE-26931 Elsfleth -
Pontiac Firebird KITT REPLICA
€ 45 000,-- 183 000 km
- 01/1991
- 103 kW (140 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- - (Váltó típusa)
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, IT-00164 Roma -
Pontiac Firebird Trans Am / Knight Rider
€ 75 000,-- 189 000 km
- 05/1992
- 110 kW (150 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- - (Váltó típusa)
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, DE-73527 Schwaebisch Gmuend -
Pontiac Firebird (PCC) 5.0 Liter V8 mit TÜV und H-Zul.
€ 12 500,-- 200 900 km
- 12/1992
- 127 kW (173 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-46485 Wesel -
Pontiac Firebird Automatik
€ 5 499,-- 144 530 km
- 10/1993
- 109 kW (148 LE)
- Használt
- 8 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
-
11,9 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
357 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-59457 Werl
Az úgynevezett „Pony Car”-ok 1960-as évek végén történt házassága után sok amerikai gyártó próbálta meg ezekkel a teljesítőképes és viszonylag olcsó sportautókkal képviselni magát a piacon. Mivel a legtöbb vállalat több, különböző márkát egyesít a teteje alatt, ezért adta magát, hogy a költséghatékonyság érdekében közös technikai alapokra fektetett testvérmodelleket fejlesszenek ki. A General Motors (GM) nagyvállalat ebben a Chevrolet és Pontiac leányvállalataiban bízott, melyek a korszak legismertebb Pony Carjait dobták piacra. Amíg a Chevrolet modellje az 1966-os gyártási évtől Camaro néven ment végig a futószalagokon, addig a Pontiac fejlesztői a Firebirdet formálták meg, mely az 1967-es évben került először a kereskedőkhöz. A Pontiac Firebirdöt négy generáción keresztül kupéként és kabrióként gyártották, és a 2002-es gyártási évig maradt a programban.
A Pontiac Firebird első gyártási generációi 1982-ig
A Pontiac Firebird első kettő gyártási generációjának fellépését az 1982-es évig az 1960-as évek stílusának klasszikusan elegáns kupé formái fémjelezték. A gyártási sorozat kupéira és kabrióira jellemző volt ebben az időben a kerek dupla fényszóró és az éles elülső rész lapos hűtőnyílása. Az 1970-es években bemutatott Pontiac Firebird második generációja élesebb formájú lett és két részes elülső hűtővel rendelkezett, melynek négyszögletes nyílásai voltak.
Új formatervezés felnyitható fényszórókkal a Pontiac Firebird számára
A Pontiac Firebird harmadik generációjának 1982-es piaci bevezetése szakítást jelentett a gyártási sorozat eddigi formatervezési hagyományaival. A kabriók és kupék ék formájú elülső részt kaptak, hosszas átmenettel és lecsukható elülső fényszórókkal. A nyitható fényszórók megmaradtak az 1993-ban bemutatott Pontaic Firebird generációjánál is, amely innentől kezdve kerekített vonalvezetéssel állt elő és a gyártási sor 2002-es évi beszüntetéséig ilyen formában maradt programban.
A klasszikus Pontiac Firebirdben V8-as motorok dolgoznak
A Pontiac Firebird belépő változataiba a gyártó hatcilinderes aggregátorokat épített, jó négy literes lökettérfogattal, melyek a kupéknak és kabrióknak viszonylag szerény, 100 lóerős teljesítményt adtak. Klasszikus motorizálásnak számítottak a nagyobb teljesítményű V8-as motorok, melyek egy része 6 liternél nagyobb lökettérfogattal rendelkezett. Az 1980-as években történt leépítés részeként a Firebirdnél nagyrészt V6-os motorok kerültek bevetésre, amíg a csúcsmodellek nyolccilinderes hajtóművekkel lettek felszerelve. A legjobb teljesítményértékeket hagyományosan a Pontiac Firebird Trans Am érte el, mely technikai és karosszéria-formatervezésbeli módosításokkal sportmodellként, kabrióként és kupéként lett a különböző gyártási években eladásra kínálva.