BMW i8 áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról BMW i8, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert BMW i8
-
BMW i8 I8 Coupe Head-Up 20" Harman 360°
€ 57 900,-- 59 980 km
- 08/2015
- 266 kW (362 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Elektromos/benzin
- - (l/100 km)
-
49 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-14979 Großbeeren (bei Berlin) -
BMW i8 1.5 First Edition
€ 54 995,-- 123 000 km
- 10/2014
- 170 kW (231 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
-
49 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Magánszemély, NL-3831je Leusden -
BMW i8
€ 72 900,-- 62 000 km
- 01/2015
- 266 kW (362 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Elektromos/benzin
-
2,1 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, ES-08029 BARCELONA -
BMW i8 1.5 Carbon Edition NL Auto Dealer Onderhouden
€ 79 995,-ÁFA visszaigényelhető - 61 745 km
- 05/2018
- 275 kW (374 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Elektromos/benzin
-
2,1 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
0 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-4264 AJ VEEN -
BMW i8 Coupe Pure Impulse - Harman-Kardon ///
€ 63 990,-- 47 890 km
- 11/2014
- 266 kW (362 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Elektromos/benzin
-
2,1 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, DE-52222 Stolberg -
BMW i8
€ 82 900,-- 28 000 km
- 01/2019
- 266 kW (362 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Elektromos/benzin
-
2,1 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, ES-08029 BARCELONA -
BMW i8 334pk Limited Edition Ferrada HUD 360Cam Nieuwstaa
€ 69 900,-- 62 904 km
- 05/2015
- 245 kW (333 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Elektromos/benzin
-
2,1 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
0 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, NL-9231 HS SURHUISTERVEEN -
BMW i8 11.6 kWh PHEV
€ 69 990,-ÁFA visszaigényelhető - 66 000 km
- 01/2018
- 170 kW (231 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
-
2,1 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
49 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-3900 Overpelt -
BMW i8 11.6 kWh PHEV ***16.000 km *** eerste eigenaar
€ 76 200,-ÁFA visszaigényelhető - 16 032 km
- 03/2016
- 170 kW (231 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
-
2,1 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
49 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-8550 Zwevegem
A BMW i8 a BMW dizájn autója. Az első „ BMW Vision Efficient Dynamics ” nevű tanulmány a 2009-es nemzetközi autókiállításon került bemutatásra, míg az átdolgozott BMW i8-at 2 évvel később, egy 2011-es hasonló kiállításon mutatta be a bajor autógyártó. Az ötlet az volt, hogy egy kisautó fogyasztási adataival rendelkező, teljesen újszerű sportautót tervezzenek és mutassanak be. Az ötletet többek között a BMW által kifejlesztett plug-in-hibrid elektromos meghajtás szolgáltatta, ahol a BMW i3 dizájnnal szemben két elektromos motor és egy belsőégésű motor van kombinálva. A modell sorozatgyártása 2013 végétől indulhatott meg. A modell az első tengelyen BMW i8 elektromos meghajtással van ellátva, amelyhez az ötletet a BMW i3 dizájn szolgáltatta, ezt speciálisan a tanulmány kedvéért módosítottak, a teljesítményt pedig 104 kW-ig növelték. A második, kisebb elektromotor a hátsó tengelyen egy 6 fokozatú dupla kuplung meghajtóhoz van csatlakoztatva, és legfeljebb 25 kW teljesítményt nyújt. Ehhez jön egy TwinPower háromhengeres nagyteljesítményű belsőégésű motor turbó feltöltéssel és 1,5 l lökettérfogattal. Az aggregát már önmagában 300 Nm forgatónyomatékot és 120 kW teljesítményt biztosít. A BMW i8 ezzel a három különböző elvű meghajtó-kombinációval 262 kW összteljesítményt ér el, ami 250 km/h maximális sebességet és 4,8 másodperces gyorsulást biztosít 0 km/h-ról 100 km/h-ra. Nem kérdés, hogy ezeket a tulajdonságokat más sportautók is felmutatják – a BMW i8-as titka azonban a rendkívül alacsony fogyasztásban (2,7 l/100 km) és károsanyag-kibocsátásban (99 g CO2/ km) rejlik. Mindent figyelembe véve az i8-as egyetlen tankolással és akkumulátor feltöltéssel 700 km-es hatótávolsággal rendelkezik, ha pedig az elektromotorok nincsenek üzembe helyezve, a hatótávolság 650 km. Az elektromotorok energiájukat egy lítium-ion akkumulátorból nyerik, amelyet egyszerűen, hálózati csatlakozóra csatlakoztatva tölthetünk fel.
Ez biztosítja a BMW i8-as csúcstechnikáját
Az i8-as könnyű szerkezettel lett megtervezve, ami lehetővé tette a vezetési tulajdonságok és a fogyasztási adatok további javítását. Az első és hátsó motorok úgynevezett „energiaalagúttal” vannak egymással összekötve, amelyben egy nagyfeszültségű akkumulátor van elhelyezve. Így egyrészt a súlypont nagyon mélyre van helyezve, másrészt a terhelés a két tengelyen egyenletesen, optimálisan oszlik el. Még a tengelyek is a sportkocsikra jellemző nagyon alacsony módon lettek beépítve, ami elkerülhetővé teszi a meghajtó esetleges zavaró hatását a kormányműre.
Így néz ki a BMW i8-as
A BMW i8-as formatervezése különleges, amelyhez hasonlót még senki nem látott az utcán. A lapos, de egyúttal kerek forma, nagy ablakfelület, szárnyszerű lengőajtók olyan futurisztikus járműre emlékeztetnek, amelyet a filmekből ismerhetünk. Ehhez jönnek még az U-alakú teljes LED-fényszórók, az egészen a szélvédőig terjedő fekete V a motorháztetőn és a 3 dimenziósan kialakított levegőkivezető nyílások - a futurisztikus formatervezésnek köszönhetően a modell a holnap autójának előfutáraként jelenik meg. A dinamikus sportautó-megjelenés ellenére a BMW i8 kétszer két személy számára biztosít elegendő helyet és alkalmas egyszerű bevásárláshoz is.
Ez biztosítja a BMW i8-as komfortját
Habár a műszerfal, a levegőkivezető nyílások elrendezése és a belső tér kialakítása a BMW i3-as formatervezésére emlékeztet, ezek az elemek mégis egy lényegesen sportosabb megjelenést biztosítanak. A vezető mindent megtalál, ami manapság egyre inkább része a sorozatgyártásnak: ilyen például a start-stop funkció vagy az elektromos parkolófék. Ehhez jönnek a háromdimenziósan kialakított kijelzők, amelyek automatikusan, a vezetési helyzettől függően jelzik a legfontosabb információkat – ide tartozik természetesen a hátralévő hatósugár és hogy aktuálisan melyik az aktív meghajtó. Az utasteret a hosszasan elhelyezkedő akkumulátor kétfelé osztja, ezzel is kiemelve a jármű sportos jellegét.