Dodge Challenger áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Dodge Challenger, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Dodge Challenger
-
Dodge Challenger 6.4 V8 SRT R/T SCATPACK WIDEBODY 50TH
€ 39 990,-- 31 855 km
- 05/2021
- 362 kW (492 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-04178 Leipzig -
Dodge Challenger Dodge SRT HEMI 5.7 R/T
€ 32 500,-- 41 000 km
- 05/2021
- 280 kW (381 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-07407 Rudolstadt -
Dodge Challenger R/T Scat Pack 6.4L WIDEBODY/ALPINE
€ 39 500,-- 18 566 km
- 07/2023
- 361 kW (491 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-57482 Wenden -
Dodge Challenger SCAT PACK WB SHAKEDOWN 6.4 V8
€ 67 490,-ÁFA visszaigényelhető - 25 000 km
- 02/2024
- 362 kW (492 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
-
13,6 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
320 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-27607 Geestland -
Dodge Challenger 6.4 R/T SCAT PACK*LAST CALL*LED*GSHD
€ 52 987,-- 6 631 km
- 07/2024
- 362 kW (492 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-45356 Essen -
Dodge Challenger SRT DEMON WITH BOX! KW HARMAN KARDON
€ 183 900,-- 5 293 km
- 03/2020
- 626 kW (851 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-34123 Kassel -
Dodge Challenger Dodge Challenger Sxt Plus 3.6L V6 PUNISHER
€ 34 400,-ÁFA visszaigényelhető - 120 000 km
- 01/2016
- 224 kW (305 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-20017 Rho - Milano -
Dodge Challenger TÜV bis März 2027 Rückfahrkam. Temp Alu Sportfahr
€ 18 980,-- 126 054 km
- 10/2013
- 227 kW (309 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Benzin
-
10,5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
256 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-58285 Gevelsberg -
Dodge Challenger SXT 3.6l V6
€ 36 500,-ÁFA visszaigényelhető - 33 644 km
- 09/2023
- 227 kW (309 LE)
- Használt
- 3 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
-
11,5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
273 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-27607 Geestland
Az 1990-es évek végén a Daimler autókonszern és a Chrysler egy vállalati fúzió lévén közösen a japán együttműködési partner Mitsubishi gyártóval egy globális vállalatot próbált kiépíteni. Még mielőtt ezek a tervek dugába dőltek volna, a partnervállalatok közösen kivitelezett személygépkocsi platformgyártási projektekben vettek részt, amelynek köszönhetően technológia-transzfer jött létre a Daimler irányába, amit később a cég fel tudott használni az E-osztályú autóiban. Ennek köszönhetően született meg a szedán platform is, amit LX platformnak neveznek és a Chrysler olyan modelljeinél használt fel, mint a Chrysler 300C vagy ennek testvérmodellje a Magnum, amelyet végül a Chrysler leányvállalatDodge forgalmazott. A Chrysler később ezt a platformot használta a rövidített változatainál is, mikor 2008-ban bemutatta az autótörténelmi jelentőségű Dodge Challengert, ami egyébként 1969-ban mint Muscle Car jelent meg először a piacokon.
A Dodge Challenger kezdetben kupé és kabrió változatban kapható
A történelmi Dodge Challenger modellel a Chrysler az 1970-es években jelentős sikereket ért el az akkor dinamikusan növekvő „pony cars” szegmensben. A „pony cars” az elsősorban olyan kompakt autókat jelüli, amiket nagy lökettérfogatú motorokkal gyártanak. Az 1969-ben bevezetett Dodge Challenger modellt az 1970 és 1971-es gyártási években nyitott tetejű változatban kabrióként, szövettetővel is gyártották. Az első generációs modellt változatos teljesítményű motorokkal gyártották 1974-ig. A beszálló modellt 3,7 literes 107 kW (145 LE) teljesítményű motorral gyártották, de az ajánlatok között megtalálható volt a V8-as HEMI-motor 313 kW (425 LE) teljesítménnyel is. A nagy lökettérfogatú és ebből következően nagy fogyasztású izomautó éra után a Chrysler 1978 és 1983 között bevett a programjába egy Japánban gyártott Mitsubishi kupét, amit az USA-ban Dodge Challenger néven forgalmaztak.
Az új generációs Dodge Challenger 2008-ban kupé változatban kerül a piacokra
Közel 35 év után az első Challenger generáció óta, miután a Chrysler és a Daimler felbontotta partnerségét, a Chrysler kijött az új Challenge sportkupé modelljével, amely a formavilágával, hasított hűtőrácsaival és négy kerek fényszórójával szorosan kapcsolódik a 70-es években gyártott eredeti modellhez. Kvázi kötelező példaként, az új generációs Dodge Challenger járműbe a Chrysler V8 HEMI-motorokat épített be. A Dodge Challenger 5,7 és 6,4 literes változatokban lett gyártva. Az induló modell V6-os 190 kW (250LE) teljesítményű.