Aktuális ajánlatok mert Honda
-
Honda Civic 1.8 TYPE S DIGITAL+PDC+18Z+KLIMA+TEMPO+
€ 7 450,-- 155 700 km
- 08/2011
- 103 kW (140 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
6,7 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
156 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-12351 Berlin -
Honda Civic 1.4 i-VTEC Sport
€ 5 990,-- 170 730 km
- 03/2012
- 73 kW (99 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-26125 Oldenburg -
Honda Civic 1.6 Autom.,Bremsen neu,Klima, Einparkhilfe
€ 2 990,-- 171 170 km
- 05/2002
- 81 kW (110 LE)
- Használt
- 3 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
-
7,3 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
174 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-14612 Falkensee -
Honda Civic 1.0 VTEC Elegance SHZ KAMERA NAVI ACC
€ 13 990,-- 75 079 km
- 04/2018
- 95 kW (129 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-58675 Hemer -
Honda Civic 1.8 COMFORT KLIMA ALLWETTER LM
€ 9 980,-- 88 980 km
- 09/2016
- 104 kW (141 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-44575 Castrop-Rauxel -
Honda CR-V 2.0i-VTEC 4WD Lifestyle, 1.Hand, Garantie
€ 18 900,-- 37 750 km
- 03/2016
- 114 kW (155 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
-
7,6 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
177 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-68623 Lampertheim -
Honda CR-V 2.2i-CTDi Elegance
€ 5 200,-- 465 000 km
- 12/2009
- 103 kW (140 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
6,5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, ES-28983 Parla -
Honda HR-V 1.5 Hev eCVT Elegance
€ 23 900,-- 25 800 km
- 09/2022
- 96 kW (131 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Elektromos/benzin
-
4,2 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, IT-50019 Sesto Fiorentino - Firenze -
Honda CR-V 2.2 i-DTEC 4WD Executive -€4000 DREAM DAYS
€ 13 999,-- 188 518 km
- 02/2014
- 110 kW (150 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Dízel
-
6,7 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
175 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-2920 Kalmthout
Nincs még egy autómárka, amely annyira ellentétes érzelmeket váltana ki az autótulajdonosokból és érdeklődőkből, mint a Honda. A Honda látványát meg kell szokni, ahogy a renoméja a tuning-világ szereplői között sem tartozik a mainstream tulajdonságok közé. Ugyanakkor, ha a sportos autók listáján kellene feltüntetni, akkor a japán gyártó modelljei messze a ranglista legmagasabb fokán állnának. Mindegy, hogy egy Civic, NSX vagy S2000 kormánya mögött ül az ember – ekkora meghajtó erővel egyetlen más használt autó sem rendelkezik. Sok esetben halálos iramban kell vezetni ahhoz, hogy igazán élvezni lehessen a Honda modelleket. A versenypályáktól távol, a japán gyártó sportkocsijai a mindennapi életben is technikai kifinomultságról és széles biztonsági felszereltségről tesznek tanúbizonyságot.
A Honda használtautó-modellek felettébb keresett járművek
Három nyomós érv, amely a Honda kocsik atlétikusságát támasztja alá a konkurenciával szemben: magas fordulatszámú motorok, direkt kormányzás és feszes felfüggesztés. Még az is, aki nem álmodik csavarozott versenyautóról a következő országúti versenyén, hanem csupán arra törekszik, hogy egy hétköznapi közlekedési eszközhöz jusson, a Hondánál jó kezekben van. Minőség és a tartósság szempontjából is a japánok rendszeresen dobogós helyen végeznek. Még a TÜV-nek és a Dekrának sincs miért panaszkodnia, a használtautók műszaki vizsgáin ritkán merül fel probléma a Hondákkal. A rüsselheimi és wolsburgi konkurenciákkal szemben nehéz azt állítani, hogy a japán márka modelljei ugyanolyan fejlettek lennének, de igenis ez a helyzet. Bemutatunk három olyan Honda modellt, amelyek használtautóként méltó módon képviselik a márkát.
Honda Jazz : kicsi, de tágas és rugalmas, ezek a Honda Jazz aduász tulajdonságai. 2001-ben lett az európai piacokra bevezetve - Japánban, Kínában és az Egyesült Államokban Honda Fit néven fut. 2013 óta a Honda Jazz harmadik generációját gyártják. Figyelemre méltó és lesz is a jövőben a rugalmas ülésrendszer. Mivel a benzintartály nem a hátsó ülések alatt található, tetszés szerint állíthatók a háttámlák és ezáltal nagyméretű tárgyak is könnyedén szállíthatók. Még öt emberrel a fedélzeten is a csomagtartó több mint 350 liter szabad teret kínál - a kisautó kategóriában nincs még egy márka amely több tárhelyet kínálna, mint a Honda. Nem nehéz használt, de jó állapotban lévő modelleket találni.
Honda Civic : a Civic a Honda extrovertált modellje. Az első generációs modell 1972-ben jelent meg Japánban, 2012 óta kapható a kilencedik generáció és már bejelentették 2017-re a tízes sorozatot. A Civica Hondának olyan mint a Golf a VW-nek: egy nemzetközi sikerű fejős tehén, amely 18,5 millió eladott autóval a legnagyobb számban eladott gépjárművek közé tartozik. A Civic modell külső és belső tulajdonságai egyszerűen mindenkit levesznek a lábukról. Különösen az aktuális használtautók vonatkozásában: a motorok a legsportosabb osztályba tartoznak, magas fokú biztonságot kínálnak és a jó futóműnek és magas értékű kipufogórendszernek köszönhetően kiváló választást jelentenek. Azonban főleg az utolsó két generáció esetáben több időt igényel, hogy a dizájnt megszokjuk.
Honda Accord : ahogy a Civic, úgy a Honda Accord is nemzetközi siker, habár Európában még nem annyira elterjedt. Ezek a modellek még használtan is kiváló választást jelentenek - a magas fokú megbízhatóságot a német TÜV is díjazta. Az első változattal 1976-ban jött ki a Honda, a jelenlegi sorozat a nyolcadik (2008 óta az utakon). Az 1990-es évek kezdete óta az Accord modellek a világpiacon különböző méretekkel és karosszéria-változatban kaphatók. Ezáltal például az európai középkategóriás változatok kisebbek, mint az amerikaiak. Ugyanakkor épp a kombi változat - amit Honda Accord Tourernek neveznek - extra helyet és csomagteret kínál. A felszerelés és a meghajtás a Honda Accord modellnél szintén tiptop.
Az álmok ereje előrébb vitte a Hondát
Honda, ez az álmok ereje. A fenti szlogen egy marketing stratéga által jól kigondolt egysoros - ez az alapmondat adja vissza a Honda vállalat esszenciáját. Mindenesetre az álmok erejében már Soichiro is hitt. Honda (1906-1991) élete végéig az álmai realizálásán dolgozott. Már fiatalkorában is elbűvölték az autók, ezért lett autószerelő. Később nagyobb izgalom után nézett és autóversenyzővé vált. Egy súlyos baleset után fel kellett adnia a versenyzés iránti szenvedélyét, de nem az autók irántit. Ezért az 1930-as évek közepén megnyitotta a garázsa mellett a Tokai Seiki Heavy Industry céget, amely dugattyúgyűrűket gyártott. A második világháború alatt a kormányzat rendeletére átvette a cég irányítását. Egy bombatámadás és egy közeli földrengés következtében a gyártócsarnok és a kapacitás nagy része elpusztult, ezért Honda a vállalkozása maradékát eladta a Toyotának.
A Honda Motor Corporation a legnagyobb motorgyártóvá válik
A pénzt, amit Honda az adásvételért kapott, egy cégbe fektette: a Honda Technical Research Institute cégbe. A motorizált biciklik gyártásával kezdődött minden. Két évvel később a Honda erősítést hozott a vállalathoz. Kihachiro Kawashima mérnök és Takeo Fujisawa manager szaktudásával kiegészülve Honda újult erővel vetette bele magát szlogenje megvalósításába. „Csak egy jövőnk van, és az az álmainkból épül, ha megvan a bátorságunk a konvenciók elhagyására.“ Az új vállalkozás neve Honda Motor Corporation lett. Honda ezek után motorok előállítására koncentrált. Az első modell a D típus volt 1949-ben és a Honda Dream nevet kapta. Kerek tíz év után jött az első siker, a Super Cub modell formájában. A könnyű moped roller – amelynek rövidítése olcsó városi biciklit jelent – még ma is a legtöbb példányban eladott közlekedési eszközök közé tartozik. Magas minőség és kedvező árak segítették a Hondát abban, hogy az 1960-as évek közepére a legnagyobb motorgyártóvá váljon.
Az 1960-as évek elején a Honda beszállt az autógyártásba is
Az első négykerekű gépjármű, a teherszállító T360 szintén gyorsan kedvenccé vált és sikert aratott. A kis sportteherautó, amit 1963 és 1967 között gyártottak, kereken 100 000 példányban kelt el. Előtte a Honda tiltakozott egy kormányzati rendelet ellen, amely csak három gyártónak engedélyezte volna az autógyártást és a Honda rákényszerült volna arra, hogy továbbra is kizárólag motort gyártson. Szintén 1963-ban mutatták be az S500 modellt. A piros Roadster, amin az S360 prototípus alapult, nem igazán tudta a motorkerékpárokra hajazó technikai rokonságot elrejteni, de a kétülésest pozitívan fogadták a vásárlók és ez megalapozta a Honda további növekedését. A vállalkozás az 1950-es évek végétől kezdődően Japánon kívüli piacokon is aktív volt, és általánosságban összevetve sikeresen mutatták be az autómodelleket. Az első Nyugat-Németországban kapható modell az S600 volt, amelynek a gyártása 1964-ben kezdődött meg és exportja egy évvel később indult meg Európába. Nem sokkal később követte a Honda S800, amelyet a Honda kupé és kabrió kiszerelésben egyaránt kínált. A használtautót vásárlók között nagyon keresettek és ritkaságszámba mennek ezek az oldtimer modellek.
Az autógyártók közül elsőként a Honda vezette be a piacokra a saját luxusmárkáját
A kisautók és roadsterek után a Honda az ezt követő években folyamatosan építette ki modellpalettáját. Ezt követte 1972-ben a Honda Civic a kompakt osztályban, 1976-ban a Honda Accord és 1978-ban a Honda Prelude a középkategóriában. 1985-ben a Honda Legend modellel már a felső középosztálynak is tudott a Honda gépjárművet kínálni. Egy évvel később a Honda egy kalap alá vette az összes luxusgépjármű-modellt, amit az egyesült államokbeli és kanadai piacokon árult az Acura prémium márkanév alatt. Ez sikeres lépésnek bizonyult, mivel a következő 30 évben a Honda az Acura modellekkel az egyik legsikeresebb luxusautó gyártóvá vált az amerikai kontinensen. A koncepció olyan sikeres volt, hogy Oroszországban, Kínában és még a hazai piacon Japánban is a nemes Honda modelleket és változatokat Acura márka alatt kínálták. 1990-ben mutatták be a szuper sportkocsi Honda NSX-et, a rövidítés New Sportscar eXperience, azaz új sportautó élményt jelentett. A hangos szaksajtó a „világ legjobb sportautójának” titulálta.
A krízisévek ellenére a Honda az egyik utolsó független autógyártók egyike
Az 1990-es évek a próbálkozások időszakát jelentették a Hondának, mivel a céget alapító Soichiro Honda - aki még 1973-as nyugdíjba vonulása után is a vállalat lelkesedését jelentette - meghalt. A teherautó és a SUV felfutását átaludta a cég, mialatt a Mitsubishi által kezdeményezett ellenséges felvásárlásról pletykáltak. A vezetés Nobuhiko Kawamoto döntésére felfüggesztette a népszerű, de felettébb drága elkötelezettségét a Forma 1 felé és újonnan kifejlesztett kisteherautókra és terepjárókra kezdett el koncentrálni. A Honda Odyssee és a Honda CR-V kezdeti sikerének köszönhetően visszahozták a céget a siker mezsgyéjére. A SUV-ok mellett meggyőzően szerepeltek a hibrid meghajtású gépjárművek, közülük is a nemzetközileg nyereséges hibrid kupé CR-Z. Ezek után a cég új üzleti területekre terjeszkedett: a Honda Aircraft Company leányvállalat a Honda HA-420 megnevezésű modellel, az úgynevezett HondaJet repülőgéppel új területen igyekezett megvetni a lábát. Napjainkban a Honda egyike a kevés független japán autógyártók egyikének. A vállalat ugyanakkor autók, motorkerékpárok mellett kerti gépeket, hajómotorokat és áramfejlesztőket is gyárt. A Honda egyben ismert az intelligens művészet iránti elkötelezettségéről is: az ASIMO (az Advanced Step in Innovative Mobility angol kifejezés rövidítése) az egyik lefejlettebb humán robotot jelenti a világon.
Az aktuális modellek, amelyek használtautóként is meggyőzőek:
Modell neve | Járműosztály | Gyártási év | Megjegyzések |
---|---|---|---|
Honda Jazz | kisautó | 2013 óta (3. generáció) | Variálható hátsó ülés. A városi vészfék és a tempomat a szériafelszerelés része, a magasabb felszereltségű változatok Honda Connect Infotainment rendszerrel rendelkeznek. Ugyanaz a platfom lett használva, mint a Honda HR-V-nél (2. generáció). |
Honda Civic | Kompakt osztály | 2011 óta (9. generáció) | Kifejezetten az európai piacra kifejlesztve. 2015 elején ráncfelvarráson esett át. Kombi felszereltségű megnevezése a Tourer, a sportváltozat Civic Sport néven kapható. A versenyautó változatot Civic R típusnak nevezik. |
Honda HR-V | SUV | 2015 óta (2. generáció) | Fényszóró asszisztens, városi fék asszisztens, tempomat és klíma a szériafelszerelés része. A navigációs rendszer érintőképernyőn keresztül történik. Variálható hátsó ülés. Ugyanaz a platform, mint a Honda Jazznél (3. generáció). |
Honda CR-V | Kompakt SUV | 2014 óta (4. generáció) | Első- vagy összkerékmeghajtással. Szintén tartalmaz parkolási-, fényszóró-, követőfényt vagy blind spot asszisztenst. Magasabb felszereltségű Honda modellek Infotainment Honda Connect rendszerekkel is fel lehet szerelni. |
További hivatkozások áttekintése
- Honda Accord
- Honda Ascot
- Honda Avancier
- Honda Beat
- Honda Capa
- Honda City
- Honda Civic
- Honda Concerto
- Honda CR-V
- Honda CR-Z
- Honda Crosstour
- Honda CRX
- Honda Element
- Honda Fit
- Honda FR-V
- Honda HR-V
- Honda Insight
- Honda Inspire
- Honda Integra
- Honda Jazz
- Honda Legend
- Honda Life
- Honda Logo
- Honda Mobilio
- Honda NSX
- Honda Odyssey
- Honda Orthia
- Honda Partner
- Honda Pilot
- Honda Prelude
- Honda Quintet
- Honda Ridgeline
- Honda S 2000
- Honda Saber
- Honda Sabre
- Honda Shuttle
- Honda Sm-x
- Honda Stepwgn
- Honda Stream
- Honda Torneo