Aktuális ajánlatok mert Lada
-
Lada 4x4 Niva 4x4 GLP
€ 3 995,-- 90 000 km
- 12/2005
- 59 kW (80 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Autógáz (LPG)
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, ES-41927 Sevilla -
Lada ANDERE 2106 / 1600
€ 7 500,-- 999 999 km
- 07/1993
- 51 kW (69 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-79400 Kandern -
Lada WAZ 2106 Lada
€ 4 990,-- 35 600 km
- 07/1984
- 50 kW (68 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-37696 Marienmünster -
Lada Vesta Cross 1.6 PDC,Klimaautom.SHZ
€ 8 490,-- 59 959 km
- 02/2020
- 75 kW (102 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-86165 Augsburg -
Lada Nova 2105 Nova 1.5
€ 6 300,-- 24 000 km
- 01/1992
- 55 kW (75 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, DE-42277 Wuppertal -
Lada Nova 2107 1.7 i Classic ohne TÜV
€ 1 750,-- 40 000 km
- 07/1996
- 62 kW (84 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
9,4 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
234 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-07613 Heideland OT Etzdorf -
Lada 1600 (Shiguli 2106)
€ 5 950,-- 68 000 km
- 07/1987
- 58 kW (79 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, DE-42855 Remscheid -
Lada Niva 1.7 Travel Luxus 4X4 NAVI Kamera
€ 17 000,-- 11 000 km
- 03/2022
- 59 kW (80 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
-
283 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Magánszemély, ES-07559 Mallorca -
Lada Niva
€ 5 000,-ÁFA visszaigényelhető - 43 018 km
- 03/2010
- 60 kW (82 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Autógáz (LPG)
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, BE-6960 Manhay
A tervgazdaság idején az orosz Avtovaz autógyártó cég évtizedeken keresztül mintacég szerepét töltötte be a kelet-európai államokban, ennek következtében örvendett a Lada márka magas presztízsnek Kelet-Európában. Mi több, az 1970-es évektől kezdve a Lada modellek fontos exportcikknek számítottak a szomszédos államokban. Jóval azelőtt, hogy a dél-koreai előállítók alacsony áraikkal elcsábították volna a nyugat-európai vásárlókat, az orosz Volga autógyártó kezdetben Fiat-modelleken alapuló járműveivel, majd az 1980-as évektől saját fejlesztésű szériákkal kívánt részesedést szerezni a nyugati piacokon. A célt egy olyan technológia szolgálta, amely bár nem volt mindig a legkorszerűbb, de strapabíró és könnyen karbanthartható volt.
Az off-road klasszikus és a korszerűsített márka segítségével tovább él a Lada márka
Az otthoni piacok mellett az összkerékmeghajtású Lada Niva vagy Lada Tajga, mint megfizethető off-road modellek a 70-es évek közepétől Nyugaton is rajongókat tudtak szerezni a márkának. A kelet-európai államokban lezajlott gazdasági liberalizációval az Avtovaz elvesztette egyedi státuszát és olyan olcsó gyártású konkurenciákkal találta szembe magát, mint például Romániában a francia Renault-csoport Dacia márkája, amely fokozatosan átvette a Lada régi szerepét. 2008-ban a franciák növelték elkötelezettségüket az olcsó gyártású gépjármű-kategóriában és részesedést szereztek az Avtovazban, amellyel az volt a cél , hogy a kis- és kompakt gépjármű szegmensben, valamint a klasszikus Lada Niva modell korszerűsített technológiájával az olcsókategóriás gépjárművek között piaci részesedést tudjanak kihasítani.
A Fiat segítségével a Lada márka újjászületik
1966-ban -a korszerű orosz autógyártás megálmodása idején - az olasz Fiat konszern lett kiválasztva az együttműködésre. Az olaszok építették az első Avtovaz gyárat, amely egyben gyártási joggal is járt a középkategóriás Fiat 124 szedán gyártására is, amit az 1970-es évektől kezdődően különböző paraméterekkel Lada 1200, 1300, 1500 és Lada 1600 néven dobtak a piacokra. 1979-től kezdődően az új szedán és kombi verziókat Lada Nova néven árulták.
Az exportpiacokra gyártott Lada személygépjárművek
A kompakt kategóriában az oroszok 1984-ben jöttek ki a Lada Samara szedánnal, amely motorja a Porsche gyártóval közösen lett kifejlesztve, amit egy év után a nagyobb méretű Lada Aleko szedán követett. 1995-ben a Lada Samara modellt a kompakt Lada 2110 váltotta az exportpiacokon, amelynek jellemezője a lépcsőshátú szedán tervezés volt. A 2008-ban bemutatott kompakt Lada Priora három verzióban lett előállítva: szedán, kombi és kétajtós coupé . 2005-ben került bemutatásra a kisautó kategóriában a Lada Kalina, amely a lépcsőhátú és csapotthátú szedán verzió mellett kombiként is kereskedelmi forgalomba került.
A klasszikus Lada Niva, a belépő modell az off-road kategóriába
1976-ban az Avtovaz a terepjáró Lada Niva modellel bővítette a termékpalettáját, amit alapvető változtatások nélkül évtizedekig gyártottak. A négyüléses modellt csak 60 kW-os (81 PS) verzióban kínálták exportra, de az állandó összkerékmeghatásnak, differenciálzárnak köszönhetően és mint strapabíró technológiával ellátott munkaeszközként és szabadidős terepjáróként számos exportpiacon elismerést vívott ki. A régi hajtóművek miatt a Lada Niva CO2-kibocsátása 220 g/km volt, ehhez viszont 1,5 tonna húzóerő párosult - ezzel az off-road kategória belépő szintű terepjárójává vált.