Aktuális ajánlatok mert Lancia
-
Lancia Ypsilon €10.900 PREZZO REALE NESSUN OBBLIGO FINANZIARIO
€ 6 900,-ÁFA visszaigényelhető - 69 000 km
- 06/2021
- 51 kW (69 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Elektromos/benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-20900 Monza - Monza Brianza - Mb -
Lancia MUSA 1.3 MJET 90cv ORO PLUS - OK NEOPATENTATI
€ 1 990,-- 188 550 km
- 09/2009
- 66 kW (90 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
-
4,7 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
120 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-20831 Seregno - Monza Brianza - MB -
Lancia Ypsilon 1.0 firefly hybrid Gold s
€ 5 990,-- 50 000 km
- 01/2022
- 51 kW (69 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Elektromos/benzin
-
4,0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
90 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-20082 Binasco - Milano - MI -
Lancia Ypsilon Lancia Ypsilon 1.3 Multijet 16V Platino Unicoprop
€ 2 500,-ÁFA visszaigényelhető - 189 000 km
- 07/2006
- 51 kW (69 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
-
4,6 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
119 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-10143 Torino - To -
Lancia Ypsilon Ypsilon 1.0 firefly hybrid Silver s&s 70cv * PROMO
€ 8 900,-- 20 000 km
- 07/2020
- 51 kW (69 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Elektromos/benzin
-
4,0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, IT-10040 La Loggia- Torino -
Lancia Ypsilon 1.3 MJT 16V 95 CV 5 porte S&S Platinum
€ 4 990,-- 159 000 km
- 09/2014
- 70 kW (95 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
3,8 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
99 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-10155 Torino - To -
Lancia Thema 3.0 V6 CRD Automatik Platinum- TÜV Neu
€ 7 200,-- 227 000 km
- 08/2012
- 140 kW (190 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Dízel
-
7,1 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
185 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-63533 Mainhausen -
Lancia Delta Platino|PDC|Klima|Navi|Vollleder|Panorama
€ 4 490,-- 146 000 km
- 10/2008
- 110 kW (150 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
7,0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
165 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-67112 Mutterstadt -
Lancia Ypsilon Hybrid e-DCT
€ 17 350,-ÁFA visszaigényelhető - - km
- - (Első forgalomba helyezés)
- 74 kW (101 LE)
- Új
- - (Előző tulaj)
- Automata
- Elektromos/benzin
-
4,6 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
102 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-23100 Montagna In Valtellina - Sondrio - So
Egy alumínium motorblokk öntvény, szabványos V6 motorok, a luxusautók legfontosabb technikai jellemzői, melyeket a gyártók szivesen ötvöznek a legmodernebb high-tech fejlesztésekkel. Ehhez jön a könnyűszerkezetes V6 motor 1954-ben, mely a Lancia Aurelia világpremierje volt. Ezek voltak azok az áttörések, melyekkel az 1906-ban alapított olasz Lancia gyártó Olaszország második legfontosabb autógyártójává nőtte ki magát, még mielőtt 1969-ben a piacvezető Fiat átvette volna.
A Lancia márka sportos imázsa
Húsz éven át kínálta a Lancia az olyan modelljeit, mint a Lancia Flaminia, Flavia és Fulvia modellek, s az 1970-es és 1980-as években a Lancia Gamma, Prisma és Thema modellekkel szintén egy széles spektrumú termékpalettát mutatott be a sokféle vonzó, főként nagy teljesítményű autóval, melyek a felső középosztály számára készült szedánok, kabriók és kupék voltak. A sportos imázsnak köszönhetően a Lancia nagy sikeresket ért el a ralli versenyeken is az általuk létrehozott versenyautó-változatokkal, mint például a Lancia Beta és Lancia Delta modellekkel, amelyek a valaha létezett két legsikeresebb ralli autó modellé nőtték ki magukat. Az elbűvölő sporttörténetről a Fiat döntött az 1980-as években, amikor új márkaként megjelent az Alfa Romeo, mely átvette a Lancia helyét a sportkocsik világában.
Átrendeződés a Lancia márkánál, méghozzá a magas tervezési szabványok tekintetében
A márka hagyományaiban is átrendeződött, ami a görög ábécé megjelölésű modelleket illette. A kényelem, a családiasság és egy átlagon felüli alapfelszerelés jellemzi a Lancia új autóit az 1990-es években. A középkategóriás autók sorozatában, a Lancia Delta, a Kappa, a Dedra vagy ezek utódja, a Lancia Lybra esetén mindenekelőtt nagyra értékelték a high-end funkciókat, mint például az Alcantara bőr ülések, amelyek a márka egyik legsikeresebb és legelismertebb modelljévé tették a Lancia legkisebb járműveit. És ez elsősorban a merész dizájnnak volt köszönhető. A Lancia Y, mely az olasz dizájner Enrico Fumina nevéhez fűződik, megalapozta a Lancia hírnevét, mint a gyártó dizájnorientált autója.
A Lancia egyénre szabta a modelljeit
A 21. század fordulóján a Lancia elindított egy kezdeményezést, mely igazodik az avantgárd olasz autógyártás nagy hagyományához. A ferde fényszórókkal, a nagy trapéz alakú hűtőráccsal és a magasra állított index-, illetve a szűk hátsó lámpával a Lancia olyan arcot mutat, mely magas felismerési értékeket produkál az utcán. A kéttónusú lakkozás a Lancia Ypsilon modelljén vagy az egyterű Lancia Musa egyaránt az okos tervezési ötletekről tanúskodnak, csakúgy mint a műszerfal - többek között ezek voltak az új jellemzői a Lancia gyárnak. A tömegautók egyénre szabása volt a fejlesztők vezérelve. Így a Lancia vásárlók csaknem 100 különböző lakkozás közül választhatják ki kedvencüket. Később az anyavállalat, a Fiat is átvette ezt a markáns egyénre szabhatósági stratégiát, és alkalmazta is a Fiat 500 retro modelljén, méghozzá meglehetősen nagy sikerrel. A Lancia modelljei kívül-belül extravagánsak
Az extravagáns dizájn a kidolgozott belső térben is megjelenik a 2002-ben megjelent Lancia Thesis modelljénél, mely a felső középosztályt helyezte előtérbe. Németországban is folytatódott a stratégia, mely az igazi egyéniségek számára kínált autókat, ám a Lancia Thesis 2007-ben alig 100 vásárlót nyert meg. A felső árkategóriában a Lancia érvényesíteni tudta kisautója, az Ypsilon modell értékesítési stratégiáját, ám sokkal kisebb sikert ért el. Pontosan ez a siker volt az, amit az olaszok a 2008-ban bemutatott Lancia Delta modelljétől vártak. Az egyterű jármű alapjául a Fiat Bravo modell is szolgált, már kétféle benzines változatban és három dízeles változatban volt elérhető, melyek már teljesítették az Euro5 szabvány.
További hivatkozások áttekintése
- Lancia A 112 Abarth
- Lancia A 112 Elite
- Lancia A 112
- Lancia Beta
- Lancia Dedra
- Lancia Delta
- Lancia Flaminia
- Lancia Flavia
- Lancia Fulvia
- Lancia Gamma
- Lancia HPE
- Lancia K
- Lancia Kappa
- Lancia Lybra
- Lancia MUSA
- Lancia Phedra
- Lancia Prisma
- Lancia Stratos
- Lancia Thema
- Lancia Thesis
- Lancia Trevi
- Lancia Voyager
- Lancia Y
- Lancia Ypsilon
- Lancia Z
- Lancia ZETA