Lancia Delta áttekintés
Átfogó áttekintést talál az autóról Lancia Delta, beleértve a legfontosabb jellemzők részleteit, a motort, a felszerelést és egyéb hasznos információkat az autómodellről. Olvass tovább
Aktuális ajánlatok mert Lancia Delta
-
Lancia Delta martini 6
€ 290 000,-- 37 000 km
- 12/1992
- 151 kW (205 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, IT-24122 Bergamo -
Lancia Delta HF Integ. Turbo 4WD
€ 17 000,-- 140 500 km
- 03/1991
- 130 kW (177 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Magánszemély, AT-8382 Mogersdorf -
Lancia Delta Pequeño Manual de 5 Puertas
€ 42 000,-- 113 000 km
- 04/1987
- 147 kW (200 LE)
- Veterán autó
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, ES-46930 QUART DE POBLET -
Lancia Delta Integrale Martini 5
€ 295 000,-- 190 000 km
- 04/1992
- 154 kW (209 LE)
- Veterán autó
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, ES-46001 Valencia -
Lancia Delta Integrale 16v MANHART 400 Limited 01/01
€ 139 900,-- 57 500 km
- 07/1990
- 276 kW (375 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, DE-42109 Wuppertal -
Lancia Delta 1.6 mjt Gold 120cv dpf
€ 4 500,-- 156 000 km
- 03/2013
- 88 kW (120 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
4,7 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
130 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Magánszemély, IT-10095 Grugliasco -
Lancia Delta HF Integrale Evoluzione II
€ 269 900,-- 89 080 km
- 06/1994
- - kW (- LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, ES-48950 ERANDIO -
Lancia Delta Integrale EVO 1 GROUPE A TRIBUTE
€ 136 900,-- 35 000 km
- 01/1992
- - kW (- LE)
- Veterán autó
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, FR-75016 Paris -
Lancia Delta Lancia Delta HF Evo 1
€ 85 000,-- 137 000 km
- 12/1991
- 155 kW (211 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Magánszemély, FR-57410 Bettviller
Miközben a gyártó a motorsport által a kompaktautók fejlesztésében vállalt kötelezettséget, jellemzően kisebb lendületet ígért a közúti modellek értékesítésében, ám az olasz Lancia az 1979-es évet követően a Lancia Delta modelljével egy másik utat választott. Ezekben az években a Lancia a Fiat anyavállalatnál egy sportmodell szerepet is betöltött, ám ezt a testvérvállalat, az Alfa Romeo csak később hagyta jóvá. Az 1990-es évek kezdetéig a Lancia versenycsapat a Delta ralli sikereit gyűjtötte be, a Lancia Delta legfőképpen így a sportorientált vásárlók körében jelent meg. A Lancia profitált a Delta versenyzési sikereiből is, aminek köszönhetően a cég megkezdte a sportos közúti változatok gyártását, mint a Lancia Delta Integrale, az Evoluzione vagy az összkerékmeghajtású Delta HF modellek, és egy elsőkerék-meghajtású turbó változat is helyet kapott a programban. A második generációs Lancia Delta célja inkább egy családi modell fejlesztése volt, majd 2009-ben egy tejesen új életmód szedán változattal jelentek meg.
A Lancia Delta első generációja (1979-1993)
A Lancia Delta első modelljét 1979-ben vezették piacra, mégpedig ötajtós szedán modellként. Dizájnjáért az olasz dizájner, Giorgio Giugiaro felelt, aki az első VW-Golf modellek mellett olyan legendás modellekért felelt, mint az Alfa Romeo Giulia vagy az olyan exkluzív sportkocsik, mint a Maserati első Quattroporte modellje. A Lancia Delta építési platformjaként a Fiat Ritmo szolgált. Az alapmodellek 55 kW (75 LE) és 63 kW (85 LE) teljesítményre képesek, majd három évvel a piaci bevezetést követően az első nagyobb teljesítményű modellek is megjelentek, mint a Lancia Delta GT, melyek csaknem 79 kW (108 LE) teljesítményre képesek. A csúcsmodell a Lancia Delta HF Turbo változat, mely 1,6 literes motorral 96 kW (131 LE) teljesítményre képes, majd 1986-ban bemutattak egy összkerékmeghajtású 2,0 lliteres verziót, mely 136 kW (185 LE) teljesítményre képes. Ugyanezzel a motorral 1987-ben bemutatták a Delta HF Integrale modelljét. 1991-ben az olaszok a Delta Integrale Evoluzione modelljével bemutattak egy erősebb, 158 kW (215 LE) teljesítményű verziót.
A Lancia Delta második generációja (1993-1999)
A Delta Lancia 1993-as második generációjának bemutatásával a Lancia visszavonult a ralli sportból. A Delta kompakt szedánjának hagyománya, a dinamikus motor koncepciója egészen 1999 végéig folytatódott a gyártásban. A Delta kis 1,6 literes és 1,8 literes motorjai akár 102 kW (130 LE) teljesítményre is képesek, ám emellett a csúcsmodell turbófeltöltéses HF modell és a Delta Evoluzione 2,0 literes motorja akár 142 kW (193 LE) teljesítményre is képes. Ebben a generációban először volt kapható a Lancia Delta turbódízel változatban, 66 kW (90 LE) teljesítménnyel.
A Lancia Delta 2009-ben életmód modellként új kiadást élt meg
Tíz évvel a második generációt követően és harminc évvel az első Lancia Delta bemutatását követően a sorozat 2009-ben életmód autóként egy új kiadást élt meg. A Delta harmadik generációja ötajtós szedánként érkezett a piacra, melyet elegáns, nagy üvegfelületek uralnak, főként a tető és hátsó rész kialakítását illetően, és átvette a tipikus Lancia tervezési formákat is, mint például a függőleges hátsó lámpák, valamint a magas trapéz alakú hűtőrács. A Lancia Delta modelljét két benzines és három dízeles változatban kínálták. A biturbó csúcsmodell a dízeleseknél 140 kW (190 LE) teljesítményre volt képes, fogyasztása pedig 5,7 liter kombinált (149 g/km CO2). A leggazdaságosabb dízel 1,6 literes hengerűrtartalommal 88 kW (120 LE) teljesítményre volt képes és félautomata sebességváltójával átlagosan 4,6 liter üzemanyagot (120 g/km CO2) fogyasztott. Minden dízelmotor megfelel az Euro5 szabványnak. A Lancia Delta benzinesként két 1,4 literes motorral, 88 kW (120 LE) és 110 kW (150 LE) teljesítménnyel kapott helyet a programban.